Plussatestit

Eilisaamu vs nyt :) miks pitää tehdä kauhee kasa testejä että uskoo, esikoisesta tein tasan yhden kun en edes älynnyt että vois stressata :DView attachment 83730
no juuri tämä! esikoisesta tein myös tasan yhden, mut ei täällä foorumilla silloin (1,5v-2v sitten) löytyny mitään tämmöistä stressaavaa et testejä pitää tehdä jatkuvasti. itsellä saa riittää ainakin neuvolaan saakka.
 
Plussasin 4.11. haaleammalla viivalla ja kuvan testi on testattu 11.11. Tummeni kyllä hyvin❤ Raskausviikoista ei mitään hajua Ehkäisy jätettiin pois 14.10. ja ilmeisesti heti tärpännyt Tänään oltiin neuvolassa raskauden keston määrityksessä, mutta ei näkynyt kuin ruiskuaispussi. Tasan viikon päästä kontrolli, toivottavasti silloin näkyy niin loppuu tämä stressi!!!
 

Liitteet

  • 20191112_112527.jpg
    20191112_112527.jpg
    16.3 KB · Katsottu: 26
Moi,

Uutena täällä, plussasin tänään haamun (näkyy paremmin livenä) dpo 10, rv 3+3, apteekkarin 25-herkkyyksinen testi. Verikokeessa hcg kivasti noussut. Toivottavasti jatkaa vahvistumista, tammikuusta lähtien on pientä toivottu:)
 

Liitteet

  • 20191114_174656.jpg
    20191114_174656.jpg
    12.9 KB · Katsottu: 37
View attachment 83828
Olisko tässä nyt ne kuuluisat leffaviivat? :grin Tänään 4+6, jos sitä pikkuhiljaa alkais uskoa raskauteen, kun ei nuo ainakaan haalistuvan näytä. Ja jos nyt lopettaisi tän testailun tähän ja odottaisi kiltisti varhaisultraa. Onneks en taida olla ainoa, joka on hurahtanut tähän testailuun? :rolleyes:
juu et tosiaan taida olla ainut testailuihin hurahtanut eilen oli pakko itsekin vielä ne leffaviivat saada.
mulla kyllä varmasti muuttuu la (tai sitten ketään ei ole kyydissä), koska ovis tais olla myöhempään kuin olettaa voi sekä kierto oli viimeiset 4 kiertoa aika sekaisin. täytyypä neuvolassa mainita tämäkin (en tajunnu aikaa varatessa mainita, kun oli tuhruvuodosta useita kysymyksiä mielen päällä) ni josko pääsis ees sykettä etsimään (mahdollisesti myös ultrattavaks ensikäynnillä joka on kahdeksan päivän kuluttua.
 
juu et tosiaan taida olla ainut testailuihin hurahtanut eilen oli pakko itsekin vielä ne leffaviivat saada.
mulla kyllä varmasti muuttuu la (tai sitten ketään ei ole kyydissä), koska ovis tais olla myöhempään kuin olettaa voi sekä kierto oli viimeiset 4 kiertoa aika sekaisin. täytyypä neuvolassa mainita tämäkin (en tajunnu aikaa varatessa mainita, kun oli tuhruvuodosta useita kysymyksiä mielen päällä) ni josko pääsis ees sykettä etsimään (mahdollisesti myös ultrattavaks ensikäynnillä joka on kahdeksan päivän kuluttua.

Osaatko/Osaatteko sanoa, millä syillä julkisella voisi päästä ultraan ensikäynnillä? Varmaan vähän riippuu paikkakunnistakin.
 
Osaatko/Osaatteko sanoa, millä syillä julkisella voisi päästä ultraan ensikäynnillä? Varmaan vähän riippuu paikkakunnistakin.

Ei yleensä kai ensikäynnillä pääse. Mut voi saada epäsäännöllisen kierron vuoksi erikseen ajan raskauden keston määritykseen.
 
Ei yleensä kai ensikäynnillä pääse. Mut voi saada epäsäännöllisen kierron vuoksi erikseen ajan raskauden keston määritykseen.

