Raskaaksi 2019

Dpo7 ja tylsää. Nyt vois testata tyylipuhtaasti negan ja sit se uus testi dpo12.. etova huimaus olo alkoi tänään, mahan tuntee mut ei se kipee oo kyl. Outo väsymys painaa päälle ja kädet ja posket ovat tuliset. Lämmöt tosi korkeat ja tuntuu et on kuuma, yleensä tässä kierron vaiheessa mä palelen, nyt en ku tuntuu et nukkua pitää alasti ja suihkun olla viileä. Tää onki ihan uutta

Kp11 ja ovisplussa. Toivottavasti siellä jonkun kokoset follit olis.

Liitteet

• 2FD3C101-9A1A-4690-B02A-4CB5E6CBB8EA.jpeg
    2FD3C101-9A1A-4690-B02A-4CB5E6CBB8EA.jpeg
    14.3 KB · Katsottu: 216
Jannilla jännät paikat, toivotaan että vielä plussaksi muuttuu!
Aidalle jee plussasta!
Kahlasin taas niin sivutolkulla juttuja läpi, etten tän enempää nyt muistakkaan kommentoida, huoh.

Täällä kp12 enkä oo vielä alottanu testailua.
Ollu niin monta kiertoa ovis kp15 et huomenna sitten ja oletan taas plussan tulevan kp14.
Greippiä on menny taas kierron alusta ja selkeät limailut alko jo aika pian menkkojen päättymisen jälkeen.
Oon ollu jotenkin tosi väsyny jo hyvän tovin. Meillä seisoo joulukuusikin vielä, kun aina on parempaa tekemistä kun alkaa siivoamaan joulua pois tai sit ei vaan jaksa :grin
Nyt kun tän ääneen sano, niin jospa huomenna sais aikaiseksi!

Huomenna hCG-mittaus verestä. Saapa nähdä, mitä näyttää... Onko teillä muilla mitattu km/kkm jälkeen?

Dimou: Joo, on se tosiaan mahdollista. Oli lääkärin kanssa aiheesta ihan puhe. Mutta taitaisi olla aikamoinen onnenpotku, että niin kävisi ja vielä siitä raskautuisi.

Nyytti: Meilläkin on joulukuusi.:hilarious: Viime viikolla kerättiin esikoisen kanssa siitä koristeet pois, mutta ei ehditty ihan kaikkea siinä tehdä tehdä. Sitten on sairastettu vuoronperään jokainen niin siinä se edelleen seisoo olohuoneessa pelkät valot ja tähti paikallaan. Todennäköisesti kun hipaisen niin kaikki neulaset putoavat kerralla maahan.:hilarious:

O
Huomenna hCG-mittaus verestä. Saapa nähdä, mitä näyttää... Onko teillä muilla mitattu km/kkm jälkeen?
On. Eka otettiin ja se oli tippunut hyvin ja vika mikä otettu oli jo alle 2. Mä en ymmärrä miten mulla hcg arvo on muutenkin alle yksi yleensä kun ei raskaana se tuntuu olevan alle 5 ja monella normaali arvo on jokin alle 3 tai just alle 5 mut mulla ei... matalat hormonit mulla muuten ollut mut ihmettelen sitä että raskaustesti tekee haamun ku ovis yms. Nyt ei oo tullu mitää viivanpaikkaa tai haamua kun tein sittenkin sen verrokiks ja mukava ku siihen ei tuu mitään roskishaamua edes.

Menin syömään jäätelöä ja palelen joten se siitä et on kuuma. Kyllä on yöt ja päivät mut nyt tuli joku horkka kiva kiva. Tissit ei oo muuten yhtään arat. Vv on todella todella runsas vaikka onkin luget niin ei ne nyt oo niin runsaasti antanut vv valua. On vähän taas eri oireet. Kaamea jano oli yksi ilta tässä, luulin että tukehdun niin vettä on menny ja näytön kuin olisin pitkällä raskaana huooh. ja laitoin totta kai töihin myötäilevät housut niin koko pömppö kiinteästi esillä. Ei oo yhtään raskaana oleva olo ja koko ajan tulee vauvoja vastaan ja naisia mahojen kans vastaan. On tää vauvakuume hulluutta välillä näin omalla kohdallani...

Toivon niin plussaa mut usko nollan alapuolella kyllä. Et tulkoon menkat sit mut tää turvotus vois loppua. Kuten sanoin niin mahan olemassaolon tuntee mutta ei kipua ja tänään sit tuntui enemmän oikealla puolella semmonen hassu polttava pistos ja se on ainut mahan minkään sortin nippailu ku yleensä on jos vaikka ja mitä

O

On. Eka otettiin ja se oli tippunut hyvin ja vika mikä otettu oli jo alle 2. Mä en ymmärrä miten mulla hcg arvo on muutenkin alle yksi yleensä kun ei raskaana se tuntuu olevan alle 5 ja monella normaali arvo on jokin alle 3 tai just alle 5 mut mulla ei... matalat hormonit mulla muuten ollut mut ihmettelen sitä että raskaustesti tekee haamun ku ovis yms. Nyt ei oo tullu mitää viivanpaikkaa tai haamua kun tein sittenkin sen verrokiks ja mukava ku siihen ei tuu mitään roskishaamua edes.

