Mahtuuko vielä tutut farkut? Vai joko on äitiysvaatteet käytössä?

Mä käytän paljon tunikoita ja mekkoja, että sinänsä ei oo tarttenu tehdä muutoksia. Mutta housuja ei tee mieli laittaa päälle, leggareissa hiihdän :dance011
 
Minulla ei ole mitään ns mammavaatteita olemassakaan. Housut tuntuvat ahtailta kyllä välillä. Tai ei toki kotoisat pieruverkkarit vaan nuo ns edustusvaatteet :grin 7+0 siis tänään.
 
Täällä 8+2 ja pahin turvotus meni jo ja tuntuu nyt palaavan... Pitäisi saada aikaiseksi tilattua mammahousut töihin ja kotiin.
 
Lidlissä löytyi 7.99e hintaan mammafarkut nii piti ottaa mukaan :grin Ostin samaan syssyyn jo sen pitkän vartalotyynynkin.
 
Keskiviikkona kaivoin mammafarkut esiin. Vanhatkin menisivät, kun ovat matalaa mallia, mutta niiden puristus alavatsalla lisää pahoinvointia. Tällä hetkellä haluaa vain, että on rento ja hyvä olo.
 
Joo siis tuo just.. pakko kaivaa vanhat mamma vaatteet koska kaikki muu puristaa ja se puristus lisää pahoinvointia huomattavasti. :sad001
 
huomenna tulee 10+0 (jos tuolla nyt mitään elävää on) farkut mahtuu päälle mut kyl sitä turvotusta näkyy sit huomattavasti siinä housujen päällä olevan eli vois jo vaihtaa ävaatteisiin. mua vaan ärsyttää äitiysfarkuissa se vyötärö et nyt varmaan ku niillä pyllistäis ni näkyis se pidennys mikä vatsan päälle tulee.
eli yritän vielä ainakin edustavimmassa jutuissa käyttää normihousuja. paidat on ruvennu olemaan löysempiä.
 
Joo Äitiysfarkkujen kanssa pakko olla kyl aika pitkät paidat et ne kaistaleet ei näy missään tilanteessa.. Kuitenki paljon kyykkimistä ym tän esikoisenkin kanssa :rolleyes:
 
Mulla puristaa ne normaalit leggaritkin jo :sad001 tää on ihan järkyttävää.. en tajua miten voi turvottaa näin paljon
 
Kävin kesken jouluostosreissun ostamassa hennesistä mahahousut koska sukkikset kiristi ja se taas aiheuttaa sen että kävin kaks kertaa oksentamassa kesken kauppareissun, sit hoksasin mennä.ostamaan ne housut, johan auttoi! Vähän kyllä ärsyttää kun ei oo tajunnut kaverilta pyytää housuja takaisin vaan piti ostaa, mutta eiköhän näillä yksillä pärjää niin pitkälle että saa vanhat takasin..
 
Joo siis mulla kans se kun kiristää aiheuttaa vaan pahemmin tota oksentelua.. sitä on muutenkin jo ihan tarpeeksi niin teen kyllä kaikkeni jos sitä voi jotenkin vähentää..
 
Minäki tilasin tosiaan hm black friday alesta mammafarkut ja leggarit. Aa että ku ihanaa. Toki vähän joutuu nykimään ku maha ei vielä niin iso ja tunikat/mekot pitää valita väljimmästä päästä niin ei oikein pidä vielä ”lirpaketta” ylhäällä... Mutta en ole normi leggareita voinu käyttää pariin viikkoon tai no aamulla voi laittaa mutta noin puoliltapäivin turvottaa jo sen verran että alkaa ihan sattumaan
 
Hei, mistä olette löytäneet kivoja tunikoita? Minulla ei ennestään ole tunikoita, koska en ole löytänyt sopivaa mallia. Nyt kuitenkin ajattelin turvotuksen vuoksi siirtyä legginssi+tunikalinjalle, koska maha alkaa pullottaa (10+3) enkä töissä haluaisi vielä kertoa. Mammafarkkuja en halua vielä ostaa, koska jos lihon yhtä paljon ku ekassa ni tässä hetkessä ostetut housut eivät mene päälle enää kahden kuukauden päästä :D mut tunika ja leggarit tuntuisi ajatukselta kivalta ja pitkäkestoisilta.
 
Hei, mistä olette löytäneet kivoja tunikoita? Minulla ei ennestään ole tunikoita, koska en ole löytänyt sopivaa mallia. Nyt kuitenkin ajattelin turvotuksen vuoksi siirtyä legginssi+tunikalinjalle, koska maha alkaa pullottaa (10+3) enkä töissä haluaisi vielä kertoa. Mammafarkkuja en halua vielä ostaa, koska jos lihon yhtä paljon ku ekassa ni tässä hetkessä ostetut housut eivät mene päälle enää kahden kuukauden päästä :D mut tunika ja leggarit tuntuisi ajatukselta kivalta ja pitkäkestoisilta.

Tunikoita on super vaikea nykyään löytää. Viimeksi löysin prismasta Nanson tunikan mutta en raaskinut ostaa.. Kappahlissa voi myös olla. Henkka maukalla en nähnyt kun etsin viimeksi.
 
Mulla on yleensä mekko päällä. Joskus käytän farkkujakin, nyt ei oo turvotuksen takia huvittanut pitää vaikka kyllä ne mahtuu päälle, puristaa vaan ikävästi ja se lisää huonoa oloa.
 
Takaisin
Top