Äitiyspakkaus vai raha?

elokuun mamma

Satasella mukana keskusteluissa
Eloäidit 2020
Oletteko jo miettineet otatteko äitiyspakkauksen vai rahana? Jännittääkö teitä nähdä tuleva uusi 2020 vuoden pakkaus? Itse odotan kovasti 2020 vuoden äitiyspakkauksen julkistusta. En hirveästi ole aiempien äitiyspakkauksien housuista pitänyt, mutta taidan silti tuon äitiyspakkauksen valita. Varsinkin kun sille tuli nyt se uudistus.:gen014
 
Enpä tiennytkään mistään uudistuksesta. Aiemmin luin jotain juttua siitä, että osa äitiyspakkauksen tuotteista on tehty halpatyövoimalla jne. Sen takia on mietityttänytkin, että haluanko sitä ottaa. Ihan loistavaa, jos ne nyt on muuttaneet pakkausta vastuullisemmaksi! Eli eiköhän se pakkaus tule otettua ja kyllä, jänskättää sen sisältö.
 
Otetaan pakkaus, vaikka tavaraa kyllä löytyy omastakin takaa esikoisen jäljiltä. Lähinnä otetaan siksi, että se nyt vaan on niin kiva paketti :)
 
Me otetaan näillä näkymin rahana, esikoisen pakkauksesta (2017) on tarvikkeet ja kivoimmat vaatteet jemmassa :) ellei tämä uusi pakkaus ole ihan mielettömän ihana :grin
 
Me varmaan otetaan pakkaus. Oon kokenut, että siinä on kuitenkin paljon käyttökelpoista vaatetta.
 
Me otetaan ehdottomasti rahana, ellei sitten visuaalinen linja todella muutu... En jaksa uskoa että olisi sellaista tavaraa että menisi omasta värittömästä ja tarkasta linjasta läpi. Vaikka arvo on rahasummaa suurempi niin koen etten voita siinä mitään jos osa tuotteista jää kokonaan käyttämättä tai ei ole mieleisiä. Onhan pakkauksessa toki sellaista ihanaa nostalgiaa, sen myönnän että olisi se ihana hakea postista ja availla.
 
Ehdottomasti rahana :)
Visuaalinen linja ei ole meidän maun mukainen.
Jos lapsi on ruumiinrakenteelta samanlainen kuin esikoinen niin ei myöskään sen puolesta mene.
Ja kun itse en ole kotoisin täältä niin mulla ei myöskään ole tunnesidettä äitiyspakkaukseen
 
Pakkaus :smug:
Mun mielestä kuosit ja värit ovat parantuneet huimasti vuosien saatossa. Esikoisella -06 oli suurinosa ihan kamalan värisiä (mun mielestä) vaatteita enkä muista että toisellakaan olisi hääppöinen ollut. Mutta nyt kun ei ole oikein mitään jäljellä edellisistä, niin haluan pakkauksen ja hypistellä taas kaikkea vauvakamaa, jota ei ole vähään aikaan meillä enää ollut :love017
Tykkään viime vuoden eläinkuoseista ainakin.. Saa nähdä kumman pakkauksen mahtaa saada, -19 vai -20.
 
Mä kans innolla odotan että millanen tän vuoden pakkaus on ja että voisko kikkailulla sen mahollisesti saada.
 
Pakkauksen otan, ei ole lapsia ennestään, niin koen sen hyödyllisemmäksi vs. pakkauksen sijasta saatava raha :)
 
Otamme äitiyspakkauksen. Minulle kuoseilla ei ole mitään muuta väliä, kunhan kestää kulutusta ja käyttöä. Viimeksi pakkauksen bodyissa oli pari nappivikaista, mutta en osaa valittaa mistään mitä ilmaiseksi saan. Tunnen vain kiitollisuutta, kun raskauttamme tuetaan näin ihanalla lahjalla. :happy:
 
Otamme äitiyspakkauksen. Minulle kuoseilla ei ole mitään muuta väliä, kunhan kestää kulutusta ja käyttöä. Viimeksi pakkauksen bodyissa oli pari nappivikaista, mutta en osaa valittaa mistään mitä ilmaiseksi saan. Tunnen vain kiitollisuutta, kun raskauttamme tuetaan näin ihanalla lahjalla. :happy:

Meillä muuten kävi tuuri että meijän 2017 pakkauksen bodyt oli täysin ehjiä, eivät siis nepparit irronneet vaikka vähän yritin niitä nykiäkin. Ja kyseisistä bodyistä tulikin mun yksiä suosikkeja käytettävyytensä ja söpöytensä puolesta :happy:
 
Varmasti pakkaus otetaan. Kiva saada toisellekin jotain ihan omia uusia vaatteita. Ja toki se pakkaus on niin kiva saada ja tutkia :D
 
Kovasti houkuttelisi ottaa äitiyspakkaus, kun olisihan se niin kiva saada jännittää ja avata jättimäinen tavara-paketti ja hipelöidä kaikkia ihania pieniä vaatteita yms :rolleyes: mietin vielä sitä paketin tarpeellisuutta, koska en haluaisi tehdä vauvan saamisesta mitään hirmuista kulutus-juhlaa, vaan ostaa mahd paljon käytettynä.
 
Ensiodottajana otan pakkauksen. Olen aivan ihastunut tähän 2019 pakkaukseen, etenkin unipussiin. Emme kuitenkaan ehdi saada vanhaa pakkausta. Hyvä ystäväni antaa kuitenkin minulle omasta pakkauksestaan sen 2019 unipussin, koska ei itse tarvitse sitä! :smiley-bounce013
 
Ensiodottajana otan pakkauksen. Olen aivan ihastunut tähän 2019 pakkaukseen, etenkin unipussiin. Emme kuitenkaan ehdi saada vanhaa pakkausta. Hyvä ystäväni antaa kuitenkin minulle omasta pakkauksestaan sen 2019 unipussin, koska ei itse tarvitse sitä! :smiley-bounce013

Jos laitat kelan paperit heti menemään kun ne saat niin voi hyvinkin olla että saat 2019 pakkauksen.
 
Jos laitat kelan paperit heti menemään kun ne saat niin voi hyvinkin olla että saat 2019 pakkauksen.

Kiitos, yritetään. Mutta saan raskaus todistuksen vasta huhtikuun viimeisellä viikolla. Yleensä ei ehtisi. Kannattaa yrittää kuitenkin.
 
Takaisin
Top