No mulla tosiaan tänään vielä testi plussa, eli tuskinpa on huomenna alle 5 vielä. Ja pitäisi kai 4 viikon päästä jo olla?

Mulla ei ole mitattu hcg:ta kkm jälkeen. Sain puhtaan negan raskaustestiin 3,5 viikkoa tyhjennyksen jälkeen (tyhjennys tehtiin viikolla 11+0).

Jannn, toivottavasti viiva vahvistuu!

Mulla flo ennustaa ovista tälle päivälle ja aika mojovia kipuja onkin ollut vasemmassa munasarjassa (ja märkää/limoja jo useamman päivän). Talleteltu on to, su, eilen ja aikomus kellistää mies vielä tänään.

Mulla ei ole mitattu hcg:ta kkm jälkeen. Sain puhtaan negan raskaustestiin 3,5 viikkoa tyhjennyksen jälkeen (tyhjennys tehtiin viikolla 11+0).

Jannn, toivottavasti viiva vahvistuu!

Mulla flo ennustaa ovista tälle päivälle ja aika mojovia kipuja onkin ollut vasemmassa munasarjassa (ja märkää/limoja jo useamman päivän). Talleteltu on to, su, eilen ja aikomus kellistää mies vielä tänään.

Mulla oli viikot 10+4, eli melkein samoissa. Tietenkin pieni pelottava ajatus kävi, että entä jos tämä onkin uusi raskaus :nailbiting: Taitaa tosin olla toiveajattelua... Mut niin tasavahvat olivat sunnuntain ja tämän aamun viivat. Jos olisi pakko arvioida, sanoisin, että tänään oli jopa vahvempi. Mut se toki voi selittyä ihan vain virtsan vahvuudella. Ovista en oo tikuttanut, vaikka niin ensin aioin. Lämmöt sahaa, eikä niistä saa mitään informaatiota irti :confused005

Jannnille tosiaan vahvempia viivoja ja sulle plussaa! :smiley-angelic001

Mulla oli viikot 10+4, eli melkein samoissa. Tietenkin pieni pelottava ajatus kävi, että entä jos tämä onkin uusi raskaus :nailbiting: Taitaa tosin olla toiveajattelua... Mut niin tasavahvat olivat sunnuntain ja tämän aamun viivat. Jos olisi pakko arvioida, sanoisin, että tänään oli jopa vahvempi. Mut se toki voi selittyä ihan vain virtsan vahvuudella. Ovista en oo tikuttanut, vaikka niin ensin aioin. Lämmöt sahaa, eikä niistä saa mitään informaatiota irti :confused005

Jannnille tosiaan vahvempia viivoja ja sulle plussaa! :smiley-angelic001

Kiitos! Laita kuvaa sun testistä? Mä tein illalla kahden tunnin pidätyksellä ja ovis on aikas tumma mut sanoisin et rtesti nega... huoh alkaa ottaa pannuun tää...No jospa hoitoihin pääsis pikkuhiljaa..Tai jos ens kierros plus :rolleyes::wacky::banghead::blackeye:

Tänään on kyllä ihan kaikki mihin ryhtyy mennyt pieleen:arghh: tämmöisinä päivinä oikeen korostuu, että hitto kun tää lapsen"teko"kin on niin vaikeaa:arghh: menin jo sänkyynkin, et tulis huominen nopeemmin:hilarious: ei muuta, kiitos ja kuittaus. Jannn, huomista testiä odotellen. Otat nyt jonkun kipon jo valmiiksi sinne vessaan jos yöllä tulee hätä:hilarious:

Kiitos! Laita kuvaa sun testistä? Mä tein illalla kahden tunnin pidätyksellä ja ovis on aikas tumma mut sanoisin et rtesti nega... huoh alkaa ottaa pannuun tää...No jospa hoitoihin pääsis pikkuhiljaa..Tai jos ens kierros plus :rolleyes::wacky::banghead::blackeye:

Ne kaksi viimeistä on olleet niin hailuroita (ehkä niinku aikanaan joku dpo9-dpo11), että ei täällä näy. Sunnuntain testissä näkyi viiva, mutku laitoin tänne, niin ei. Ja ne viivat on siis ihan selkeitä ja värillisiä ja valokuvankin saa, mut täällä puuroutuu :meh: No, jos on huomenna hcg veressä koholla, niin ehkä ne katsoo sen vielä viikon päästä uudelleen, niin tietäisi, nouseeko vai laskeeko... Jos tämä ei ole uusi raskaus, niin saisi kyllä jo päättyä tämä kkm:n piina :sad001

Kannattaa muuten testata myös illasta. Mullahan näytti dpo 10 vai 11 aamusta negaa, vaikka edellisenä päivänä aamupäivästä oli tullut selkeä haamiviiva ja sit illemmalla oli vahvempi haamulainen, mitä se edellispäivän :) mulla ehkä vahvassa pissassa se raskaushormoni näkyy vaan huonommin, että on ehkä liian vahvaa tms. o_O

