Mahtuuko vielä tutut farkut? Vai joko on äitiysvaatteet käytössä?

vielä ei ole käytössä ja nyt se alun turvotuskin on nyt helpottanut, joten toivon mahtuvani mahdollisimman pitkään normivaatteisiin. Viime raskauksien jälkeen lahjoitin kaikki vaatteet pois, ilmaiseksi. Eikä tekis mieli investoida taas johonkin mikä on niin vähän aikaa käytössä :/

Vähän mietin että hankkisin treenaamiseen jotain leggaria kun salilla ei voi heilua mekko päällä :D
 
Mä oon käyttänyt raskausfarkkuja jo yli kuukauden. Tuo maha oli jo valmiiksi pullea ja tykkäsin käyttää litistäviä farkkuja, ne alkoi tosi nopeasti tuntumaan ihan hirveältä. Kotona käytän löysiä pyjamahousuja tai vastaavia ("mukavia housuja" kuten meillä sanotaan :happy:) ja ulkona raskausfarkkuja.
 
nyt alkaa omat farkut puristamaan :joyful: mistä ootte hommannu noita mammafarkkuja? oon kattonu h&m mutta niitä kun ei oo myymälöissä vissiin niin joutuis vähän summassa tilaamaan kun ei koosta tiedä :confused004
 
Mä kävin Fidalla ja Kontissa ostoksilla. Ostin neulemekkoja lähinnä kun ne mammahousut näyttivät jotenkin siltä vielä etten ollut henkisesti niihin valmis :grin Mutta joo, meilläpäin (Tre) kirpputorilta löytää helposti vaikka ja mitä.
 
Meillä on kans lastenvaattekirpparilla oma osio äitiys vaatteille. Sieltä tykkään käydä aina ajoittain katsomassa pojalle vaatteita
 
Mä oon ihan hennesiltä ostanut, meillä on liikkeessä äitiyspuoli joten pääsin sovittamaan, minusta otin pienemmän koon kun normaalisti, tietysti kun ei mun lantio laittanut vastaan mikä yleensä on se ongelma, joustovyötärö auttaa :)
 
Kaikki kyllä mahtuu, mut se ahdistuksen ja kiristyksen määrä, kun turvotus lisääntyy päivän aikana on jotain ihan hirveetä :hungover:
Välillä voi yhtäkkiä ihan löysien kollareidenkin resori alkaa ahdistaa :grin Onneks omistan parit vähän reilut housut, niin niitä on tullu käytettyä eniten.
Kotona nyt muutenkin olen aina äkkiä repiny "normihousut" pois ja kuljen jossain pieruverkkareissa tai pitkiksissä.
Nyt on yhdet lidlistä ostetut pyjamahousut ihan lempparit, kun ne ei kertaakaan oo kiristäny resorin kohdalta, ne asettuu jotenkin just oikeeseen kohtaan.

Kierrätyskeskuksesta nappasin yhden ihan kivan äitiyspaidan mukaan tulevaa ajatellen.
 
Normifarkuista piti luopua jo pari viikkoa sitten. Hennesistä ostin parit mamma farkut. Otin niistä omaa normaalia kokoa, mutta toistaiseksi tuntuu hiukan isoilta. Ompahan ainakin kasvuvaraa :grin Leggarit vielä menee, mutta resori alkaa ikävästi tuntumaan. Ehkä parin viikon päästä täytyy taas tehdä hankintoja.
 
Minäki kävin kokeilemassa Hennesin housuja ja ne oman kokoset oli tosiaan vielä melko tilavat :grin Toki kohtahan tuo mahakin ehkä kasvaa, muutenkin kuin turvotuksen muodossa. Perusfarkut alkaa olla aika ahtaat ja niistä tulee huono olo, jos pitää pitkään jalassa.

Joko täällä oli keskustelua, että löytyykö kokemuksia eri vaatteista eli millähän merkillä olis hyviä housuja?
 
