----45+++++ kuumeiset

Mietin, että kun se alue on nelikymppisten alue, niin sittenhän ketjun nimi voisi olla vain "Pulinaketju", tjsp.

Ja kun ihmiset ovat kommentoineet, että jonkinlainen lista meistä olisi kiva, niin siitä voisi tehdä toisen ketjun, jossa kukin laittaa itsestään pitemmästi tai lyhyemmästi jotakin tietoa, jos siltä tuntuu. Sitten listaa ei tarvitse haeskella pulinaketjusta, eikä kenenkään tarvitse ylläpitää mitään kansisivuakaan. Mitä mieltä olette?
No ei huono idea ollenkaan. Kannatan tuollaista listaa kyllä.
 
Mietin, että kun se alue on nelikymppisten alue, niin sittenhän ketjun nimi voisi olla vain "Pulinaketju", tjsp.

Ja kun ihmiset ovat kommentoineet, että jonkinlainen lista meistä olisi kiva, niin siitä voisi tehdä toisen ketjun, jossa kukin laittaa itsestään pitemmästi tai lyhyemmästi jotakin tietoa, jos siltä tuntuu. Sitten listaa ei tarvitse haeskella pulinaketjusta, eikä kenenkään tarvitse ylläpitää mitään kansisivuakaan. Mitä mieltä olette?
Toi oli toimiva esim lapsensa menettäneiden palstalla. Oli erikseen ns esittelyketju ja sit se höpinäpuoli
 
Mä olen kirjoitellut tähän ketjuun muistaakseni alusta asti. Sitten raskauduin ja oli kkm. Sitten sain vauvani. Mutta käyn täällä välillä lukemassa kuulumisia ja tuntuu kivalta kun jollakin tärppää. Itse en enää halua lapsia mutta niitä viivoja on niin kivaa nähdä muilla.

Ja tosiaan moni "tullut tutuksi" niin kivaa seurata kuulumisia ja jännätä mukana.

Mitä muuten Muumi-mammalle kuuluu? Moni alunperin mukana ollut onkin jäänyt pois.
 
Ei ketjuilla ole mitään vetäjiä.

Niin ei sillä nimellä, mutta on ketjua pidettävä yllä tai keskustelu loppuu/hiljenee.

Ja viimeistään sitten, kun elämäntilanteet menee aiheen yli.....kyllähän sitä lopuksi vielä ollaan mukana, voidaan käydä juttelemassa, mutta harvempi silloin on enää aktiivisesti ylläpitämässä keskustelua...
 
Mä olen kirjoitellut tähän ketjuun muistaakseni alusta asti. Sitten raskauduin ja oli kkm. Sitten sain vauvani. Mutta käyn täällä välillä lukemassa kuulumisia ja tuntuu kivalta kun jollakin tärppää. Itse en enää halua lapsia mutta niitä viivoja on niin kivaa nähdä muilla.

Ja tosiaan moni "tullut tutuksi" niin kivaa seurata kuulumisia ja jännätä mukana.

Mitä muuten Muumi-mammalle kuuluu? Moni alunperin mukana ollut onkin jäänyt pois.
Niimpä. Se on ehkä itselläkin se suurin syy. En mä enää omaan plussaan usko ollenkaan.
 
Mä olen kirjoitellut tähän ketjuun muistaakseni alusta asti. Sitten raskauduin ja oli kkm. Sitten sain vauvani. Mutta käyn täällä välillä lukemassa kuulumisia ja tuntuu kivalta kun jollakin tärppää. Itse en enää halua lapsia mutta niitä viivoja on niin kivaa nähdä muilla.

Ja tosiaan moni "tullut tutuksi" niin kivaa seurata kuulumisia ja jännätä mukana.

Mitä muuten Muumi-mammalle kuuluu? Moni alunperin mukana ollut onkin jäänyt pois.

Muska77 :) Miten "sinun" palstasi, onko siellä kovasti väkeä ja aktiivista keskustelua? :rolleyes:
Etkös laittanut omasi silloin pystyyn, kun täältä läksit?
 
Niin ei sillä nimellä, mutta on ketjua pidettävä yllä tai keskustelu loppuu/hiljenee.

Ja viimeistään sitten, kun elämäntilanteet menee aiheen yli.....kyllähän sitä lopuksi vielä ollaan mukana, voidaan käydä juttelemassa, mutta harvempi silloin on enää aktiivisesti ylläpitämässä keskustelua...
Tätähän minä olen aina sanonutkin.
 
