Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mullakin oli toisesta raskaudesta hirveä nakkikastikkeen himo. :p Sitä meni varmaan viikko tolkulla ja mies nauroi mulle!

Nyt tällä hetkellä tuntuu että juurikin kaikki pitsa, sipsi jne epäterveellinen vaan menisi alas. Etenkin suolainen. Että onpa terveellinen ruokavalio tässä taas. :rolleyes:
 
En tiedä psyykkasinko pahoinvoinnin pois, mutta nyt on viikon verran ollut helpompaa ja viikkoja vasta 9 kasassa. Muutenkin kun luulin olevani jo viikolla 12 on ollut vähemmän turvonnut ja hengästynyt olo. Saa nähdä tulevatko alkuraskauden oireet ns takaisin nyt kun sain kuulla olevani vasta tässä vaiheessa.
 
Mulla on ny useamman viikon ollu järkyttävä väsymys ja lähes koko ajan törkeen huono olo.

Kolmas viikko sairaslomaa menossa :sad001 En jaksa olla 8h hereillä putkeen, saati pystyssä. Harmittaa, kun koko kevät menee ohi maatessa, enkä jaksa tehdä mitään esikoisen kanssa. Mut kai tää joskus loppuu.
 
Kolme-neljä viikkoa jatkunu darra, mutta onneks parina päivänä on nyt ollu pientä toivonkipinää että tää tulis joskus loppumaan.. Maistuukohan alkoholi enää koskaan :yuck:
 
Kolme-neljä viikkoa jatkunu darra, mutta onneks parina päivänä on nyt ollu pientä toivonkipinää että tää tulis joskus loppumaan.. Maistuukohan alkoholi enää koskaan :yuck:

Niin hyvin kuvaa tuo jatkuva darra. :yuck:
Täällä tänään 8+3 ja oikeastaan vasta kaksi päivää olo ollut jopa hyvä. :rolleyes:

Mitkä viikot siellä meneillään?
 
Vk 10, liikuntaa jaksaa taas paremmin mutta ruokahalu on ihan järkyttävä. Eilenkin meni yhteensä puoli pussia makaroneja kun söin kolme ruokaa ja välipalat päälle :eek: Jos ei syö tulee paha olo. Paino ei oo kuitenkaan juuri noussut ja mies vitsailee että kannankin lapamatoa, en lasta :wink
 
Jaahas, tuli aika hämmentynyt fiilis kun kaupassa rupesin itkemään kun en hyllystä löytänyt mukamas 4-viljan hiutaleita:shifty:
No kyllä mä ne löysin ja olin lähelläkin koko pakettia mutta silti:grin
 
Aamulla oli kyl pitkästä aikaa tosi kökkö olo, tai syötiin aamupala ulkona, koska takapihalla oliki nii ihanan lämmin, no meinas tulla ylös takas koko aamupala, kun kahvia hörppäsin. Siitä kun toivuin iski inspis alkaa kitkee kukkapenkkejä ja sehän oliki sit virhe, tai kyykkiminen oli ihan fine, mutta hengästyin ja rupea heikottaa kun ees taas pitkin pihaa kulki, no sit pötköttelin pihapenkillä ja se ällötys jatkunu pitkin päivää vaihtelevasti.
 
mulla myös tämä. kuuluuko sulla vinkunaääntä kun etit oikeaa kohtaa?
Ei kuulu vinkunaääntä, mutta kun mä en käytä mitään geeliä, niin kauheita kovia ääniä kyllä kuuluu, kun vaihtaa dopplerin paikkaa :grin Yritin muuten eilen kokeilla haaroittimen kanssa, niin ei se toimikaan. Harmi.
 
Miltä korkeudelta/kohtaa kuuntelette dopplerilla? Miulla on doppleri kotona ja nyt rv 9 en saa vielä mitään kuulumaan :confused005 toki varhaiset viikot vielä, esikoisesta ja taaperosta oon kuunnellut rv 12+
 
Miltä korkeudelta/kohtaa kuuntelette dopplerilla? Miulla on doppleri kotona ja nyt rv 9 en saa vielä mitään kuulumaan :confused005 toki varhaiset viikot vielä, esikoisesta ja taaperosta oon kuunnellut rv 12+

Ja siinäpä onkin kun kahdet sykkeet vielä etsittävänä. :wink On vielä rv 9 tosi varhaista saadakin kuulumaan, ei huolta. Olikohan se suosituskin rv 12 eteenpäin. Taisin itse saada esikoisesta kuulumaan vasta joskus rv 10.
 
Mun oireet: :puke_r:puke_r:puke_r

Oksettava olo on ihan koko ajan ja laattakin on jo lentänyt,mutta vasta neljä kertaa. Esikoisesta oksensin näillä viikoilla jo päivittäin.

Toivon niin kovasti,että nyt pääsisin edes vähän helpommalla! Viimeksi pahoinvointi jatkui yli puolivälin ja viimeiset oksennukset tuli 21. viikolla...
 
rv12 ja olsennus lentää minkä ehtii.
hyperemeesi varmasti jonkinasteinen täällä. hyi! onneks esikoinen pitää liikkeessä ettei vaan pääsis lepäämään. ultra 3.6.tulispa jo :love7
 
Mua kiinnostaa mimmosta pahoinvointia teillä ollut aiemmissa raskauksissa ja kumpi sieltä on sitten tullut tyttö vai poika? :happy:

Itellä oli esikoisesta jatkuvaa huonoa oloa, iltaa kohden aina pahentuen. Oksensin vain kuitenkin muutamia kertoja. Poika tuli.

Nyt ollut jatkuvaa pahoinvoivaa oloa myös. Koko ajan. Oksentanut olen kerran. Hmmm. :meh:
 
Esikoisesta ei minkäänlaista pahoinvointia. (Tai muitakaan oireita) Tuli poika. :Heartblue

Kuopuksesta ehkä muutamaan otteeseen kahvi ällötti. Ei pahoinvointia. Tuli poika. :Heartblue

Nyt on kuin jatkuva darra, huono olo ja pahoinvointia 24/7. Kaikki ällöttää. :depressed:
 
Kaikissa kolmessa raskaudessa ollut aikalailla samanlaista, etovaa oloa ja ruokahaluttomuutta, esikoinen poika, kuopus tyttö.
 
Kaksi edellistä raskausta mennyt täysin ilman oireita, ei pienintäkään pahaa oloa missään vaiheessa ja kahvikin maistui. Molemmat poikia.

Nyt ollut kaamea pahoinvointi ja väsymystä, kahvia en pystys millään juoda ja todella harva syötävä maistuu.
 
Kahdessa aiemmassa raskaudessa ei ole ollut ollenkaan pahoinvointia, eikä juuri muutenkaan mitään oireita. Molemmat tyttöjä. Samaten nyt on oireeton raskaus.
 
Takaisin
Top