Kesäkuun kaakatukset

Henkilökohtaisesti mieli hieman maassa vaikka ei pitäis olla mitään syytä, ihanaa kun on vihreetä ulkona, vaivoja ei ole ja söin herkkutäyskäriä.
Eihän tässä mulla ole kuin 28 viikkoa ja risat laskettuun aikaan:joyful:
 
Ihana, kesäkuun kaakatukset :hilarious:

Minä olen iloinen alkavasta kesästä vaikken yleensä ole juurikaan kesäihminen. Miehellä 4 viikkoa töitä ja sai onneksi pitää nekin etänä. Sitten loma. :hello2
Odotan nt ultraa tasan 2 viikon päässä ja juhannus onks yksi lempijuhlistani! Haluan todistaa yötöntä yötä. :Heartpink

Tällä hetkellä on oireetonta, muutama helpompi päivä jo takana ja nautin kun pystyy toimimaankin. Kuitenkin pienellä sydän sykkii tuolla kun dopplerilla on kuulostellut, niin valtakunnassa kaikki hyvin. :Heartpink
 
Mä odotan ekaa ultraa niin kovasti!! Ja se on vasta 18.6. Nyt tuntuu, että olisi kuitenkin pitänyt mennä sinne varhaisultraan, mutta ei nyt tässä vaiheessa sitten enää kuitenkaan taideta lähteä. On vaan niin ärsyttävää, kun vasta sitten saa oikeasti tietää, että onko tuolla vatsassa joku elävä olento:Heartred Sitä, kun ei vaan uskalla luottaa ja nauttia.
Pahoinvointi on edelleen läsnä, hieman miedompana jo onneksi. Väsymys on iltaisin voimakasta. Mutta aivan ihanaa, kun on kesä! Toivotaan, että saataisiin kuumia ja kauniita kesäpäiviä!:hello2
 
Mä odotan ekaa ultraa niin kovasti!! Ja se on vasta 18.6. Nyt tuntuu, että olisi kuitenkin pitänyt mennä sinne varhaisultraan, mutta ei nyt tässä vaiheessa sitten enää kuitenkaan taideta lähteä. On vaan niin ärsyttävää, kun vasta sitten saa oikeasti tietää, että onko tuolla vatsassa joku elävä olento:Heartred Sitä, kun ei vaan uskalla luottaa ja nauttia.
Pahoinvointi on edelleen läsnä, hieman miedompana jo onneksi. Väsymys on iltaisin voimakasta. Mutta aivan ihanaa, kun on kesä! Toivotaan, että saataisiin kuumia ja kauniita kesäpäiviä!:hello2

Mulla niin sama ton ultran kanssa! 2 viikkoa vielä pitäisi vielä jaksaa odottaa,en millään malttaisi. Entä jos kaikki ei olekaan hyvin ja se selviää vasta silloin?

Pahoinvointia on mulla ihan kamalasti ja oksennus lentää. Toivon,että koko kesä ei mene pahoinvoinnin parissa.
 
Nt-ultra ensi viikolla, vähän vähemmän jännittää kun kävi silloin viikolla 9 "huti" nt-ultrassa ja siellä näki pavun ja kuuli sydänäänet. Jännä nähdä osuiko lasketun ajan arvio kohdilleen vai saako taas yllättyä. Hormoniarvot verinäytteestä haluaisin jo ennen ultraa että ehtisin järkyttyä rauhassa kotona ja terästäytyä ultraan, jos verinäytteestä on jotakin huolestuttavaa löytynyt.
 
Moi! Täällä 11+6. Oireet on ollu nyt viikon pois, väsymys on järkky kyllä edelleen, osittain voi johtua kyllä töistäkin, ollu melko raskas työvuorolista.. Alusta asti on ollu vahva tunne siitä ettei vatsassa oo mitään ja nyt oireiden loppumisen jälkeen tunne vaihtunu siihen että mitään elävää ei löydy :arghh: Mies on ihan innoissaan ja sitä ite vaan toppuuttelee ettei liikaa saa intoilla:facepalm:
Ultra olis ens viikolla, mutt tuntuu niin pitkältä ajalta... mä niin toivon että sais vihdoin noi negatiiviset tunteet vaihdettua vähän positiivisempiin.. melko kuluttavaa tää negailu :dead:
 
Mie niin nautin tästä kesästä ja sit kun on tää superhajuaisti taasnii aamulla töihin kävellessä kaikki tuoksuu Niiiiin ihanalle ja kesälle :love7


Pihalla viihdytään ja tänää käytiin mökillä miun töiden jälkeen saunassa ja poika kävi uimassakin. Onneks on mökki 20min ajomatkan päässä:Heartred ens viikko ois lomaa :notworthy ja lapsetki menee nt-ultra päivänä mummolaan yöksi.. Miehen kaa vähän laatuaikaa siis luvassa, viime kerrasta onki aikaa jo öööö 8kk varmaan :eek:
 
Muokattu viimeksi:
Meillä oli niskapoimu-ultra tänään ja pienokaisella kaikki hyvin!! :love7
Kätilö oli aivan huippu, kertoi koko ajan mitä näkyy missäkin ja että kaikki on hyvin!:Heartpink

Sekin oli kivaa, että seulonnan tuloksen sai heti ja samalla myös ajan rakenneultraan heinäkuun lopulla. :love017
Miehen kanssa ei olla kerrottu raskaudesta vielä muille ja nyt tekisi mieli kertoa läheisille, mutta miten sen kertoisi? :anyone
 
Muuten, eikai esim järvessä uimiselle ole mitään esteitä raskaana?
Eikö se koske vain tilanteita joissa vuotoa, tai loppuraskaudessa mahdollisesti avautuvia paikkoja jolloin tulehdus voisi päästä jylläämään tms?
Terveisin hysteerikko! :grin:grin
 
En ole täällä paljon kirjoitellut, mutta pyysin nyt poistoa joulukuisten listalta. Kävin kaksi kertaa varhaisultrassa viikoilla 6+5 ja 8+2. Luulin kaiken olevan hyvin tällä kertaa edellisen keskeytyneen keskenmenon jälkeen. Valitettavasti näin ei ollutkaan ja viime pe ultrassa viikolla 12+4 nähtiin pahoja rakennevaurioita. Maanantaina tutkittiin lisää ja todennäköisin syy on kromosomipoikkeama, mihin ei olisi voinut mitenkään itse vaikuttaa. Huonoa tuuria vain, joka nyt tuntuu osuvan usemman kerran minuun. Ylihuomenna olen sitten menossa raskauden keskeytykseen ja tämä raskaus päättyy tähän. 5 kertaa olen ollut raskaana ja kaksi tervettä lasta saanut :Heartred Tsemppiä teille kaikille raskauteen :Heartred
 
Voi, olen niin pahoillani. :sad001
Voimia hirmusti, aino raskaaseen tilanteeseen! :Heartred
 
Pahoittelut Aino ja paljon voimia tulevaan :Heartred
 
Ainolle todella paljon voimia! Olen niin pahoillani teidän puolesta. Toivon, että pääset tämän myötä tutkimuksiin ja ensi kerralla on teidän vuoro :Heartred
 
Takaisin
Top