Raskaaksi 2019

Jotenkin tuntuu, että miestä ei paljoa kiinnosta mun olot. Ei sitä vaikuta ees haittaavan koko keskenmeno. Ihan yksin oon ultrat ja sairaalat mennyt. Toki meillä on esikoinen, nii pitää sen kanssa joku olla jos ei oo koulua, ja mies ollu töissä yms. Yleensä kyllä on kiinnostunut mun jutuista, mutta raskaus jutut sille vissii vaikeita. Jos yritän jotain puhua, niin uppoutuu ennemmin puhelimen pariin ja vastaukset on vaan tyylii jaa.. :/
Tänää vahingossa vetäs sellasen painavan jutun mun valmiiksi kipeän alaselän päälle ja ei edes anteeksi pyytänyt, vaan alkoi mököttämään, koska parahdin itkuun, koska ei vaan jaksais lisäkipua ja muutenkin mieli matalalla, ja kun se oli osaksi vaan sellasta hälläväliä asennetta, tai sitä rupes ärsyttää ku ei asia onnistunut niin runttas menemään ja ei tajunnu että olin siinä lähellä. Esikoinenkin käski pyytää äidiltä anteeksi, mutta ei oo pyytänyt.
Harvoin riidellään, ja nytkään ei varsinaisesti riitaa oo, mutta paha mieli ku toinen ei välitä.
Mun antama lahjakin on vaan jätetty kassin pohjalle, ei edes oo katsonut onko oikeanlainen, että tarvittaessa vois vielä vaihtaa.
Itse asiassa mä en enää ees tiedä haluaako se ees toista lasta.
Kai tässäki aika auttaa, mut tympäsee.

Ei ohjeissa ainakaan ollut seksistä mitään. Toivottavasti on röörit auki. :)

Toisaalta jos ei ois ni löytyis ainaki joku syy/apu lapsettomuudelle.. Toiv aukkari auttaa silti vaik ois auki :p

Eikä!! :mad::arghh:

Oliko sanojilla tiedossa tuo noin sanoessaan?? En kestä, jos pitää kestää tämä kaikki vielä monta kertaa :sad015 Mulla ei siis ultralla todettu se eka. Sanoin asiasta nyt sairaalassa useammalle lääkärille ja kukaan ei puuttunut siihen, että olisi ollut liian varhainen tai tarvinnut ultralla todentaa :confused: Varsinkin, kun ei tommosen takia edes pääse ultraan :meh:

Kaikki ajatteli, että se lähete hyväksytään, mutta ei hyväksytty.. Sano että vielä yhen ku kokeillaan ja jos menee kesken sillee että "lasketaan" nii sit

Jotenkin tuntuu, että miestä ei paljoa kiinnosta mun olot. Ei sitä vaikuta ees haittaavan koko keskenmeno. Ihan yksin oon ultrat ja sairaalat mennyt. Toki meillä on esikoinen, nii pitää sen kanssa joku olla jos ei oo koulua, ja mies ollu töissä yms. Yleensä kyllä on kiinnostunut mun jutuista, mutta raskaus jutut sille vissii vaikeita. Jos yritän jotain puhua, niin uppoutuu ennemmin puhelimen pariin ja vastaukset on vaan tyylii jaa.. :/
Tänää vahingossa vetäs sellasen painavan jutun mun valmiiksi kipeän alaselän päälle ja ei edes anteeksi pyytänyt, vaan alkoi mököttämään, koska parahdin itkuun, koska ei vaan jaksais lisäkipua ja muutenkin mieli matalalla, ja kun se oli osaksi vaan sellasta hälläväliä asennetta, tai sitä rupes ärsyttää ku ei asia onnistunut niin runttas menemään ja ei tajunnu että olin siinä lähellä. Esikoinenkin käski pyytää äidiltä anteeksi, mutta ei oo pyytänyt.
Harvoin riidellään, ja nytkään ei varsinaisesti riitaa oo, mutta paha mieli ku toinen ei välitä.
Mun antama lahjakin on vaan jätetty kassin pohjalle, ei edes oo katsonut onko oikeanlainen, että tarvittaessa vois vielä vaihtaa.
Itse asiassa mä en enää ees tiedä haluaako se ees toista lasta.
Kai tässäki aika auttaa, mut tympäsee.

Höh, onpas kurjaa:Heartred

TiinuLiinu, kuulostaa tosi ikävältä. Me päästiin käymään hautausmailla kynttilöitä viemässä kahdestaan maanantaina, kun mun äiti katsoi lapsia kotona. Siinä ajellessa mies kertoi, että hän on vasta nyt alkanut tajuta että häneltä on kuollut vauva. Meidän keskenmenosta on kuitenkin jo 2,5 kk (apua miten nopeasti aika menee) aikaa. Ehkä miehille on muutenkin vaikeampaa näyttää tunteitaan ja empatiaa toista kohtaan, on meidät kuitenkin aika eri tavoin rakennettu.

