...

Oli Ihan ihme touhua kun soitin sinne äitiyspoliklinikalle. jätin soittopyynnön sit ne soittaa tunnin päästä ja sanoo et soitin väärään numeroon ja antoi uuden joka oli sama mihin soitin! Sit soitin viel uudestaan nii ne antoi taas ton saman numeron ja käski maanantaina soittaa sinne.

Eli maanantaina oon vasta viisaampi! :banghead:

Siis mulla alkoi tänään jäätävät menkka krampit. Tietty menkat ny ei tuu mut kivut kyl. Onko muilla :anyone
Ellalaa, selvisikö sulla muuten se, pääsetkö varhaisultraan?
 
Mulla ei tule kyllä työnteosta yhtikäs mitään. Ajatukset harhailee koko ajan :grin Äsken yritin soittaa neuvolaan sittenkin, mutta kauheat ruuhkat siellä en päässyt läpi.
 
Ellalaa, selvisikö sulla muuten se, pääsetkö varhaisultraan?

Täti puhelimessa sanoi et kaikki kuulostaa ihan normaalilta. 5.2. On ensimmäinen neuvolakäynti :happy: eli tuskin siispä pääsee mihinkään varhaisultraan :banghead:
 
Meillä on sellanen kolmen kaverin porukka joista yks meistä saa kaksoset, laskettu aika kolmen viikon kuluttua.

No tänään sain kuulla että meillä kahdella muulla on kummallakin laskettu aika syyskuussa! :eek::joyful:
 
Meillä on sellanen kolmen kaverin porukka joista yks meistä saa kaksoset, laskettu aika kolmen viikon kuluttua.

No tänään sain kuulla että meillä kahdella muulla on kummallakin laskettu aika syyskuussa! :eek::joyful:

Miten ihanaa! Saa jakaa niin läheisen kanssa samat vaiheet! :)
 
Yritän nyt saaha sen 20 viestiä täyteen niin kirjoitellaan joka ketjuun :D Dudedudette (saaks lyhentää dd :D) mulla viimeksi oli kaveri yhtäaikaa raskaana ja oli kyllä kivaa, nyt en usko moista käyvän kun taitaa muilla olla lapsiluvut täynnä.
 
Aion hankkia dopplerin, mutta en tiedä viitsinkö vielä, kun viikot 8+1. Esikoisesta kuunneltiin ekassa neuvolassa ja hankin heti kotiin ja sainkin kuulumaan muistaakseni hyvin ajoissa, ennen ultraa kuitenkin. Ei olla menossa varhaisultraan kuitenkaan. Esikoisen kanssa doppler oli kyllä hyvä ihan lopussakin vielä, kun oli istukka edessä ja lapsi liikkui muutenkin aika vähän.

Sukupuolta tuskin otetaan selville, ei otettu esikoisestakaan. Ei koeta sille mitään tarvetta. :)
 
Lyön varovasti toista jalkaa oven välistä sisään. Täällä yritystä takana 3v, jonka aikana 1 kohdunulkoinen ja 1 varhainen keskenmeno. Endo leikattu kahdesti ja 2 x ivf. Kahdesta tuoresiirrosta ei tarttunut, mutta nyt ensimmäinen pakastesiirto tärppäs ja nettilaskurin mukaan LA ois 30.9. Koko ajan vaan pelottaa, että menee kesken.

FD280580-985F-4779-BFAD-E4E19D8C6D3B.jpeg
 
Ois kyllä kivaa, jos joku kaveri ois samaan aikaan raskaana, mutta ainakaan tällä hetkellä ei ole itselläni tiedossa että joku ois. Tosin en ole itsekään vielä kavereille raskausuutista kertonut, joten eihän sitä tiedä jos joku tälläkin hetkellä ois raskaana ilman että tiedän asiasta. Muutama vauvakuumeilija ainakin kaveriporukkaan mahtuu:joyful:

Mää taas en malta jotenkin oottaa että selviää kasvaako tuolla masussa tyttö vai poika. Ei sen takia, että toinen ois toista odotetumpi, vaan ihan vaan sen takia, että pystyy jotenkin konkreettisemmin jo miettimään nimeä ja kaikkea ja muutenkin haluun tietää, onko oma aavistus oikeessa:happy: Tosin kaikkein eniten tällä hetkellä ootan sitä, että selviää varmaks että pikkusella ois kaikki hyvin tuolla ja sen takia päädyimmekin varaamaan varhaisultra-ajan ens viikolle.:Heartred
 
Doppleria tuskin tulee hankittua, kun en koskaan aiemminkaan ole hommannut ja luulen että huolestuisin vaan lisää jos en saakaan sillä sydänääniä kuuluviin. Viime raskauksissa olen tuntenut liikkeet melko myöhään, lähempänä raskauden puoliväliä. Silloin kyllä tuntui että oispa doppler, jolla kuunnella että mahassa on kaikki kunnossa.
 
Ja tuosta sukupuolesta sen verran, että ei varmasti malteta olla kysymättä ultrassa sukupuolta. :grin
 
Kaikki muut on varmaan jo liittyneet salaiseen ryhmään. Käyn täällä yksin keskustelua, että saisin 20 viestiä kasaan ja pääsisin mukaan. :grino_O
 
Mulla on fiilis, että olis poika. Mutta nyt tuntuu eka kertaa sille, että haluaisi säilyttää loppuun asti salaisuuden.

Doppler mulla on Aikasemmista raskaukdista, tosin se on ystävällä lainassa.. :bored: pitää miettiä, millon pyydän takas:wacky:
 
Me kans halutaan tietää sukupuoli! Tuli oikein semmonen pesänrakennusvietti puskista päälle ja haluais hetinyt rakentaa vauvalle kaiken :D
 
QUOTE="MuoriPippuri, post: 3713107, member: 10516"]Kaikki muut on varmaan jo liittyneet salaiseen ryhmään. Käyn täällä yksin keskustelua, että saisin 20 viestiä kasaan ja pääsisin mukaan. :grino_O[/QUOTE]

Hiljaisempaa siellä on entä täällä :D
 
Voi apua, niinkö hiljaista siellä salaisessa ryhmässä on. :eek:

No siellä ei vielä kovin montaa jäsentä ole höpöttelemässä Ja kun tällä puolella teitä vielä aktiivisia on.. Mutta kyllä se siitä vilkastuu :cool:
 
Takaisin
Top