Plussa vai ei?

Tämä dpo 8. Ihan kun olis toinen viiva, mutta en oo varma. Tuleekohan näihin raskauskeijun onesteppeihin vääriä haamuja? Aiemmin en oo saanut minkäänlaista viivaa
IMG_20200123_150302.jpg

Jaahas, eipä ollut viiva vahvistunut dpo11. Ilmeisesti siis viivanpaikka/kemiallinen. Uutta yritystä ja malttia testailuun jatkossa.

Minä ja pari muuta saanut noilla one step 10 tollasia. En luota enää

Mä saan noihin one steppeihin ihan törkeitä punaisia viivanpakkoja/haamuja/mitä lienee lähes joka kerta ja ihan testiajalla. Tosi masentavaa, ainahan sitä kuitenkin toivoo että olisi pieni kyydissä. Joten enpä minäkään enää noihin luota.

Mä en koskaan ole saanut minkäänlaista haamua mihinkään testiin kun en ole ollut raskaana (kaksi kertaa ollut raskaana). Olen tehnyt pc, one step, clearblue ja muitakin testejä eikä haamun haamua jos ollut nega kierto. Jännä kun toiset saa haamuja,ihan ku kuiteski olis joku kiinnittymis yritys :oops: tää vaan mun kokemus. Sit plussa kierroilla olen saanut haamuja jotka on vahvistunut parin päivän välein.

Ai niin,tein muuten huvikseen dpo 4 one step 10 testin eikä yhtään mitään näkynyt. Ihan sen takia teinkin että tuleeko siihen haamu vaikka ei pitäisi edes olla mahdollosta,mutta ei tullut.

En tiiä oonko aiemmin tähän pinoon kirjoittanut mutta näin mäkin ajattelin. En ollut koskaan ennen saanut rsfu:n testiin mitään ylimääräisiä viivoja , syystä kun en ole raskaana ollut. Ja niitä oon tehnyt monia kymmeniä (nolo) mut viime kierrossa sain muutaman tykytyksen ja ylimääräisen lyönnin sydämessä kun rsfu testaa varhain antoi jopa miehen nähtävän viivan. Ja saman päivän iltana alkoi menkat, ihan ajallaan.
Että ei kiva:(

Mulle tullu ainoastaan kemiallisissa haamuja, muuten ei mitään ylimääräisiä viivoja ollut. Elämäni aikana tehnyt varmaan "miljoonia" testejä..Viim. 4kk aikana 3 kemiallista ja menkat alkaneet myöhässä. Nyt eilen dpo9(3kpl) ja tänään dpo 10(1kpl) haamuja tullut. Testinä one step herkkä. Toivotaan et alkais vahvistua ja nyt pysyis kyydissä. Noissa kemiallisissa haamut tuli vasta dpo 13-14, joten josko nyt ois eri homma :nailbiting:

Mulle tullu ainoastaan kemiallisissa haamuja, muuten ei mitään ylimääräisiä viivoja ollut. Elämäni aikana tehnyt varmaan "miljoonia" testejä..Viim. 4kk aikana 3 kemiallista ja menkat alkaneet myöhässä. Nyt eilen dpo9(3kpl) ja tänään dpo 10(1kpl) haamuja tullut. Testinä one step herkkä. Toivotaan et alkais vahvistua ja nyt pysyis kyydissä. Noissa kemiallisissa haamut tuli vasta dpo 13-14, joten josko nyt ois eri homma :nailbiting:

Kuvia? Toivotaan et sulla ei samaa erää one steppejä kuin monella nyt ollut ja näyttänyt vääriä haamuja..

Parin päivän välein tuplaantuu hcg :)

Kuvia? Toivotaan et sulla ei samaa erää one steppejä kuin monella nyt ollut ja näyttänyt vääriä haamuja..

Parin päivän välein tuplaantuu hcg :)
No toivotaan ettei oo susia. Ovat vaan olleet vielä niin hailuja, ettei näy kameraan. Mutta laitan heti kun vaan vahvistuis. Pc:kin näytti jotain viivantapaista mutta epäselvää..ja on kyl viel melko aikaistakin. Edellinen kaksosraskaus näkyi herkässä dpo 10 yhtä hailuna mut vahvistui kyl jokapvä. Ootellaan...

Ja kyllähän oireitakin on...selkäsärky, nivustensärky, vähän ruskeaa tuhrua ja etovaolo. Näitä ei oo ollut tässä vaiheessa yleensä. Edelliset raskaudet olleet melko oireettomia paitsi kaksosista tuo etova olo alkoi plussan jälkeen heti.

Siis täällä yks hätänen viivalasit päässä muut ollu ihan puhtaan valkoisia ja tossa olisin näkevinään haalean viivan. Teen kyllä aamulla uuden ja muutaman päivän päästä, mut pakko oli jollekkin muullekkin näyttää tää viivanpaikka/haamu. Sori kuva otettu salamalla.

Liitteet

• 20200125_192904.jpg
    20200125_192904.jpg
    14.7 KB · Katsottu: 1,080
Siis täällä yks hätänen viivalasit päässä muut ollu ihan puhtaan valkoisia ja tossa olisin näkevinään haalean viivan. Teen kyllä aamulla uuden ja muutaman päivän päästä, mut pakko oli jollekkin muullekkin näyttää tää viivanpaikka/haamu. Sori kuva otettu salamalla.
Kyllä mä nään hailut viivat. Onko mikä dpo?

No hei kaikki,

Olisi kiva saada tietää teidän mielipide tilanteestani.

Mulla viimeiset kunnon menkkat olleet 25.11.2019. Joulukuussa menkkat jäi väliin ja nyt tammikuussa mulla on ollut outo tiputellua pari pv, ei milloin menkkojen piti tulla vaan myöhemmin ja tiputellut pari tippa päivän aikana, vaaleanpunaista ja ruskeeta. Ennen tuota ollut ihan hirveesti valkovuotoa joka ei munille ole yleistä. Ihan vaaleeta ja välillä valkoista tai sellaista maidon tapaista että piti käyttää pikkuhousu suoja. Outo olo jotenkin on, älä vatsa niistä ja munasarjat sekä älä selkä jumittaa. Todella väsynyt ja ei kauheasti ole ruoka halua. Tein testin töissä päivänä ja vaikutti negalta. Onkohan mahdollista että vaikka jäi joulukuun menkkat väliin niin ovuloin kumminkin ja olisin jäänyt raskaaksi, jos niin. Viikoja 3 + 5 nytten menoillaan. Onko jollakin tapahtunut saman tapaista. Piti vielä mainita että mulla Esikoisen täyttää kohta 10 kk ja en imetä. Kuukautiset ollet synnytyksen jälkeen epä säännölliset, mutta tulleet kumminkin joka kk. Toiveena olisi että tulisi toinen heti perään.

Takaisin