Mulla menee niin hermo näihin valeraskausoireisiin. Kohtu on turvonnut ja välillä tuntuu painetta/jomotusta/vihlontaa. Leuanpielet täynnä hormoninäppyjä ja ummettaa (nää varmasti johtuu ruokavaliosta). Valkovuotoa tulee reippaasti eikä PMS ole vielä iskenyt. Tissejä aristaa. Ja sit kun menkat viikon päästä alkaa, oon ihan lyöty kun kuvittelen kaiken viittavan raskauteen. Pettymys negasta on aina niin iso, vaikka kuinka yrittää uskotella itselleen ettei se haittaa.

Onnea plussista!! :love017

Minulla on nyt ensimmäistä kertaa koko yrittämisen aikana rauhallinen olo. Alkuun olin niin kovin innoissani, sitten pettynyt ja masentunut. Nyt on vain rauhallinen olo, kävi tässä kierrossa miten tahansa. Toiveita on, sellaista syvää, haluaisin kovasti soittaa sinne polille raskausuutisen mieluummin kuin sen, että nyt aloitetaan hoidot.
Toisaalta olen kai nyt jotenkin hyväksynyt sen, ettei tämä nyt auttamatta onnistunut.

Rinnat ovat vähän arat. Samanlaista kuin pms oireina, mutta viikon liian aikaisin. Toisaalta nyt on vasta dpo4 tai jotain, joten ei voi olla raskausoirekaan.

Aida voihan se ollakin ;) jotkut sanoo että plussakierrossa esim oviksesta asti jokin erilailla, vaikka rinnat kipeät. Mulla kans ehkä rauhallisempi olo, keväällä hoitoja kohti. Mutta toivon ylläriplussaa ennen hoitoja..

Eihän tarvinnu olla rakko täynnä aukkariin?:hilarious: täytyy muistaa vain ne kipulääkkeet ottaa tuntia ennen..

Aida voihan se ollakin :wink jotkut sanoo että plussakierrossa esim oviksesta asti jokin erilailla, vaikka rinnat kipeät. Mulla kans ehkä rauhallisempi olo, keväällä hoitoja kohti. Mutta toivon ylläriplussaa ennen hoitoja..

Eihän tarvinnu olla rakko täynnä aukkariin?:hilarious: täytyy muistaa vain ne kipulääkkeet ottaa tuntia ennen..

Ei tarvi, varmasti mukavampi ollakki ku käyt vessassa. :grin

Edit. Tuossa vielä kuva tuosta infosta jonka sain.

Edelleen editoin, tuli näköjään niin huonolaatusena, ettei juuri saa selvääkään.

Liitteet

• 15A2D0E3-E130-4B42-A5D6-A2AE6B39D133.jpeg
    15A2D0E3-E130-4B42-A5D6-A2AE6B39D133.jpeg
    23 KB · Katsottu: 201
Muokattu viimeksi:
Niin vaan se kp1 kurvas tänään kylään. Kierto veny 33päivän mittaseks :banghead:

Voihan vimpula:bag: onpas tympeää kun kiertokin alkaa venymään. Itsellä kylläkin esikoinen tuli lopulta pitkään kiertoon. Siihen maailman aikaan mullakin yhtäkkiä säännölliset 28 päivän kierrot alkoi venymään 33-35päivään. Nyt on kyllä ollut kaikkea 16-37 välillä, pääsääntöisesti kuitenkin 28-29 päivää.

Ei tarvi, varmasti mukavampi ollakki ku käyt vessassa. :grin

Edit. Tuossa vielä kuva tuosta infosta jonka sain.

Edelleen editoin, tuli näköjään niin huonolaatusena, ettei juuri saa selvääkään.

Mul huome kp10, periaatteessa kp11 mut ovis yleensä vasta kp16-17 et ei pitäs sitä haitata :p

Jännä nähä paljonko yksityisellä saan pulittaa :hilarious:

Onko muilla käytössä Terolut luteliaalivaiheen tukena? Tuliko sivuvaikutuksia? Pitikö mahdollisen tiputtelun kurissa?

Kaikki ajatteli, että se lähete hyväksytään, mutta ei hyväksytty.. Sano että vielä yhen ku kokeillaan ja jos menee kesken sillee että "lasketaan" nii sit

Kamalaa. Vielä kun toiveikkaana ollut. Saako kysyä , missä päin näin?

Takaisin