västäräkkinen
Satasella mukana keskusteluissa
Täällä taas dpo 7. Vieläkin kuukautisolo, eli vähän kipuja ja ilmavaivoja, vaikka vuotoa ei ole. Tänään aion ostaa ovulaatiotestin. Eilen mieheni luki ruokavaliosta ja hedelmällisyydestä ja hössötti, että nyt pitää syödä terveellisesti ja enemmän
Hänkin on muuttanut ruokavaliotaan: jättänyt pois alkoholin, ei juo paljon kahvia, alkaa syödä lisää hedelmiä jne.
Olen aina ollut huono syömään ja sellainen leivänmussuttaja. Haluaisin syödä vähemmän lihaa, mutta en voi syödä palkokasveja ärtyneen suolen takia. Niin paitsi tofua, mutta soijaa taas ei suositella isäksi haluaville. Punaisia linssejä ajattelin tänään kokeilla.
Hänkin on muuttanut ruokavaliotaan: jättänyt pois alkoholin, ei juo paljon kahvia, alkaa syödä lisää hedelmiä jne. Olen aina ollut huono syömään ja sellainen leivänmussuttaja. Haluaisin syödä vähemmän lihaa, mutta en voi syödä palkokasveja ärtyneen suolen takia. Niin paitsi tofua, mutta soijaa taas ei suositella isäksi haluaville. Punaisia linssejä ajattelin tänään kokeilla.

liikkeelle ja vappuyllätys tulille 
oon niin onnellinen, että sain ton plussan testiin,en oo siinä koskaan aiemmin onnistunut. En tiedä, enkö ole ovuloinut vai missä on ollut vika. En oo sen takia myöskään varma ollaanko aiemmin peittoa heilutettu oikeaan aikaan, joten jotenki tosi varma olo tästä kierrosta.

Talletteluiloa teidän vappuun 
pakkausselostetta tavasin uudestaan ja sehän sisältää laktoosia
noh tilasin kapseleita, ajattelin että ne on aika vahvoja verrattuna jauheeseen niin söin vain joka toinen päivä yhden kapselin. Samalla tilasin myös vahvempia gelee royl kapseleita ja näitä otin siis vuoropäivinä. Vähän ummetusta silti
kp 23 pitkä aika sunnuntaihin