Mahtuuko vielä tutut farkut? Vai joko on äitiysvaatteet käytössä?

Mä ostin ekassa raskaudessa Lastenturvasta äitystreenivaatteet, joita ei ole nyt tullut käytettyä, kun en mä ehdi ikinä enää salille. :rolleyes: Ehkä ensi äippälomalla taas Foreverin kortti lapsiparkkeineen.
 
En muista onko joku täällä jo vinkannutkin, mutta Lidlissä oli mammafarkkuja 9,90. :eek:

Täytyy käydä katsomassa. Viimeksi kun kävin niin en löytänyt sopivaa kokoa.. enkä muista mihin hintaan oli.. mua ahdistaa jos housut ei veny tarpeeksi ja paksut reidet..
 
Oi innostuin heti ajatuksesta ja mietin että menen kattoon lidliin mammafarkkuja. Sitten iski ahdistus, että hitto siellä on tuttuja myyjiä ihan hitosti :sad001:sorry:
 
Täytyy käydä katsomassa. Viimeksi kun kävin niin en löytänyt sopivaa kokoa.. enkä muista mihin hintaan oli.. mua ahdistaa jos housut ei veny tarpeeksi ja paksut reidet..

Koot oli kyllä tosi erikoisia, katsoin vierekkäin 38 ja 40 ja näytti ihan samalta, jopa 38 isommalta. :grin Poikkeuksellisesti uskalsin sitten ostaa 38, kun sitä oli paremmassa sävyssä. Isoin oli muistaakseni meidän Lidlissä 42 mutta niitä ei ollut juuri jäljellä ja pienin jotain 34.
 
Koot oli kyllä tosi erikoisia, katsoin vierekkäin 38 ja 40 ja näytti ihan samalta, jopa 38 isommalta. :grin Poikkeuksellisesti uskalsin sitten ostaa 38, kun sitä oli paremmassa sävyssä. Isoin oli muistaakseni meidän Lidlissä 42 mutta niitä ei ollut juuri jäljellä ja pienin jotain 34.

Okei no sit koot ei kyllä riitä mulle.. en uskalla ottaa kokoa 42 kun riippuen vähän millaiset on niin käytössä on 44.. harmi..
 
Kävin viime viikolla ostamassa ekat äitiyshousut ja huh, kun elämä helpottui. Enää ei koko päivän ole tukala olo ja housut näyttää ihan tavallisilta farkuilta. Nyt viikkoja siis 15+1.

Ja näiden kanssa voi pitää löysiä yläosia, jee!!
 
Tilasin Torista kasan käytettyjä mammavaatteita. Edullista ja hyvänlaatuista, en raaski uutena ostaa :D

Mäkin tilasin kaksi pakettia Torista, mutta kun koot vaihtelee merkeittäin niin tuli tehtyä myös hutiostoksia. :sorry: Sen jälkeen olen siirtynyt kirppiksiin ja halpiskauppoihin. Toivottavasti sulla istuu hyvin. :)
 
Käytän onneksi lähinnä mekkoja ja sukkahousuja arkisin. Äitysvaatteita pitänee ruveta katsomaan siinä vaiheessa, kun maha alkaa nostaa mekon helmaa arveluttavan ylös enkä mahdu enää urheiluvaatteisiini.
 
Parit äitiysfarkut ostin viime viikonloppuna, kun tavallisia oli enää turha koittaa kiinni. Ulkoiluhousut on kiinni hiuslenkillä. Toivoin, ettei tarttis talvivaatteita ostaa, mutta ehkä on pakko. Takki menee vielä kiinni, mutta selkeesti kireämpi jo.
 
Parit äitiysfarkut ostin viime viikonloppuna, kun tavallisia oli enää turha koittaa kiinni. Ulkoiluhousut on kiinni hiuslenkillä. Toivoin, ettei tarttis talvivaatteita ostaa, mutta ehkä on pakko. Takki menee vielä kiinni, mutta selkeesti kireämpi jo.

Minäkin toivon, ettei talvivaatteita tarvitsisi ostella uusia. Tulee kalliiksi, jos pitää ostaa kahden tai oikeastaan kolmen vuodenajan vaatteet, kun ei niillä talvivaatteilla tee mitään sitten kesähelteillä.
 
Vielä oon pärjännyt vanhoilla vaatteilla, farkkuja en oo monesti pitäny, enkä tiiä vieläkö mahtuu...
Toppavaatteita oon miettinyt, keväällä ollaan menossa Lappiin ja ois tarkoitus ulkoilla. Omat toppahousut ei varmaan enää mahdu, ja tuntuu turhauttavalta ostaa uusia... Hankalaa...
 
Mulla on sellainen etu, että samanpituinen äitini on yli 10 kg ylipainoisempi, joten talvitakkeja ei ole oikeastaan tarvinnut yhdessäkään raskaudessa ostaa vaan olen vaan lainannut häneltä. Hän käyttää vielä sen verran löysiä malleja, että takit mahtui päälle jopa ihan loppuraskaudessa (edelliset vauvat syntyneet joulu- ja lokakuussa). Yhden kevyen kangastakin ostin ekassa raskaudessa ja se vetelee nyt todella viimeisiään, mutta ajattelin yrittää pärjätä kevään sillä. Jos tulee juhlia ihan loppuraskaudessa niin sitä varten tarvitsen kyllä mekon, mutta muuten taitaa olla aika hyvin vaatteet kasassa. Tosin mun vatsa palautuu tosin hitaasti jos enää kolmannen raskauden jälkeen lainkaan, joten äitiysvaatteet ei raskaudenkaan jälkeen mene hukkaan - monissa kun leikkaus on sellainen vatsaa häivyttävä.
 
kokeilin eilen h&m äitiysfarkkuja mut en ollu vielä henkisesti valmis ostamaan niitä laughing6 omat farkut menee vielä hetken ainakin :shy:
 
kokeilin eilen h&m äitiysfarkkuja mut en ollu vielä henkisesti valmis ostamaan niitä laughing6 omat farkut menee vielä hetken ainakin :shy:

Heti ku sain äitiysfarkut jalkaan, niin tuntu etten ees ota kassalle mentäessä pois vaan pyydän piippaamaan ne mun päältä!
 
kokeilin eilen h&m äitiysfarkkuja mut en ollu vielä henkisesti valmis ostamaan niitä laughing6 omat farkut menee vielä hetken ainakin :shy:

Oliko sulla eka raskaus? Mäkin pidin ekassa hirveän pitkään omia, kun silloin käytin muutenkin lähinnä matalavyötäröisiä stretchejä, ne tuntui tosi pitkään ihan hyvältä. :) Tokassa raskaudessa kynnys oli matalampi, ja nyt kolmannella kertaa vedin mammafarkut päälle jo ensiturvotusten aikaan parin viikon sisään plussasta. :hilarious: (Tosin välissä olen myös siirtynyt korkeavyötäröisiin muotoileviin farkkuihin, mikä selittänee osin sen varhaisen mammafarkkutarpeen.)
 
Mä pidän vielä välillä sellasia stretch-farkkuja ja ne menee kyllä päälle, mutta on vaan niin epämukavat ettei mitään rajaa :hilarious: Oon ostanut vasta yhdet äitiyslegginsit ja en halua niitä samoja ihan joka päivä töissä pitää. Eli täytyy munkin suunnata housu-ostoksille :rolleyes:
 
Takaisin
Top