Huhtikuun höpötykset

Eka neuvola varattu, oisi vappuaattona, samalla kerralla varaillaan sitten lääkäriä, yritettiin jo nyt muttei oltu avattu vielä aikoja toukokuulle.
 
Enpäs tosiaan tullut ajatelleeksi et toimintaa supistetaan, ehkä siis pitäis itsekkin jo soitella neuvolaan. Millään viikolla sulla toi aika on tiuhtimus? Eikös uudelleensynnyttäjillä oo eka aika vasta vähän myöhemmin? Omista edellisistä on jo niin kauan että kaikki on ehtinyt unohtumaan ja varmaan moni asia on muuttunutkin :grin
 
Enpäs tosiaan tullut ajatelleeksi et toimintaa supistetaan, ehkä siis pitäis itsekkin jo soitella neuvolaan. Millään viikolla sulla toi aika on tiuhtimus? Eikös uudelleensynnyttäjillä oo eka aika vasta vähän myöhemmin? Omista edellisistä on jo niin kauan että kaikki on ehtinyt unohtumaan ja varmaan moni asia on muuttunutkin :grin
Toi mun aika on 8+1, samoilla viikoilla on aiemmistakin ollu ko katoin nlakorteista :rolleyes:
 
Mä kävin lasten kanssa ulkona ja voin todeta että vaatteet kiristää ja on tosi inhottava kävellä. Onko muilla jo nyt samoja vaivoja? :anyone

Mulla! Mä mietin et varmaan kuvittelen että eihän tässä vaiheessa vielä voi vaatteet kiristää että oon vaan syönyt enemmän kun oon lomalla :hilarious: mut toisaalta kiristys tuntuu vaan tuossa mahan kohdalla.. no voihan se olla vaan turvotusta, sitä on ollut samoin kun vatsa kovalla jo pari viikkoa. Oli miten oli, kiva fiilistellä tulevaa olotilaa jo nyt :Heartpink
 
Tein juuri positiivisen testin, selkeät kaksi viivaa tuli melkein saman tien :) mahtava fiilis, kun yli vuosi yritetty. Edellinen raskaus oli viime vuoden alussa ja todettiin tuulimunaksi. Ikääkin on jo 37 vuotta ja ajatus on ollut, että tulee jos on tullakseen :Heartred
 
Kiva että saadaan uusia plussanneita joukkoon :)

Itelläkin tuntuu et päivää kohden alkaa housut kiristää helpommin mitä aiemmin.. Toki myös on niitä päiviä että tuntuu että ruokahalu on pohjaton kun taas niitä päiviä että syö vaan pakon edestä.

Ootteko muuten koska viimeksi olleet papassa? Monestihan ei suositella papaa tehtävän odotusaikana mutta itse oon ollut v. 2016 ja mietein vaan oisko pitäny käydä nyt vielä.. Toki 2018 gyne sano että riittää kun menisin vasta 30v joukkotarkastukseen mutta silti mietityttää.
 
Mulla ei pysy kans missään ulkoiluhousuissa nappi kiinni, lienee sitä turvotusta:hilarious:
 
Turvotus ja hengästyminen todellakin :grin Muistaakseni viimeisessä loppuun asti menneessä raskaudessa vaihdoin äitiysvaatteisiin mukavuus syistä heti np-ultran jälkeen. Tuntuu että kävelenkin jo eri tavalla tai ehkä vain kuvittelen :smiley-ashamed004
 
Hassusti aaltoilee oireet. Aamulla ei ollut tietoakaan että olisi raskaana, huonohko olo tuli vasta vähän aamupalan jälkeen. Vatsassa paineen tunnetta aina silloin tällöin.
Edellinen km huomattiin varhaisultrassa, olisinkohan ollut 7+4 ja alkio vastasi 5+6 eikä sykettä (alhainen syke löytyi varhaisultrassa 7+0, alkio kokoa 5+4). Huomenna mulla on tuo maaginen 5+6. Toivottavasti kaikki on hyvin.
 
Mulla on tullut pari kertaa veristä vuotoa. Neuvola täti sanoi että voi olla ihan normaalia alussa että turha huolestua. Silti huolettaa :sad001

Testi on edelleen positiivinen.

Tsemppiä sulle Mamwa3! Toivottavasti kyseessä normaalia, alkuraskauteen kuuluvaa harmitonta vuotoa. Mutta varmasti huolettaa. Nyt ei voi muuta tehdä kuin odottaa.. Mutta itse ainakin tahdon uskoa, että kaikki voi sulla ja vauvalla olla aivan hyvin :) Pidän peukut pystyssä :thumleft

Itse olen huomannut muutamana päivänä ajatelleeni ensi viikon varhaisultraa ja kovin pelkään että jos kyseessä onkin tuulimuna. Melkein kaikki muut raskauden/keskenmenon muodot koettu ja huonoa tuuria on ollut toistenkin edestä, vain tm puuttuu omalta listalta. Ehkä kuitenkin todennäköisempää on, että kaikki on kunnossa ja juuri niin kuin kuuluukin mutta minkä ihminen peloilleen voi.
 
Toivotaan, että mamwalla harmitonta alkuraskauden vuotelua vain!

Ootteko muuten jo kertoneet jollekin raskaudesta? Mulla muutama läheistä kaveria tietää, muille ei oo tarkoitus kertoa ennen nt-ultraa.
 
:hello Täällä olisi toiveena päästä teidän joukkoonne!
Tällä hetkellä kp 23/25 ja ensimmäinen plussa tuli 20/25. Vielä pitäisi malttaa odottaa muutamia päiviä/viikko että kemiallisen sais suljettua pois. Jos ei alku viikosta ala kuukautiset niin LA on 20. tai 21.12. laskureiden mukaan. Malttamattomana olen tietenkin joka päivä nyt testaillut ja ainakin näiden mukaan hyvältä näyttää, ei ole enää haamuja vaan ihan oikeita viivoja. :rolleyes:
Takana meillä on kkm viime marraskuulta, todettiin 11+6 joten kovin kovin varovainen on, vaikka kaikki tuntuu niin erilaiselta siihen verrattuna (voi olla myös toiveajattelua!). Ensimmäisen testinkin tein vain, koska tuli niin vahva tunne että olen raskaana. Aiemmin en ole tehnyt testejä ellei ole kuukautiset olleet jostain syystä myöhässä. Ja tässä vaiheessa meillä ei olla kerrottu kenellekkään, koska ei ihan vielä uskalla edes tunnustaa raskautta itsellekään!
 
Takaisin
Top