Plussatestit

pikkumartta

Puuhakas puhuja
Syysäidit 2020
Tänne voidaan laittaa kuvia testeistä, plussia on niin kiva katsella!

Tein ekan testin dpo 12 ja viimeisin on dpo16 eli eilen tehty. Edellisessä raskaudessa viiva ei vahvistunut läheskään näin nopeasti ja se meni kesken rv 5+4, joten nyt pieni toivo on herännyt tämän raskauden suhteen :)

Dpo12IMG_20191220_144326.jpgja dpo 16IMG_20191225_153607.jpg
 
Tänne voidaan laittaa kuvia testeistä, plussia on niin kiva katsella!

Tein ekan testin dpo 12 ja viimeisin on dpo16 eli eilen tehty. Edellisessä raskaudessa viiva ei vahvistunut läheskään näin nopeasti ja se meni kesken rv 5+4, joten nyt pieni toivo on herännyt tämän raskauden suhteen :)

Dpo12View attachment 84797ja dpo 16View attachment 84798
Hienosti on vahvistunut! Mä oon testannut dpo11 ja dpo13. En kylläkään ottanut tikuista heti kuvia, mutta mun mielestä ne ei ole kuivuttuaan muuttuneet. Tallessa ovat, niin koitan muistaa ottaa kuvat vielä!
 
Miun testijono. En vaa voi uskoa et oon raskaana ni pakko ollu joka päivä pissata tikkuu.
Toi 25. pv aamuna tehty testi laski miun toiveet haaleudellaan, mut olin edeltävänä iltana juonu paljon vettä.
Tänää tehty testi 2,5h pidättämisellä.

IMG_20191226_133322__01.jpg
 
Tässä mun tän aamuinen testi, dpo 12, eli tänään on rv 3+5 :happy: kuva otettu 5 min sisällä testaamisesta.

Yritin etsiä tänään apteekista, cittarista ja prismasta viikkonäytöllistä clear blue digiä, mutta en löytänyt mistään! Pitää huomenna käydä metsästämässä isommasta apteekista. Ensihätään nappasin lisää pregcheckejä ennen kun saan digin, voin siitä seurailla viivan vahvistumista. Esikoisesta tein yhden apteekin puikkotestin ja yhden viikkonäytöllisen digin. Montakohan testiä tähän toiseen kuluu.. :grin
 

Liitteet

  • IMG_20191226_050903.jpg
    IMG_20191226_050903.jpg
    17.2 KB · Katsottu: 53
Muokattu viimeksi:
Hienosti on vahvistunut! Mä oon testannut dpo11 ja dpo13. En kylläkään ottanut tikuista heti kuvia, mutta mun mielestä ne ei ole kuivuttuaan muuttuneet. Tallessa ovat, niin koitan muistaa ottaa kuvat vielä!
Tässä on viipeellä otettu kuva, mutta aika lailla tällaiset ne viivat olivat tuoreinakin. Ylempi on dpo11 ja alempi dpo13.
 

Liitteet

  • 20191226_193745.jpg
    20191226_193745.jpg
    16.6 KB · Katsottu: 43
Mä en ole ikinä tehnyt digiä ja taidan nytkin olla tekemättä kun sitten niitä pitäis varmaan tuhlata sen verran että saa sen 3+ ruutuun. Pari pc liuskaa on vielä, teen ne ja sit saa riittää :)
 
Löysin tänään vihdoin sen digitestin apteekista! 16e maksoi 1kpl, melkein olisi kannattanut tilata netistä, kun 18e olisi saanut 2kpl, mutta ei tässä ole aikaa odotella viikkokausia :grin teen vielä huomenna aamulla vikan pregcheckin kun on 4+0, ehkä ensi viikolla raaskin tuon digin käyttää.
 
Tässä vielä mun pregcheckin vahvistuminen :Heartred Pregcheckit loppui nyt, mietin, pitäisikö halea vielä 2kpl kaupasta, jotta voisin vertailla tummumista vielä tasavahvoihin viivoihin asti, mutta onhan tämä silkkaa hulluutta. Huomenna teen digin.
 

Liitteet

  • IMG_20191228_102043.jpg
    IMG_20191228_102043.jpg
    19.5 KB · Katsottu: 43
Hienosti viivat vahvistuu! Mä tein aamulla vielä viimeisen pregcheckin kummittelemasta, testiviiva oli jo tummempi kuin kontrolli :D mun testailut loppuu nyt tähän. Ei auta kuin toivoa että kaikki menee hyvin.
 
Tässä on mun dpo 11, dpo 13 ja dpo 15 sarja. Kahden viimeisimmän välillä ei mun mielestä ole hirveästi eroa, mutta saattaahan siinä pissan vahvuudessa olla eroja riippuen öisten vessakäyntien määrästä. Ja tänään taisin dipata liuskan tosi hätäisesti siinä muovikipossa. Kauanko te yleensä kastatte näitä PC:n liuskoja?
 

Liitteet

  • 20191228_121020.jpg
    20191228_121020.jpg
    19 KB · Katsottu: 42
Tässä on mun dpo 11, dpo 13 ja dpo 15 sarja. Kahden viimeisimmän välillä ei mun mielestä ole hirveästi eroa, mutta saattaahan siinä pissan vahvuudessa olla eroja riippuen öisten vessakäyntien määrästä. Ja tänään taisin dipata liuskan tosi hätäisesti siinä muovikipossa. Kauanko te yleensä kastatte näitä PC:n liuskoja?

Yleensä lasken viiteen, vaikka ohjeessa taitaa olla 3 sekuntia.
 
Varmaan jotain 5 sek myös. En oo edes tiennyt että 3 sek on ohjeessa mut varmaan just sen takia että kastuu varmasti kunnolla se testi :)
 
Kiitos vastauksista! Taidan sitten parin päivän päästä uittaa vähän pidempään, niin eipähän jää vahvistuminen enää siitä kiinni :hilarious:
 
Takaisin
Top