Mahtuuko vielä tutut farkut? Vai joko on äitiysvaatteet käytössä?

Oliko sulla eka raskaus? Mäkin pidin ekassa hirveän pitkään omia, kun silloin käytin muutenkin lähinnä matalavyötäröisiä stretchejä, ne tuntui tosi pitkään ihan hyvältä. :) Tokassa raskaudessa kynnys oli matalampi, ja nyt kolmannella kertaa vedin mammafarkut päälle jo ensiturvotusten aikaan parin viikon sisään plussasta. :hilarious: (Tosin välissä olen myös siirtynyt korkeavyötäröisiin muotoileviin farkkuihin, mikä selittänee osin sen varhaisen mammafarkkutarpeen.)

Joo ensimmäinen raskaus :) oon kans joustofarkkuja käyttäny, vielä tuntuu ihan mukaville paitsi välillä istuessa täytyy nappi avata :grin mutta täytyy kohta käydä muutamat uudet housut ostamassa
 
Mä pidän vielä välillä sellasia stretch-farkkuja ja ne menee kyllä päälle, mutta on vaan niin epämukavat ettei mitään rajaa :hilarious: Oon ostanut vasta yhdet äitiyslegginsit ja en halua niitä samoja ihan joka päivä töissä pitää. Eli täytyy munkin suunnata housu-ostoksille :rolleyes:

Mulla on ollu töissä nyt samat housut koko ajan ja mietin et onkohan pakko käydä ostamassa toiset housut jo.
 
Mä kävin kans ennen joulua ostamassa kun mulle tuli niin paha olo jos vähänkin housut painoi, esim sukkahousuja en voi vieläkään käyttää,edes niitä raskausmallin... Mulla on kans nää yhdet housut joita oon joka päivä käyttänyt. Nyt vaan odotan että pystyisin niitä sukkiksia käyttään niin sais vähän valikoimaa lisää,mut toisaalta näilläkin on hyvin pärjännyt :)
 
Mä kävin kans ennen joulua ostamassa kun mulle tuli niin paha olo jos vähänkin housut painoi, esim sukkahousuja en voi vieläkään käyttää,edes niitä raskausmallin... Mulla on kans nää yhdet housut joita oon joka päivä käyttänyt. Nyt vaan odotan että pystyisin niitä sukkiksia käyttään niin sais vähän valikoimaa lisää,mut toisaalta näilläkin on hyvin pärjännyt :)

Mä ootan sitä hetkeä, kun rakenneultra on ohi ja toivon mukaan saamme sieltä hyvät uutiset. Sen jälkeen ei tarvi enää töissä käyttää pelkästään löysiä vaatteita ja voin käyttää sukkahousuja mun kaapista löytyvien mekkojen kaverina.

Mulla oli sama ongelma housujen kanssa, en voinu pitää niitä, kun tuli niin huono olo.
 
Mä kävin myös ostamassa tänään ensimmäiset mammafarkut h&m:stä! Töissä ei vielä hirveen moni tiedä, niin yritän pitkittää äitiysmallisten housujen pyytämistä mahdollisimman pitkään. Iltasin voi vedota ruokaähkyyn ja avata vähän nappia normimallista :smiley-angelic006
 
Töissä ei onneksi tarvi käyttää farkkuja.. Teen vähän likasempia hommia, varustus on haalarit ja saappaat..
Mutta ei ne farkut kyllä enää mahdu, tai vois ne justiin saada kiinni mutta ei sellaisilla pysty olemaan..
Nyt meinnään 15+3.
 
Mistä löydätte kivoja peruspaitoja? Muutaman kivijalkaliikkeen kävin eilen läpi ja kaikki oli jotain imetysmalleja tai sitten niissä oli (mun mielestä) hölmöjä saumoja keskellä paitaa. Kun haluaisin sellasen ihan normaalin paidan, missä on vaan vähän enemmän tilaa mahalle :grin
 
Mistä löydätte kivoja peruspaitoja? Muutaman kivijalkaliikkeen kävin eilen läpi ja kaikki oli jotain imetysmalleja tai sitten niissä oli (mun mielestä) hölmöjä saumoja keskellä paitaa. Kun haluaisin sellasen ihan normaalin paidan, missä on vaan vähän enemmän tilaa mahalle :grin

Kävitkö H&M:llä? Sieltä mä olen yleensä ostanut. Tai sitten Zalandolta.
 
