Onhan se kun itse aikoinaan kävin viikoittain tks ku ei tullu menkat ja testit negaa. No lopulta kipujen takia sairaalaan ja olin ollut koko ajan raskaana ja oli tuulimuna joka spontaanisti tyhjeni aiheuttaen kovat kivut mutta nykyään ku on testi tehty on ollu negatiivinen kuten nyt kuuluu, en siis tällä hetkellä yritä mutta myöhemmin taas. Toive on kova mutta en tiedä miten pää kestää yhtään jos menisi kesken tai kemiallinen tai tuulimuna tms.. ei ehkä luota ennen ku on synnyttänyt ja kaikki mennyt hyvin. Toivottavasti selkiytyy pian sinun tilanne ja jos jotakin apua epäsäännölliseen kiertoon. Mulla progesteroni valmisteet on ollut hyviä ja vähät sivuoireet. Ja mulla ei aina irtoa munasolu niin sekin kai vaikuttaa asiaan niin joskus kierto pitenee kun oma keltarauhanen ei jaksa pumpataOlen kovasti pahoillani, toivon sulle kaikkea hyvää ja toivottavasti pian tärppää.
Itse jos olisin raskaana niin pitäisi olla jo aika pitkällä ellei ollut myöhemmin ovis. Eli jo rv11+3. Yksi tuttu joka sai vähän aikaa sitten vauvan ei saanut plussa kunnes oli +12 viikolla eli kai kaikki on mahdollista.