Viimeisin neuvolakäyntisi

Mulla myös oli esikoisesta sokerirasitus kun olin +25v. Kahdesta muusta ei ollut. Sukurasitetta ei ole. Täytyy miettiä kävisikö siellä ihan varmuuden vuoksi, kun edellisestä rasitteesta melkein 10 vuotta. :think005
 
Mulle tulee varmaan sen hematooman takia niin ultra ja lekuri samaan kohtaan.
Nykyään eivät onneks romplaa tuolla alakerrassa tarkastelemassa mitään.
Vai onko sekin muuttunut:rolleyes:toivottavasti eivät tutkiskele.
 
Tänään oli Lahdessa ensimmäinen neuvolakäynti, omien laskujeni mukaan 7+4, neuvolassa 7+5. Sokerirasitus testit tiedossa kun ylipainoa reilusti. Muuten kaikki kunnossa kun katsoi verenpaineet, virtsan sun muut. Tästä se kaikki alkaa ja konkretisoituu :Heartred Ellen nyt sitten jo tästä pahoinvoinnista tiennyt olevani raskaana :depressed:
 
Onko joku jo käynyt NT-ultrassa? Mua jännittää se! Itellä se on 2.6. Esikoisesta käytiin aikoinaan varhaisultrassa ja lääkäri katsoi jo siinä niskaturvotuksen ja sanoi että se täysin normaali. Siksi pystyin silloin menemään varsinaiseen NT-ultraan hyvin levollisin mielin.

Nyt ei olla käyty varhaisultrassa lainkaan joten jännittää aivan vietävästi. Tänään otettiin ekat labrat myös.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Aca
Itse olen myös miettinyt, joko tällä viikolla oli np-ultra jollakin :) Itsellä aika on tiistaina. Viimeksi eilen kuuntelin sydänäänet ja kuuntelen vielä maanantaina uudestaan, ennen ultra aikaa.

Itse en olekaan kuullut, että niskaturvotusta voisi mitata jo ennen np-ultraa. :wideyed:
 
Meillä oli Nt-ultra, kaikki oli hyvin! Kirjoittelin enemmän tuolla salaisella puolella. Tsemppiä ultra-ajan odotukseen, se tulee sieltä lopulta nopeasti vaikka välillä tuntuu että aika matelisi:)
 
mulla vasta ollut ensimmäinen neuvola, jossa menikin melkein 2h. Nyt malttamattomana odottelen nt-ultraa jotta vauvan taas näkisi :Heartred

Vielä pitäisi kolmisen viikkoa odotella.. :)
 
Mua kyllä harmittaa ihan superisti että mies ei pääse ees nt-ultraan mukaan. Oon jo 2kertaa käynyt varhaisultrassa, mutta ekalla kerralla ei töiden takia päässyt. Toisella kertaa naistenklinikalle ei saanut tulla. ja nt-ultraan ei myöskään saa tulla.. Aika epäreilua mun mielestä, ei tää vain mun lapsi oo vaikka se mun kohdussa elääkin.. Onneksi nyt sentään saanut kuvia nähdä, mutta on se aika tärkeä kokemus ja mikä fiilis kuulla ne sydänäänet ihan livenä.. :Heartred koskahan tuo rajote loppuu?
 
Saakohan olla videoyhteydessä siinä kun ite makoilee?
Vaikka se ei ole mitään verrattuna paikallaoloon niin toinen näkis sit heti samat kun itekki.
Me kun ootettiin tuota meidän ekaa yhteistä niin mulle oli alusta asti päivänselvää että mies mukana ihan kaikessa, myös sairaalassa oli meidän kanssa ja muutenkin hän teki ihan kaiken vauvan kanssa kuten minäkin.
Eipähän vetäytynyt sivuun tai tuntenut oloaan ulkopuoliseksi, niinkuin miehet silloin jos äitiomii vauvan itelleen:hilarious:
 
Ja hää vielä sanoi että kivaa kun voi tehä kaikkee kun minä en paitsi imettää niin korjattiin se asia niin että hän sitten lypsymaitoa antoi pullosta joka päivä.
Mulla on muutenkin maailman ihanin mies:love017
 
Saakohan olla videoyhteydessä siinä kun ite makoilee?
Vaikka se ei ole mitään verrattuna paikallaoloon niin toinen näkis sit heti samat kun itekki.
Me kun ootettiin tuota meidän ekaa yhteistä niin mulle oli alusta asti päivänselvää että mies mukana ihan kaikessa, myös sairaalassa oli meidän kanssa ja muutenkin hän teki ihan kaiken vauvan kanssa kuten minäkin.
Eipähän vetäytynyt sivuun tai tuntenut oloaan ulkopuoliseksi, niinkuin miehet silloin jos äitiomii vauvan itelleen:hilarious:

Jostain oon saanu käsityksen, että jotkut on olleet videopuhelu-yhteydessä siinä ultran aikana. Voi toki olla, että riippuu ihan ultraajasta onko ok vai ei... Itse ainakin haluaisin et mies pääsisi edes silleen näkemään heti mitä tapahtuu, koska ihan yhtä iso juttu tämä on hänellekin, ja ollaan tässä yhdessä ottamassa vastaan niin hyvät kuin huonotkin uutiset :Heartred Harmittaa kyl tosi paljon, että noihin kunnallisen ultriin ei pääse nyt mukaan... :sorry: Ja toki se synnytys sit vielä, mutta sitä en nyt vielä liikaa murehdi, kun asiat ehtii joulukuuhun mennessä muuttua tässä vielä moneen suuntaan.
 
Meillä mies ei edes halua tulla mukaan. Ja suurin syy siihen on että häntä pelottaa.
Ei oikein kumpikaan vieläkään osaa sisäistää asiaa, ja varmaan todellisuus iskee kunnolla loppuvuodesta että Hei, meillä vihdoin on toinen lapsi:Heartred
Kumminkin 11 vuotta on kulunut ja monia menetyksiä. Joten siksi himmaillaan ajatuksilla vaikka uutiset olen kertonut ystäville ja äidille. Mies ei ole kertonut kenellekään ystävälle. Ainoastaan vanhemmille.
 
Minäkin ajattelin kysyä saisiko vähän kuvata miehellekin! :)
Hän on tosi pahoillaan kun ei pääse mukaan. Ollut kuitenkin liki pitäen kaikissa ultrissa mukana ja tuohan se sellaisen konkreettisen tunteen aina miehellekin .
Oli viimeksi super onnellinen saadessaan edes kuvan varhaisultrasta tuliaisiksi.
 
Mulla oli tänään nt ultra ja mä sain ainakin ottaa videokuvaa miehelle. Oli oikein ymmärtäväinen kätilö ja sanoi ite vielä uudestaan että nyt ois parempi kuvakulma jos haluan vielä uudestaan kuvata. Ja on kuulkaa tullut itsekin katseltua videoo tän päivän aikana muutaman kerran :hilarious::love017 meillä siis kaikki niinkuin kuuluukin, vauva oli vaan viikkoa isompi ja la muuttui 26.11
 
Se harmittaa että korona rajoituksiin mukaan mies ei pääse ultraa se on vasta kesäkuun puolessa välissä.. Itsellä on alapaine korkea ja ei pysy koko päivää pystyssä kun heikottaa.
 
Takaisin
Top