Muska77 :) Miten "sinun" palstasi, onko siellä kovasti väkeä ja aktiivista keskustelua? :rolleyes:
Etkös laittanut omasi silloin pystyyn, kun täältä läksit?

Ei mulla ole palstaa eikä tietääkseni täällä ole kenelläkään muulla omaa palstaa. En ole myöskään perustanut mitään. Mutta senhän jo tiesitkin. Ja mihin minä läksin?

Huom joku täällä on ylpeä omasta palstastaan jossa paljon keskustelua :shifty:
 
Ei mulla ole palstaa eikä tietääkseni täällä ole kenelläkään muulla omaa palstaa. En ole myöskään perustanut mitään. Mutta senhän jo tiesitkin. Ja mihin minä läksin?

Huom joku täällä on ylpeä omasta palstastaan jossa paljon keskustelua :shifty:

Jäikö se sitten suunnitteluasteelle(? )
Mä en pääasiassa seuraa muita palstoja, vain tätä, jossa kuumeilen :)
 
Ei mulla ole palstaa eikä tietääkseni täällä ole kenelläkään muulla omaa palstaa. En ole myöskään perustanut mitään. Mutta senhän jo tiesitkin. Ja mihin minä läksin?

Huom joku täällä on ylpeä omasta palstastaan jossa paljon keskustelua :shifty:
Komppaan. Ja lisäys..mitä tuo ”oma palsta” edes tarkoittaa :hilarious: eiks nää ole ketjun aloituksia ja jokainen täällä höpisee vaikka ketjun ALOITTAJA olis timbuktussa puol vuotta. Eikai tääl mitään keskusteluja kenenkään tarvii ylläpitää. Tai sit oon ymmärtäny väärin :wtf:
 
Sharmander :) Kyllä keskustelu on loppunut esim tuolla aiemmim, kun oli synnyttännet 40v...."luoja, aloittaja, perustaja,mikä nimi onkaan.." niin ei jaksanut ylläpitää keskustelua,...yksinpuheluksi jos menee, ei se lopulta pidä kenenkään mielenkiintoa yllä...

Tämä nyt vaan esimerkki. Elämtilanteet kun muuttuu, niin myös väki ja mielenkiinnon kohteet...
 
Last edited by a moderator:
Sharmander :) Kyllä keskustelu on loppunut esim tuolla aiemmim, kun oli synnyttännet 40v...."luoja, perustaja,mikä nimi onkaan.." niin ei jaksanut ylläpitää keskustelua, ettei keskustelu enää jatkunut...yksinpuheluksi jos menee, ei se lopulta pidä kenenkään mielenkiintoa yllä...

Tämä nyt vaan esimerkki. Elämtilanteet kun muuttuu, niin myös väki ja mielenkiinnon kohteet...
Häh. Vaikea uskoa että nää vakkarit tästä katoaa vaikkei kukaan ylläpidä keskustelua. Vai tarkottaako tää ylläpito sitä että nää sun hoidot on niin yleinen keskustelun aihe ettei täällä muuten olis mitään kirjoitettavaa kellään :hilarious:
Synnyttäneet on ihan eri juttu. En mäkään niissä oo ikinä kirjottanu. Harvalla on aikaa tai mielenkiintoa pienen vauvan kans
 
Aika hyvin sanottu...:laughing021

Täällä ollaan keskustelemassa, ei kiistelemässä:laughing002

Minä kyllä vastaan jos joku väittää mun perustaneen "oman ketjun". Muutoinhan muut täällä luulee että olen semmoisen perustanut. Oikaisen virheellisen tiedon. Sinä ehkä olet se kiistelijä kun kirjoittelet asioita mitkä eivät pidä paikkaansa. Tästä on sinulle sanottu jo miljoona kertaa.
 
Minä kyllä vastaan jos joku väittää mun perustaneen "oman ketjun". Muutoinhan muut täällä luulee että olen semmoisen perustanut. Oikaisen virheellisen tiedon. Sinä ehkä olet se kiistelijä kun kirjoittelet asioita mitkä eivät pidä paikkaansa. Tästä on sinulle sanottu jo miljoona kertaa.

En tiedä oletko, siksi kysyin tätä, kun suunnittelit silloin..
Ilmeisesti jäi sille asteelle sitten.
 
Takaisin
Top