Mahtuuko vielä tutut farkut? Vai joko on äitiysvaatteet käytössä?

Keskustelun 'Heinäkuiset 2020' aloitti Vargynja, 16 loka 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Hosuli19 Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020

Mä käytän paljon tunikoita ja mekkoja, että sinänsä ei oo tarttenu tehdä muutoksia. Mutta housuja ei tee mieli laittaa päälle, leggareissa hiihdän :dance011
    • Tykkää Tykkää x 2
  2. Dafni Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020

Minulla ei ole mitään ns mammavaatteita olemassakaan. Housut tuntuvat ahtailta kyllä välillä. Tai ei toki kotoisat pieruverkkarit vaan nuo ns edustusvaatteet :grin 7+0 siis tänään.
    • Tykkää Tykkää x 1
  3. Sammie Rakastunut foorumiin Marrasäidit 2020

Täällä 8+2 ja pahin turvotus meni jo ja tuntuu nyt palaavan... Pitäisi saada aikaiseksi tilattua mammahousut töihin ja kotiin.
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. Holly Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020 Helmimammat 2018

Lidlissä löytyi 7.99e hintaan mammafarkut nii piti ottaa mukaan :grin Ostin samaan syssyyn jo sen pitkän vartalotyynynkin.
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. Silk Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020

Keskiviikkona kaivoin mammafarkut esiin. Vanhatkin menisivät, kun ovat matalaa mallia, mutta niiden puristus alavatsalla lisää pahoinvointia. Tällä hetkellä haluaa vain, että on rento ja hyvä olo.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  6. Fuji Naimisissa foorumin kanssa Heinä-äidit 2020

Joo siis tuo just.. pakko kaivaa vanhat mamma vaatteet koska kaikki muu puristaa ja se puristus lisää pahoinvointia huomattavasti. :sad001
  7. Turvonnut Tuttu foorumilla Toukomammat 2018 Jouluäidit 2020

huomenna tulee 10+0 (jos tuolla nyt mitään elävää on) farkut mahtuu päälle mut kyl sitä turvotusta näkyy sit huomattavasti siinä housujen päällä olevan eli vois jo vaihtaa ävaatteisiin. mua vaan ärsyttää äitiysfarkuissa se vyötärö et nyt varmaan ku niillä pyllistäis ni näkyis se pidennys mikä vatsan päälle tulee.
    eli yritän vielä ainakin edustavimmassa jutuissa käyttää normihousuja. paidat on ruvennu olemaan löysempiä.
    • Tykkää Tykkää x 1
  8. Holly Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020 Helmimammat 2018

Joo Äitiysfarkkujen kanssa pakko olla kyl aika pitkät paidat et ne kaistaleet ei näy missään tilanteessa.. Kuitenki paljon kyykkimistä ym tän esikoisenkin kanssa :rolleyes:
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 3
  9. EnkeliRinkeli Aloittelija Heinä-äidit 2020

Leggingsit ja iisot tunikat.
    meinaa kyllä jo pömpöttää melko selvästi
    • Tykkää Tykkää x 1
  10. Fuji Naimisissa foorumin kanssa Heinä-äidit 2020

Mulla puristaa ne normaalit leggaritkin jo :sad001 tää on ihan järkyttävää.. en tajua miten voi turvottaa näin paljon
  11. Suklaapehmis Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020 Helmimammat 2017

Siirryin mamma-legginseihin ja ai että ku on mukavat! :)
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  12. Amalialainen Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020 Marraskuunmammat 2015

Kävin kesken jouluostosreissun ostamassa hennesistä mahahousut koska sukkikset kiristi ja se taas aiheuttaa sen että kävin kaks kertaa oksentamassa kesken kauppareissun, sit hoksasin mennä.ostamaan ne housut, johan auttoi! Vähän kyllä ärsyttää kun ei oo tajunnut kaverilta pyytää housuja takaisin vaan piti ostaa, mutta eiköhän näillä yksillä pärjää niin pitkälle että saa vanhat takasin..
    • Tykkää Tykkää x 1
  13. Fuji Naimisissa foorumin kanssa Heinä-äidit 2020

Joo siis mulla kans se kun kiristää aiheuttaa vaan pahemmin tota oksentelua.. sitä on muutenkin jo ihan tarpeeksi niin teen kyllä kaikkeni jos sitä voi jotenkin vähentää..
  14. Sammie Rakastunut foorumiin Marrasäidit 2020

Minä kanssa ostin eilen ja tänään kotipäivä näissä on ollut ihana! Joutuu varmaan viimeistään joulun jälkeen töihinkin laittamaan mammavaatteet eikä vain numeroa liian suuria housuja :grin
    • Tykkää Tykkää x 2
  15. Azzeliini Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020

Minäki tilasin tosiaan hm black friday alesta mammafarkut ja leggarit. Aa että ku ihanaa. Toki vähän joutuu nykimään ku maha ei vielä niin iso ja tunikat/mekot pitää valita väljimmästä päästä niin ei oikein pidä vielä ”lirpaketta” ylhäällä... Mutta en ole normi leggareita voinu käyttää pariin viikkoon tai no aamulla voi laittaa mutta noin puoliltapäivin turvottaa jo sen verran että alkaa ihan sattumaan
    • Tykkää Tykkää x 1
  16. kzu_ Peruskäyttäjä Joulumammat 2016

Hei, mistä olette löytäneet kivoja tunikoita? Minulla ei ennestään ole tunikoita, koska en ole löytänyt sopivaa mallia. Nyt kuitenkin ajattelin turvotuksen vuoksi siirtyä legginssi+tunikalinjalle, koska maha alkaa pullottaa (10+3) enkä töissä haluaisi vielä kertoa. Mammafarkkuja en halua vielä ostaa, koska jos lihon yhtä paljon ku ekassa ni tässä hetkessä ostetut housut eivät mene päälle enää kahden kuukauden päästä :D mut tunika ja leggarit tuntuisi ajatukselta kivalta ja pitkäkestoisilta.
  17. Fuji Naimisissa foorumin kanssa Heinä-äidit 2020

Tunikoita on super vaikea nykyään löytää. Viimeksi löysin prismasta Nanson tunikan mutta en raaskinut ostaa.. Kappahlissa voi myös olla. Henkka maukalla en nähnyt kun etsin viimeksi.
  18. Piitula79 Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020

Kuopion Matkuksen H&M:llä oli tunikoita vaikka millä mitalla.
    • Tykkää Tykkää x 1
  19. Tinttuli Aloittelija

Housut oon vaihtanu äitiysversioon ku on mukavemmat:happy:
    • Tykkää Tykkää x 1
  20. Kaino-Vieno Aloittelija

Mulla on yleensä mekko päällä. Joskus käytän farkkujakin, nyt ei oo turvotuksen takia huvittanut pitää vaikka kyllä ne mahtuu päälle, puristaa vaan ikävästi ja se lisää huonoa oloa.
    • Tykkää Tykkää x 1

Jaa tämä sivu