Mistä olet jäänyt paitsi raskauden vuoksi?

Oloa kun ruokamaistuis, kaikki ei etois ja tää pahaolo loppuis :meh: sitten tietenkin kahvia on myös ikävä ja lemppari karkkeja, lakuja..

Äyriäiset ei ole kokonaan kiellettyjä, mutta jonkinasteista varovaisuutta niiden kanssa kannattaa noudattaa. Täältä voi tarkistaa ohjeistuksen katkarapujen suhteen. :)
Joo, katkaravut ok, mutta ostereita jne en ihan omalla järjelläkään lähtisi. Vuosi sitten oltiin juuri kasvatusalueilla lomareissulla ja kovin makumuistot sinne veisi. Parit matkat puoliso on osteriripulin kanssa matkaillut osan aikaa. Liikaa oon katsonut matkailuohjelmia. Tartarpihvit olisi myös toinen mitä haluaisin. Lisäksi maksaan liittyvät ruoat, hanhenmaksapateet ja paistettu maksa olisi myös. Oltiin San Sebastianin alueella ja siellä myös pinchot eli tietynlaiset tapakset oli niin hyviä, että kyllä kaiholla kaipaa.

Muokattu viimeksi:
Oloa kun ruokamaistuis, kaikki ei etois ja tää pahaolo loppuis :meh: sitten tietenkin kahvia on myös ikävä ja lemppari karkkeja, lakuja..

Mä niin yhdyn tähän! Ku ois ees yks ruoka mitä söis mielellään!
Kaipaan myös maksalaatikkoa rusinoilla, lakuja, terassikauden alotusskumppaa, rullaluistelua.. Harmitti kun äiti oli tänään tehny meitä varten kylmäsavulohikakun mutta jouduin kieltäytymään :/
Kaipaan sitä fiilistä kun kahvi maistuu hyvälle ja piristää. Olis ihana jos kanamunatkin maistuis taas ees vähän.
o_O

Mä käytin ennen raskautta nuuskaa:grin Sellaista aika mietoa tosin, mutta se on ainut asia mitä ikävöin suunnattomasti. En juurikaan nauti karkeista tai muusta makeasta. Tätä ei varmasti ymmärrä muut kuin nuuskan käyttäjätlaughing6:Heartred

• Ne taivaalliset suklaalakupallot
• SUSHI
• Lisää kaffia (tottahan toki sitä juon, mutta nyt kokee siitä koko ajan huonoa omaatuntoa)
• Laadukas erikoisbisse saunajuomaksi (toki raskauden alussa erehdyin juomaan Kombuchaa, kunnes tajusin, että siinäkin on alkoholia:smiley-angry003)

Ensiksi ruokia eli oleelliset:cat: Oikeasti tosi iso juttu on ollut perua koko vuoden liikuntakurssit, joita olisin vetänyt. En vain halua buukata raskauden ajalle niin paljoa ohjelmaa, etenkin kun laji on fyysisesti rankka. Parempi perua nyt kuin paniikissa päivää ennen ja aiheuttaa pahaa mieltä...
Terassi-istumisista yms en ole kieltäytynyt, päinvastoin, heh! Olen herättänyt varmasti epäilyksiä. Juhlia ei nyt ole sitten koronan takia ollutkaan, joten varsin helppoa on ollut sillä rintamalla.

Takaisin