Oon ite noista ihan pihalla. Menin edellisen raskauden kaksilla mammahousuilla ja cubuksen trikoohousuilla.. mulla siis normaalisti jo kiristää kaikki farkut.
 
Minulla kiristi omat farkut heti alussa ja parin viikon päästä raskauden toteamisesta eivät menneet enää kiinni. Oon nyt selviytynyt leggareilla ja tunikoilla, mutta valitettavasti myös legginsit ovat alkaneet puristaa inhottavasti vatsan kohdalta. :nailbiting: Tänään siis vaateostoksille...
 
Mä ostin viime raskaudessa Mamalicous (?) merkin äitiyshousut, mutta koska olen alle160cm niin ne oli kyllä liian pitkät vaikka siis yleensä aina lyhennän housut mutta näissä sen polven kohdan huomasin olevan väärässä kohtaa, mutta nuo hennesin menee taas hyvin..
 
Ostoksilla käyty. Minäkin mietiskelin noita Mamalicious-farkkuja, mutta päädyin kuitenkin ostamaan Hennesiltä kahdet mammafarkut ja yhdet collegehousut. Jee! Viimein mulla on laittaa jalkaan taas jotain muutakin kuin legginsejä :joyful:

Seuraavaksi on edessä rintaliiviostokset. Se onkin sitten jo vähän vaikeampi juttu.
 
Mulla iski jonkunlainen kriisi tänään, kun kävin cittarissa etsimässä tissiliivejä, kun yhdet ainoat enää sopii päälle ja niistäkin tursuaa jo ihan riittävästi ulos. Valkkasin parit liivit ja en ihan hetkeen näemmä ole kokovartalopeilin edessä itseäni tuijotellut vähissä vaatteissa, kun ei mene maha enää piiloon :grin Totesin, että nyt ei ole enää ihan kaikki pelkkää turvotusta ja tunsin itseni todella tyhmäksi vetäessäni mahaa sisään monta kertaa ja totesin lopulta, että ehei, ei se alavatsa enää mene littanaksi suorassa seistessä, vaikka mitä tekis, ylävatsa sentään piiloutuu niinkuin ennenkin. :laughing002 Ja ei muuten löytyny liivejä, jotka kelpuuttaisin. Tilasin sitten netistä parit kivat, toivottavasti sopii, ettei tarvitse alkaa vaihtorumbaan.

Edit: Onneksi mitään muita vaatteita ei tarvitse vielä hommata :grin
 
Muokattu viimeksi:
Ostin Torista neljät mammahousut ja pari paitaa. Yhdet farkut oli hirveä huti, kuvasta ei hahmottunut että ovat sellaiset trumpettilahkeiset. :meh: Ja yhdet farkut on liian isot, mutta elän sen kanssa, olen itseasiassa pitänyt nyt lähinnä niitä. Kahdet mustat housut istuu hyvin, mutta niissä ei ole etutaskuja joten en tykkää käyttää arkena. Jonkun juhlamekon varmaan tarttisin vielä, muuten pärjään varmaan näillä ja vanhoilla.
 
Kävin tänään ostamassa uudet treenivaatteet, kun vanhat alkoi olemaan turhan tiukat. Kyllä nyt taas kelpaa käydä salilla :happy:

Mistä löytyi? Ei yhtään jaksais lähteä kauppoihin:grin

Nyt kiristää kaikki vaatteet, ulkoiluhousut puristi lenkillä niin että tuli ihan huono olo.
 
Mistä löytyi? Ei yhtään jaksais lähteä kauppoihin:grin

Nyt kiristää kaikki vaatteet, ulkoiluhousut puristi lenkillä niin että tuli ihan huono olo.
Ostin siis xxl:stä yhden koon normaalia isommat kamppeet, kun ei tunnu noita äitiystreenivaatteita olevan tarjolla ihan kivijalkakaupoissa o_O Nettikaupoista löytyis kyllä vaihtoehtoja, mutta en jaksanu odottaa niiden tuloa.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top