Raskaaksi 2020

Nyt on oma pää pyörällä :confused005

Flo ennusti ovulaatiota viime tiistaille kp20, nyt siis kp26 ja ovistesti näyttää tuolta (kuvassa alimmaisena).

Ensimmäinen testi otettu joskus kp8 ja toinen lauantaina kp24. Voiko ovis olla muka näin myöhään? En ole sitä aikaisemmissa kierroissa testaillut, joten tarkkaa tietoa ei siitä ole. Käytössä nyt One Stepin puikot ja tuossa aikasemmin liuskat, joista ei ole kuvia. Liuskoilla en saanut kun ihan haaleita.

Liitteet

• IMG_20200427_135403.jpg
    IMG_20200427_135403.jpg
    25.1 KB · Katsottu: 192
Alle tunnin pidätyksellä päiväpissasta Clear bluen early testillä. Dpo 6-7. Oikeasti itken jos neljän viikon takainen kemiallinen tässä vielä kummittelee koska olen käsittänyt että kierto ei voi alkaa mikäli edellisen raskauden hcg on elimistössä. Eihän tuo ois edes sinertävä silloin? Ihmettelen vaan tätä dpota että voiko niin aikasin näyttää kuin dpo 6 jonka oviksessa tosi vahvat viivat usean päivän. Olin kyllä merkannut kalenteriin myös että 17.4 olis ollut myös ovis+, kivut ja limat mutta en oikein muista eli se olis dpo10-11, vähän pelottavaa jos kaksi ovista oliskin ollut....

Pää pyörällä.
On kyllä jännä. Dpo 6 on mun mielestä aikaisin mahdollisuus saada raskausviiva, toki harvinaista. :) Positiivisia asioita ei kannata pois-sulkea, kun ovis on voinut olla vaikka milloin ja nyt kyseessä olisikin raskaus. :winkYritin googlettaa englannin kielellä, mistä johtuu positiivinen raskaustesti kokoajan. Luin, että keskenemon hcg lasku voi kestää 9-35pv. Joissain tapauksissa kohtuun on voinut jäädä istukkasolukkoa, joka tuottaa hgc:tä vähän kokoajan, mikä on sitten lääkäriin silloin.

Hitto ku tekis mieli alkaa tikuttelee jo ovista, ku ei oo muutakaan tekemistä. Mutta vasta kp 8 ja ku tiedän et ovis varmaan vasta kp 16, toki hyvällä tuurilla voi olla jo kp 14 :hilarious: normaalisti tikuttelen vasta kp 11 tai 12 alkaen testien säästösyistä. Nyt vaaan kihelmöi ja nippailee munasarjoissa et ovista tekee, ettei sit mee ohi. Vaikka tasan tiedän et joka kierrossa sama juttu:grin yli viikon oireita ennen ovista. Ja se ei voi mennä ohi huomaamatta johtuen kivuista :grin

Kiitos Laakeripuu! Ehdinkin jo kirjoittaa samaan aikaan omaa viestiäni. Pitää yrittää jaksaa ootella nyt ainakin pari kuukautta ja miettiä sitten yksityiselle puolelle menemistä, jos ei tärppää :)
Mä menin yksityiselle lapsettomuusasioissa ja siitä tekivät samantien lähetteen julkiselle. :happy: Yksityistä on hyvä käyttää, kun haluu myös nopeesti lähetteen julkiselle , tai ainakin näin mulla. Mulle tekivät muistaakseni vähän ennakoivan lähetteen, eli oisko ollut pari kuukautta vajaa vuosi kun yritettiin, niin teki lääkäri jo tutkimuslähetteen julkiselle ja sanoi ajottavansa sen silleen, että mahdollisesti 3-5 kuukautta niin oltais tutkimuksissa.

Muoks. Ei kuitenkaan tarvittu tutkimuksia kun onni kävi ja jonot on erit eri paikoissa.

Muokattu viimeksi:
Mä menin yksityiselle lapsettomuusasioissa ja siitä tekivät samantien lähetteen julkiselle. :happy: Yksityistä on hyvä käyttää, kun haluu myös nopeesti lähetteen julkiselle , tai ainakin näin mulla. Mulle tekivät muistaakseni vähän ennakoivan lähetteen, eli oisko ollut pari kuukautta vajaa vuosi kun yritettiin, niin teki lääkäri jo tutkimuslähetteen julkiselle ja sanoi ajottavansa sen silleen, että mahdollisesti 3-5 kuukautta niin oltais tutkimuksissa.

Muoks. Ei kuitenkaan tarvittu tutkimuksia kun onni kävi ja jonot on erit eri paikoissa.

Okei, tämmöisestä optiosta en tiennytkään! Aika jees.

Pitää vielä korjata tuota omaa kirjoitustani sen verran, että tosiaan kutsukirjeestä varsinaiseen Taysin käyntiin oli se 2 kk, mutta kirjettä saatiin odotella varmaan se kuukausi, joten noin 3 kk kesti meillä päästä sinne lähetteen saamisen jälkeen.

Alle tunnin pidätyksellä päiväpissasta Clear bluen early testillä. Dpo 6-7. Oikeasti itken jos neljän viikon takainen kemiallinen tässä vielä kummittelee koska olen käsittänyt että kierto ei voi alkaa mikäli edellisen raskauden hcg on elimistössä. Eihän tuo ois edes sinertävä silloin? Ihmettelen vaan tätä dpota että voiko niin aikasin näyttää kuin dpo 6 jonka oviksessa tosi vahvat viivat usean päivän. Olin kyllä merkannut kalenteriin myös että 17.4 olis ollut myös ovis+, kivut ja limat mutta en oikein muista eli se olis dpo10-11, vähän pelottavaa jos kaksi ovista oliskin ollut....