Okei :) Mikähän muuten neuvolan mielestä on epäsäännöllinen kierto? Jos vaihtelee kymmeniä päiviä, niin toki selkeä juttu, mutta entä jos heittelee sen 10-14 päivää vaikka? Esitietolomakkeella kyselevät, onko kierto säännöllinen vai epäsäännöllinen :bookworm:
 
Okei :) Mikähän muuten neuvolan mielestä on epäsäännöllinen kierto? Jos vaihtelee kymmeniä päiviä, niin toki selkeä juttu, mutta entä jos heittelee sen 10-14 päivää vaikka? Esitietolomakkeella kyselevät, onko kierto säännöllinen vai epäsäännöllinen :bookworm:

No tätä mietin itsekin.. mulla vaihtelee kierto 28-80 päivää ja silti en näemmä saa sitä varhaisultraa.. että mitäköhän hittoa. Toki siis neuvola vain laittoi lähetteen ultraan mihin kirjasi tiedot jne. Sieltä paikasta missä ultrataan niin pitäisi tulla kutsu sitten erikseen..
En myöskään saanut niitä tietoja että voisin ajan varata itse eli pitänee maanantaina soittaa sinne ja kysyä mikä tän jutun nimi nyt sitten on..
 
No tätä mietin itsekin.. mulla vaihtelee kierto 28-80 päivää ja silti en näemmä saa sitä varhaisultraa.. että mitäköhän hittoa. Toki siis neuvola vain laittoi lähetteen ultraan mihin kirjasi tiedot jne. Sieltä paikasta missä ultrataan niin pitäisi tulla kutsu sitten erikseen..
En myöskään saanut niitä tietoja että voisin ajan varata itse eli pitänee maanantaina soittaa sinne ja kysyä mikä tän jutun nimi nyt sitten on..

No onpa outoa! :wideyed: Siis tuo kierron vaihteluhan on jo niin hurja, että tuolla on vaikutusta jo julkisen ultrien ajankohtiinkin. Toivottavasti tulee selvyyttä!
 
Mä ymmärtäisin, että pitäisi viikoilla heittää. Jos heittää vaan muutaman päivän, niin nt-ultrat ja seulalabrat voi varata sinne suositusvälin keskelle. Sehän se kai se isoin syy sille raskauden keston varmistukselle on, ettei vaan käy niin että nt-ultrassa todetaankin ettei seulaa voi enää tehdä kun aikaikkuna meni ohi. :wideyed: Jos heitto on vaan muutamia päiviä, niin samallahan se kesto siellä nt-ultrassa arvioidaan ja la tarvittaessa korjataan.

Mutta olen kyllä kuullut että joissain paikoissa pääsee helpomminkin ja saattavat jopa neuvolassakin tehdä. :happy: Meillä päin taas ei viime raskaudessa päässyt, vaikka oli 27-35 vrk epäsäännöllinen kierto, verenvuotoa ja edellinen raskaus ollut tuulimuna. :shifty: Neuvolassa on kyllä täälläkin ultralaitteet, mutta ensikäyntihän on terveydenhoitajalla ja heidän on koulutettu vain tarjonnan arviointiin ultralla, eivät tee alkuraskauden tutkimuksia lainkaan.
 
Niinpä. Sitä sanoin neuvolassakin että mitäs jos ne ultrat onkin liian myöhään..
 
Mä joudun myös ihan omakustanteisesti menemään varhaisultraan vaikka kerroin, että tuulimunaraskauden jälkeen kierto on ollut hyvin epäsäännöllinen 25-32 pvää.

Varasin 29.11 varhaisultran, silloin viikkoja pitäisi olla 6+5.
 
Tämmöinen plussa pärähti näkyviin parissa sekunnissa. :Heartred Nyt vasta rv4+0, laskettuaika olis 27.7.2020 jos sinne päästään. :Heartred Meillä varhaisultra tulossa 3 viikon päästä, ennen sitä en uskalla kauheasti vielä juhlia. :nailbiting:
 

Liitteet

  • IMG_20191118_063322.jpg
    IMG_20191118_063322.jpg
    17 KB · Katsottu: 15
Takaisin
Top