Mun menkat ei oo vieläkään alkanut :sorry:
Teettelee selkeesti, mutta kiva täs ootella ku menkka kipuja ollut varmaan jo 2 vk ja sitä ennen oli 2-3 viikkoa keskenmenosta johtuvia kipuja. Naisen elämä :mad:
Voi kun se anopin uni oliski totta, ja me saatais tyttövauva joskus :rolleyes: kyllä poikakin kävis, vauva ku vauva, mut ku mä itsekin oon nähnyt tyttövauva unia. Pelottaa vaan et ne unet olis ollut siitä keskenmenneestä, ja jotain hyvästely unia :shifty:

Kannattaa muuten testata myös illasta. Mullahan näytti dpo 10 vai 11 aamusta negaa, vaikka edellisenä päivänä aamupäivästä oli tullut selkeä haamiviiva ja sit illemmalla oli vahvempi haamulainen, mitä se edellispäivän :) mulla ehkä vahvassa pissassa se raskaushormoni näkyy vaan huonommin, että on ehkä liian vahvaa tms. o_O

Mun menkat ei oo vieläkään alkanut :sorry:
Teettelee selkeesti, mutta kiva täs ootella ku menkka kipuja ollut varmaan jo 2 vk ja sitä ennen oli 2-3 viikkoa keskenmenosta johtuvia kipuja. Naisen elämä :mad:
Voi kun se anopin uni oliski totta, ja me saatais tyttövauva joskus :rolleyes: kyllä poikakin kävis, vauva ku vauva, mut ku mä itsekin oon nähnyt tyttövauva unia. Pelottaa vaan et ne unet olis ollut siitä keskenmenneestä, ja jotain hyvästely unia :shifty:

Kyllä teille vielä vauva tulee :Heartred Minä "tiesin", että keskenmennyt oli tyttö. Nyt on jotenkin hassua, kun seuraavasta ei tiedä... Kun vain sen vauvan syliin saakka saisi. En voi kuvitella sitä rakkauden tunnetta, kun se oli niin suuri jo muutamassa viikossa...

Kyllä teille vielä vauva tulee :Heartred Minä "tiesin", että keskenmennyt oli tyttö. Nyt on jotenkin hassua, kun seuraavasta ei tiedä... Kun vain sen vauvan syliin saakka saisi. En voi kuvitella sitä rakkauden tunnetta, kun se oli niin suuri jo muutamassa viikossa...
Se rakkauden tunne on niin iso... Tiedän sen. Mulla outo intuitio et teen tytön mut sillon tiesin että poika on tulossa. Huoh, jotenkin mietin et nyt mun pitäisi ilmoittaa et miten vauva arki sujuu mut täällä mä oon. Superälllötysväsyolo iski ja suihkussa lämmittelin just ku kehuin kuinka ei oo kylmä. No tisut ei oo yhtään arat ja yleensä ne on tosi arat progen takia. Hajut ällöttää ja oon ihan pimeän väsynyt. Kaipa ne menkat tulee sit kuitenkin

Tänään on kyllä ihan kaikki mihin ryhtyy mennyt pieleen:arghh: tämmöisinä päivinä oikeen korostuu, että hitto kun tää lapsen"teko"kin on niin vaikeaa:arghh: menin jo sänkyynkin, et tulis huominen nopeemmin:hilarious: ei muuta, kiitos ja kuittaus. Jannn, huomista testiä odotellen. Otat nyt jonkun kipon jo valmiiksi sinne vessaan jos yöllä tulee hätä:hilarious:

En jotenkin luota kylmään pitkään seisseeseen pissaan:hilarious: tsemppiä sulle:Heartred voin kertoa et sekoon ja vedän perseet Viim lauantaina jos negaa. Babyshowereiden jälkeen sit kivat itkupotkuraivarikännit :help:hilarious:

Toivotaan jannn et viivat vielä vahvistuu!  :smiley-angelic001 mulla onestepit ei oo antanut ikinä mitään edes hailuraa.

Sain tälle päivälle gynelle ajan. Aattelin mennä juttelemaan yleisesti ja mitä seuraavaksi, pari kk niin vuosi yritystä täynnä. Ahdistaa ihan älyttömästi jotenkin taas:sad015

Miten meni gyne? :shy: :)

Gynellä käyty tänään, teki sisätutkimuksen ja kyseli kierrosta. Mies sai lähetteen simppatestiin, menee tässä kevään aikana. Sit touko/kesäkuussa voidaan soittaa sairaalalle polille kun vuosi yritystä täynnä. En oikeen tiedä mikä fiilis.. Kaveri laitto viestiä aiemmin kun oli vauvan kanssa päässyt kotiin, synnytti sunnuntaina. Pyysi käymään mutta musta tuntuu että nyt ei pää kestä. Ihan paska päivä aamusta asti, näin viime yönä kauheeta painajaistakin.. No jospa huomenna ois parempi päivä :bored:

Takaisin