Näänkö haamun vai vain viivanpaikan![]()
Näyttää plussalta tuo ylempi!
onko alempi testi one stepin herkkä? Mulla pari hailuraa tullut niillä, niin siksi kyselen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Näänkö haamun vai vain viivanpaikan![]()
[/URL]Näyttää plussalta tuo ylempi!
onko alempi testi one stepin herkkä? Mulla pari hailuraa tullut niillä, niin siksi kyselen.
Kp 78 ei vieläkään selkeä plussa. Yritän pitää toiveet yllä kun luen tarinoita jossa oltiin raskaana mutta plussa tuli vasta 3:na kuuna....
Ootko harkinnut, et jos kävisit otattamasta verestä raskaustestin? Jos sais vähän selvyyttä piinaavaan tilanteeseen :)
Mulla oli mut mul oli kyl haamuja jotka ei vahvistunut. Verestä se kyl nousi mut kesken meni eikä tietoa oliko km vai tmOnko kellään ollut niin tai tuntee jonkun jolla koti testit näytti negaa mutta verikoe positiivista?
Mulla oli mut mul oli kyl haamuja jotka ei vahvistunut. Verestä se kyl nousi mut kesken meni eikä tietoa oliko km vai tm
Edit. Myös raskaudesta joka eteni pidemmälle tuli eka haamut ja sit kunnon viiva ja tk:ssa oli sit ihan kirkuva viiva et näin mut tosi myöhään plussasin
Kannattaa ehdottomasti käydä verikokeissa! Koska jos viivoja monta viikkoa niin hyvä tarkistaa hcg verestää ja jos plussaa, niin ultraan!
Kiitos kauheasti vastauksestasi, yritän olla positiivinen mielin että kyllä se plussa tulee. Olen itsekin saanut tosi hailahkoja viivoja mutta ne ei vahvistu. Vuotoa ei kummiskaan ole, vaan valkovuotoa ja oireet jatkuvat, alavatsa kampaa ja menkkat myöhässä kohta 6 viikoa.
Muistaakseni rv5+ eli siis rv6. Mut ei se pitkään kestänytMillä viikolla muuten plussasit, kun kerroit että tosi myöhään?
Ja tuulimunista plussasin haamun selkeän jo dpo9/10 ja sit ihan plussan dpo16 vasta. Mut nehän päättyi et menkat tuli eka tiputellen mut nyt on ollu säännöllinen kierto ja normaalisti negat testit kuten pitää... Jotenkin kai ne lapsettomuushoidot mulla teki osansa tohon...Millä viikolla muuten plussasit, kun kerroit että tosi myöhään?
J
Ja tuulimunista plussasin haamun selkeän jo dpo9/10 ja sit ihan plussan dpo16 vasta. Mut nehän päättyi et menkat tuli eka tiputellen mut nyt on ollu säännöllinen kierto ja normaalisti negat testit kuten pitää... Jotenkin kai ne lapsettomuushoidot mulla teki osansa tohon...