Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jännä olin kuvitellut ihan erilaiseksi eli en punertava vaan ajattelin että oot blondi. Mä oon monesti sanonut et strawberry blonde kunnes kampaaja sanoi et sä oot punapää. Toivon itse asiassa et vähän punaista tulisi minunkin lapselle ku mun vanhemmat on ihan tummia mustat hiukset jne jne ja minä olinkin punapää mut se rusketus tuli onneksi eli en pala.Mä en enää tiedä kuinka pitkä oon. Luulin 15 vuotta että oon 158 senttiä, mutta tänä vuonna yhden kerran lapsen sairaalahuoneessa mittasin itsenikin, ja se näytti 161 senttiä. Siinä oli kyllä varmaan kolmen sentin kuoppa lattiassa.
Mulla on kanssa punertavat hiukset, ei kyllä enää näin aikuisiällä ole kovin punaiset. Joku sellainen strawberry blonde varmaan. Vitivalkoinen iho, en rusketu, ja pisamia paljon. Ei-niin-salaa haaveilen punapäisestä lapsesta.
Kunnes armeijan lääkärintarkastuksessa (inttiin en sit kuitenkaan koskaan päätynyt kun sainkin unelmien opiskelupaikan) ilmoitettiin kovaan ääneen kirjaajalle 163. Tasan. 

pääasiassa tukka on vaalee tai kupari nyt kihara ens kuussa ehkä suora mutta aina lyhyt
blondiuden lisäksi hiukset ulottuu lapaluihin asti, oon 166 cm ja normaalipaino, ei tatskoja, napakoru ollu 15vuotiaasta asti ja 6v oli myös huulikoru mut sen otin pois jossain vaiheessa.
ilmeisesti myös muutamia pienempiä mut ei varmaan ehdi mukaan. Limis nyt kp7 7,5mm mikä ok lääkärin mielestä tähän vaiheeseen. Jatkan samalla gonal annoksella ja huomenna alkaa jarrulääke. Maanantaina uus ultra ja sit päätetään myös punktiopäivä.Sulla oikein hyvä saalis sieltä tulossa![]()

Toivotaan niin! Mulla taisi ekassa folliultrassa näkyä 11 ja toisessa 16 jos nyt yhtään oikein muistan. Punktiossa sit oli 15 ja 10 munasolua. Katohan niissä aina on. Mut meillä se suurin lato oli hedelmöittymisen jälkeen.
Minkä ikäisiä ne blastot nyt oli? 5/6pvää? Meil oli 2 päivän ikäisen siirto ja pakastus. Tosin normaalitilanteessa olis siirrettyä 3/5 päiväinen
Suurin lato :bag: ihana kun tulee kirjoitusvirheitä![]()
joo välillä näkee aika hauskoja kirjoitusvirheitä tai jos puhelin vahingossa autokorjaa