TiinuLiinu
Puuhakas puhuja
Jotenkin tuntuu, että miestä ei paljoa kiinnosta mun olot. Ei sitä vaikuta ees haittaavan koko keskenmeno. Ihan yksin oon ultrat ja sairaalat mennyt. Toki meillä on esikoinen, nii pitää sen kanssa joku olla jos ei oo koulua, ja mies ollu töissä yms. Yleensä kyllä on kiinnostunut mun jutuista, mutta raskaus jutut sille vissii vaikeita. Jos yritän jotain puhua, niin uppoutuu ennemmin puhelimen pariin ja vastaukset on vaan tyylii jaa.. :/
Tänää vahingossa vetäs sellasen painavan jutun mun valmiiksi kipeän alaselän päälle ja ei edes anteeksi pyytänyt, vaan alkoi mököttämään, koska parahdin itkuun, koska ei vaan jaksais lisäkipua ja muutenkin mieli matalalla, ja kun se oli osaksi vaan sellasta hälläväliä asennetta, tai sitä rupes ärsyttää ku ei asia onnistunut niin runttas menemään ja ei tajunnu että olin siinä lähellä. Esikoinenkin käski pyytää äidiltä anteeksi, mutta ei oo pyytänyt.
Harvoin riidellään, ja nytkään ei varsinaisesti riitaa oo, mutta paha mieli ku toinen ei välitä.
Mun antama lahjakin on vaan jätetty kassin pohjalle, ei edes oo katsonut onko oikeanlainen, että tarvittaessa vois vielä vaihtaa.
Itse asiassa mä en enää ees tiedä haluaako se ees toista lasta.
Kai tässäki aika auttaa, mut tympäsee.
Tänää vahingossa vetäs sellasen painavan jutun mun valmiiksi kipeän alaselän päälle ja ei edes anteeksi pyytänyt, vaan alkoi mököttämään, koska parahdin itkuun, koska ei vaan jaksais lisäkipua ja muutenkin mieli matalalla, ja kun se oli osaksi vaan sellasta hälläväliä asennetta, tai sitä rupes ärsyttää ku ei asia onnistunut niin runttas menemään ja ei tajunnu että olin siinä lähellä. Esikoinenkin käski pyytää äidiltä anteeksi, mutta ei oo pyytänyt.
Harvoin riidellään, ja nytkään ei varsinaisesti riitaa oo, mutta paha mieli ku toinen ei välitä.
Mun antama lahjakin on vaan jätetty kassin pohjalle, ei edes oo katsonut onko oikeanlainen, että tarvittaessa vois vielä vaihtaa.
Itse asiassa mä en enää ees tiedä haluaako se ees toista lasta.
Kai tässäki aika auttaa, mut tympäsee.
toiv ei haittaa et tänään oli seksiä :bag:
Mulla ei siis ultralla todettu se eka. Sanoin asiasta nyt sairaalassa useammalle lääkärille ja kukaan ei puuttunut siihen, että olisi ollut liian varhainen tai tarvinnut ultralla todentaa

täytyy muistaa vain ne kipulääkkeet ottaa tuntia ennen..
: