Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mä jätin nyt kokeeksi rautalisän pois (oisko tää kolmas päivä, kun en ota sitä) eikä oo kyllä ollut yhtään huono olo! Outo juttu, jos se aiheuttaa tuota etovaa oloa. Onko kukaan huomannut vastaavaa?
 
Mä jätin nyt kokeeksi rautalisän pois (oisko tää kolmas päivä, kun en ota sitä) eikä oo kyllä ollut yhtään huono olo! Outo juttu, jos se aiheuttaa tuota etovaa oloa. Onko kukaan huomannut vastaavaa?

Joo, mulle tuli ekassa raskaudessa aivan jäätävä pahoinvointi mama monivitasta. Se rauta sen varmaan aiheutti. Olin muistaakseni jonkun aikaa syömättä niitä ollenkaan ja sit siirryin ottamaan sen illalla. Auttoi tosi paljon (silloin), ennen sitä oksentelin ja voin huonosti aamuisin.

Nyt syön pelkkää foolihappoaa ja d:tä. Aloitan monivitamiinin taas sitten myöhemmin, mutta nyt ei pysty. Huono olo jatkuu... Mies hommasi mulle tänään sen pahoinvointirannekkeen. Ehkä se vähän auttoi!
 
Mä jätin nyt kokeeksi rautalisän pois (oisko tää kolmas päivä, kun en ota sitä) eikä oo kyllä ollut yhtään huono olo! Outo juttu, jos se aiheuttaa tuota etovaa oloa. Onko kukaan huomannut vastaavaa?

Huomasin aiemmin että mamavitskut joissa rautaa ainenkin pahensivat oloa. Joten varmasti jotain perää voi olla. Päivinä joina ei syönyt ei etonut yhtälailla.
 
Tääl kans kamalan huono olo ollu koko päivä. Riskillä töissä. Oksettaa aiva kokoajan ja mitää ei tee mieli. Jäätävä turvotus ja kylmyys. Sekä väsyttää ku ruokaa ei tuu riittävästi
 
Ällö olo koko ajan ja kurkussa tuo "palan tunne", onko muilla pahoinvointiin liittyvää? "Kutkuttaa" sillail kun yökkis. Ei kuitenkaan varsinaisesti okseta.
Näinköhän se pahoinvointi on nyt hiipimässä tänne jäädäkseen, jää nähtäväksi. :depressed:
 
Tänää on taas ällötystä ollu havaittavissa, mut jos syö jotain pientä aina nii pysyy ihan hyvin kurissa. No toivon vaan että tän viikon kunnialla selviin, ehkä kroppaki tietää et nyt pitää olla iskussa ja sit ens viikolla lähtee käsistä, kun tuolla 8 viikkolla miulla on se pahoinvoinnin pahin vaihe yleensä alkanu :rolleyes:
 
Voi kauhea Tin_ti, toivottavasti ei noudattaisi samaa kaavaa. :sorry:
 
Samoja oireita myös ku Miitulla. Katsotaan helpottaako tää missä vaiheessa. Ruoan jälkeen on paha olo ja sit ku tulee nälkä niin tulee paha olo. Sit väsyttää. Eilen oli ihan hirvee olo päivällisen jälkeen, menin sänkyyn pötköttään (yleensä auttaa) ja nukahin siihen sit tunniksi :grin heräsin ja olo oli vieläki ihan hirvee. Sit pakotin itteni lenkille. Onneks menin, vähän helpotti oireilu sen aikana :)
 
Edelliseen liittyen vielä et vähän ootan kauhulla sitä kun ens viikolla pitää mennä takas lähiopetuksen pariin. Mitähän niistä viimeisistä viikoista ennen kesälomaa tulee jos tää olo on tällainen koko ajan :nailbiting:
 
Melkei 12h töissä tänään ja kyllä muute iski semmonen horkka että, neuletakki ja paksu viltti päällä istuin tunnin ja kädet ja jalat kananlihalla kun nii palelsi.. Vähä jo helpottaa, ällötys iski myös heti kotona ja pienet hormoni itkut kun mies ei kuunnellu miun asiaa tarpeeks kiinnostuneena... Töissä ei pientä kuvotusta enempää juurikaan. Nyt on niin tööt ja painun kohta nukkumaan et voin huomenna toistaa saman
 
Tsempit Tin_ti! :Heartred En itse voisi kuvitellakaan pitkiä työvuoroja. Ei sillä kai nää kotiäidinkin päivät on tunteina aika täyspäiväisiä. Onneksi mies tällä hetkellä kotona kun väsymys pahinta.
Horkassa palelu myös niin inhottavaa. :<

Tämän illan turvotus onkin aivan eri luokkaa kuin aiemmin, kuinkas pitkällä tässä oltiinkaan. :hilarious:
 
siis tämä niin paljon.. meillä on viel ollu vanhemmalla kotikoulu. Enkä oo meinannu jaksaa tehä mitään tehtäviä ton yhen kanssa. Onneks on vasta sen verran helppoja tehtäviä mut ei vaan lapsikaa jaksa enää keskittyy niiden tekemiseen. Alkaa tää korona rajotukset painaa niskaan. :sorry:

Mä teen etänä töitä ja hoidan nuo kaksi lasta, kaipais kyllä ihan lapsetonta aikaa välillä. Onneks mies käyttää niitä omatoimisesti ulkona niin saa hengähtää välillä.
 
Täällä on taas nukuttu, nukuttu ja nukuttu. Valehtelematta voisin varmasti nukkua vuorokauden ympäri. Tää väsymys on jotain järkyttävää, eikä aikaisemmissa raskauksissa oo näin pahana ollut.
Harmittaa lasten puolesta kun äiti on vaan tälläinen zombi ja makaa sohvalla :sorry: Saa nähdä miten pärjätään sitten kun miehen lomautus loppuu oletetusti tässä jo muutaman viikon sisään.
 
Mulla ei oo nyt ollut oikein muita oireita kuin ruskehtavaa vuotoa. Kuin ennen kuukautisia. Kipuja ei onneksi oo, joten kai se on ihan normaalia.

Mutta taas oireettomuudesta kummasti herää ajatus siitä, että tämä ei pääty hyvin... :banghead:
 
Syysmorsian, Voisiko sulla olla nyt menkkojen ajankohta? Silloin usein voi tuhrutella raskaanakin. Ja myös seksin jälkeen. Ymmärrän kyllä hyvin miksi huolettaa ja tuntuu siltä ettei näillä viikoilla saa mielenrauhaa sitten millään. :sad001
 
Takaisin
Top