Pää pyörällä.
Mä oon tolla saanu tosi usein viivaa joka on sininen mut haalea ja sit on menkat tullu mut voihan se myöhemmin vahvistua ku noin pienet dpot

Laskin ovistestini; 7 kpl, joten en tikuttele vielä tänään :grin huomenna jos kokeilen nii pääsisin kp 15 asti. Mulla on kyllä sylkiovistesti, vois kaivaa sen laatikosta esiin, en sitä oo käyttänyt viime plussan jälkeen. Ostin sen lokakuussa, ja siitä kierrosta plussasin heti, joten sen laitoin jemmaan laatikkoon, että jos tulevaisuudessa tarviin. No nyt vois olla hetki :hilarious:

Pää pyörällä.

Eiks sulla oo haamuillu nyt melkein koko kierron? Pitäisköhän sun ainaki kysästä lääkäristä et onko tarvetta tutkia mistä johtuu? o_O

No nyt sain tämmösen viivan. Ei oo kyl lähteny tummuu eikä vaalenee must eilisee verrattuna. Eilinen ylempänä ja alempana tän päivän.

Liitteet

• A71412BF-E917-4DE4-8C29-135FC6A32EA6.jpeg
    A71412BF-E917-4DE4-8C29-135FC6A32EA6.jpeg
    22.9 KB · Katsottu: 177
  • 1A8AAA4A-DABC-4F05-A0CE-4E8B8B9F3B41.jpeg
    1A8AAA4A-DABC-4F05-A0CE-4E8B8B9F3B41.jpeg
    27.8 KB · Katsottu: 186
No nyt sain tämmösen viivan. Ei oo kyl lähteny tummuu eikä vaalenee must eilisee verrattuna. Eilinen ylempänä ja alempana tän päivän.

Ei se kyllä oo munkaan silmiin tummunu mutta ovulaatiotestit ei aina tummukaan tasaisesti ovista kohden.. Saattaa olla hailuraa koko kierron ja sit oviksen kohdalla kunnon leffaviivat. Toivottavasti ovuloisit pian :)

Eiks sulla oo haamuillu nyt melkein koko kierron? Pitäisköhän sun ainaki kysästä lääkäristä et onko tarvetta tutkia mistä johtuu? o_O
On kyllä haamuillut ja negaillut. Täytynee huomenna soittaa johonkin, se vaan ärsyttää kun ei saa lääkäri/gyneaikoja kunnalle ja pulita yksityiselle se 200e :sad001 on tämä kyllä perseestä :sad001

Mulla ovistestit tekee niin, että alkukierrossa tummenee vähän, sit vaalenee, joskus lähes katoaa koko viiva ja sit vähän tummenenee, kunnes pamahtaa selvä plussa. Menee silleen sykäyksinä.

On kyllä haamuillut ja negaillut. Täytynee huomenna soittaa johonkin, se vaan ärsyttää kun ei saa lääkäri/gyneaikoja kunnalle ja pulita yksityiselle se 200e :sad001 on tämä kyllä perseestä :sad001
Mulla kävi samoin monta kertaa mut nyt on kierto tasaantunut eli ei haamuja oo enää tullut vaan täysin negaa

Ai raskaustestit haamuilleet miten sattuu? Selviskö sulla sit mistä se johtui?
PCOS ja anovulatorinen kierto todennäköisesti. Nykyään ihan puhdas nega ollut mut kemiallisia ku ollu niin niistä tuli viivat ja sit sen jälkeen olikin ku ovis niin testi haamu mut nyt ei oo ollu enää ja nyt kierto on tasainen ja säännöllinen

Surettaa kovasti, että kuukautiset alkoivat. Vaikka vuotoa on vähemmän, kyllä nämä kuukautiset ovat tai sitten keskenmeno. Mieheni haluaisi mennä tutkimuksiin, vaikka ollaan yritetty vasta 4 kk. Tiedättekö, pääseekö julkisella puolella edes tutkimuksiin ennen kuin on yrittänyt vuoden? Tai pitääkö joka tapauksessa mennä yksityiselle?

Mulle sanottu että vuosi oltava täynnä, vaikka mulla on todettu endometrioosi:angry4 eli vuosi pitää kärsiä järjettömiä menkka kipuja..

Kp18 ja dpo8 aamu lämpö dippas yli puolella asteella :pompus: iltapäivällä oli sit noussut jo taas ollen 37.3. Teen tieteellistä tutkimusta jossa mittaan kolmesti päivässä, nyt aamulla selkee lasku. Jännä nähdä mitä näyttää huomisaamuna:bag: kurkku ollu vähä kipeä viime päivinä, ja nenä tukkoinen.

Mulla haamuili pitkään kohdunulkoinen raskaus muutama vuosi sitten. Viivat ei vahvistunu, lopulta pudon kivun vuoksi hakeuduin tutkimuksiin. Suosittaisin kyl tutkituttamaan asiaa, jos haamuilu vain jatkuu o_O

Jaahas, ovulaatio näköjään tänään:smiley-bounce012

Talletteluiloa Citrus90:woot:

Takaisin