Suosituksia raskausjuhlamekoista? Tai lähinnä siis mistä löytää. Olen kaasona huhtikuussa ystäväni häissä ja mekko tarttis löytää. Nettiä oon kahlannu mut ei oikein sopivia löydy esim. Mamaliciousilta plus että en tiedä mahtuisiko edes heidän kolttuihinsa, kun suurin koko siellä 42..
 
Suosituksia raskausjuhlamekoista? Tai lähinnä siis mistä löytää. Olen kaasona huhtikuussa ystäväni häissä ja mekko tarttis löytää. Nettiä oon kahlannu mut ei oikein sopivia löydy esim. Mamaliciousilta plus että en tiedä mahtuisiko edes heidän kolttuihinsa, kun suurin koko siellä 42..
Minä löysin h&mltä. On sellainen joka joustaa erittäin paljon joka suuntaan :grin
 
Fiilinki on ainakin sellanen kauppa millä on paljon äitiysvaatteita, just juhlakäyttöön sopivia, mutta kyllä minusta hennesilläkin jotain on.
 
Käytän normaalisti korkeita mom jeanseja ja mulla on aika kapea vyötärö, joten mama -malliset farkut joutui kyllä hankkimaan aika varhain :) oli kyllä ihana fiilis vetäistä ne jalkaan, kun mistään ei puristanu tai painanut. Ja h&m:stä mäkin omani löysin. Oli myös kiva huomata, että odottaville on nykyään niinkin paljon valikoimaa (ainakin housuissa). Joskus ajattelin, että pärjäisin koko raskauden vaan mekoilla ja flare-housuilla, mutta kyllä farkkuja ainakin itse kaipaa
 
Täytyy laittaa toi h&m korvan taa. Ihan hirveästi en haluaisi laittaa rahaakaan äitiysvaatteisiin. Vielä oon menny omilla, mut tosi paljon oon käyttäny vaan jotain rentoja verkkareita/kollareita/ vähän väljempiä urheilu/ulkoiluhousuja kun ei oo juuri missään ihmisten ilmoilla tarvinnu käydä. Jos olen käyny niin olen käyttäny vaan kaverin muksulta pieneksi jääneitä joustavia farkkuja, jotka sain yli kuukausi sitten ja en ole omia vanhoja koittanut sen jälkeen, täytyykin varmaan mielenkiinnosta koittaa :grin
Tänään oli pakko tehdä wishiltä heräteostoksena pari äitiystoppia kun niissä oli niin hauskat kuvat, mutta en ole ikinä sieltä mitään tilannut ja mitä olen kuullut niin sieltä voi tulla ihan mitä vaan, tyyliin barbie-kokoa tms tai tuleeko edes yhtään mitään perille :laughing002
 
Alko muuten itseä naurattaa, kun aloin miettiä niitä "mun vanhoja omia farkkuja" joita tässä puolen vuoden sisään olen edes käyttänyt..... Nekin on kaikki kaverin lapsen vanhoja, en edes muista millon viimeks olisin ostanut itselleni jostain farkut :grin:woot: Mutta on kyllä kätevää kun ei tarvitse ostella, eikä niitä voi sanoa edes vanhoiksi, kun on aina niin vähän käytetty ja joissakin on ollut ihan laput tallella, kun ei oo kaverin lapselle kelvannut äitin ostamat housut. Itsellä ollut aina tapana ostaa yhdet farkut ja käyttää ne kirjaimellisesti niin loppuun, että ne hajoaa päälle :grin
 
Mistä ootte ostanut äitiysvaatteita? Onko kenelläkään tietoa löytyykö mistään äitiysmallin toppahousuja tai jotain tuulihousuja? Mielellään ei kovin kalliita..
 
Takaisin
Top