Plussatestit

Varovasti liityn keskusteluun mukaan
Viime sunnuntaina tein testin kp27/28, vaikka ajattelin jostain syystä että tämä kolmas kierto meni ohi. Ja suureksi yllätykseksi sieltä tulikin plussa rfsu:n markettitestillä!! Samana iltana vielä apteekin testistä heikko plussa, ja sen jälkeen testejä parin päivän välein, kunnes plussa vain vahvistunut! Kai se on vaan uskottava, vaikka niin käsittämättömältä ja uskomattomalta tuntuukin!

Soitin heti alkuviikosta neuvolaan ja lasketuksi tuli pikaisen arvion mukaan 13.7.2020.
 

Liitteet

  • 258C17CE-2367-486A-A7E8-CB4613E999B1.jpeg
    258C17CE-2367-486A-A7E8-CB4613E999B1.jpeg
    57.1 KB · Katsottu: 47
Oli vielä pakko testaa aamulla kaapissa oleva digi, ja sieltä tuli ”Raskaana 3+” :Heartred Joko hormonia on paljon tai sitten ovis on saattanut olla vähän aikaisemmin kun luulin...
Kai tämä pikku hiljaa alkaa tuntua jo todelta. Ja ihan varovasti uskaltaa jo haaveilla.
 
Moi kaikille!

Liityn varovaisen toiveikkaana tänne keskusteluun. Kuukautiset huomenna viikon verran myöhässä ja testit näyttää haaleita plussia. Toivottavasti kaikki menee hyvin! Onnittelut kaikille muillekin plussista :Heartred
 

Liitteet

  • IMG_20191106_153925__01__01__01.jpg
    IMG_20191106_153925__01__01__01.jpg
    9.7 KB · Katsottu: 53
Moi kaikille!

Liityn varovaisen toiveikkaana tänne keskusteluun. Kuukautiset huomenna viikon verran myöhässä ja testit näyttää haaleita plussia. Toivottavasti kaikki menee hyvin! Onnittelut kaikille muillekin plussista :Heartred
onnittelut ❤️ tervetuloa mukaan!
 
IMG_20191110_071816.jpg
Olihan se eilen ostettava joku testi ja koska apteekki ei ollu auki niin mentiin kaupan halpistestillä :grin
tuo kuva on otettu ennen ku kaks minuuttia oli kulunu testin ottamisesta.
Jos sitä tosissaan uskaltain ens vkolla to/pe tehä vielä digitaalisen ja metsästää sitä 3+ merkintää :Heartred
 
Voisin varovasti jo liittyä teidän joukkoon, vaikka kuukautisten pitäisi alkaa vasta ensi tiistaina mutta selvä plussa tuli yllättäen jo nyt perjantaina. Alunperin piti tehdä testi vasta kun ovat myöhässä mutta tuli joku tunne, että nyt pitää tehdä testi. Yllätyin suuresti, että tuli niin aikasin ihan selvä plussa, joka ei jättänyt arvailun varaan. Tämä testi on tehty tänään, nyt on laskurin mukaan 3+6. Takana kkm tältä kesältä, joten varovasti mennään. 4C20E34A-8BC4-4CFD-91EB-EF0096F556D7.jpeg
 
Voisin varovasti jo liittyä teidän joukkoon, vaikka kuukautisten pitäisi alkaa vasta ensi tiistaina mutta selvä plussa tuli yllättäen jo nyt perjantaina. Alunperin piti tehdä testi vasta kun ovat myöhässä mutta tuli joku tunne, että nyt pitää tehdä testi. Yllätyin suuresti, että tuli niin aikasin ihan selvä plussa, joka ei jättänyt arvailun varaan. Tämä testi on tehty tänään, nyt on laskurin mukaan 3+6. Takana kkm tältä kesältä, joten varovasti mennään. View attachment 83652

Mulla oli tällainen rv 3+5 (alempi on raskaustesti, ylempi on huvikseen tehty ovistesti):

20191107_071258.jpg

Eli hyvinkin voi olla selkeä plussa jo aikaisilla viikoilla. :) Mulla tuli eka haalea viiva testiin jo 3+2. Voihan se olla, että ovis on ollut vähän aiemmin kuin luuli.
 
Tää testi tehty 7pvä ennen menkkojen oletettavaa alkua ja tosiaan väänsin joka valossa et näkyis mitään ja vasta n. 10min jälkeen ilmesty tommonen.
Toisen tein sit päivänä kun olis pitänyt alkaa ja tummempihan se oli eli kai sitä raskaana ollaan:happy::happy:
 

Liitteet

  • 275490EB-FFBC-484C-A078-CA6102F58DCA.jpeg
    275490EB-FFBC-484C-A078-CA6102F58DCA.jpeg
    22.5 KB · Katsottu: 30
Mulla oli tällainen rv 3+5 (alempi on raskaustesti, ylempi on huvikseen tehty ovistesti):

View attachment 83661

Eli hyvinkin voi olla selkeä plussa jo aikaisilla viikoilla. :) Mulla tuli eka haalea viiva testiin jo 3+2. Voihan se olla, että ovis on ollut vähän aiemmin kuin luuli.

Sullakin on sitten ollut aikainen selkeä plussa :) Mä olin jotenkin ihan varma, että ei näkyisi mitään ennen kun menkat on myöhässä, tosin viimeksi tein ekan testin vasta 4+2 ja sillon oli kans heti selkeä plussa kun tein vasta silloin.
 
Tein tänään huvikseen ovistestin ja enpä ole koskaan saanut noin vahvaa ”ovisplussaa” :D Alempi on samalla tehty rfsu:n halpistesti, on sekin vahvistunut aiemmista vaikka en noihin ihan täysin luota. Muilla testeillä on kuitenkin tullut plussaa jo niin tuskin se väärässä on :) Nyt siis 4+0
7022DF0D-C45F-4A00-B10C-B73A217A344E.jpeg
 
Muokattu viimeksi:
Mulla on tänään kp 27/28-29 ja sain haalean viivan testiin :nailbiting: Kameraan oli vaikea saada viivaa näkyviin, mutta koskaan aikaisemmin ei mulla mitään viivan paikkoja oo näkyny vaan puhdasta negaa. Täytyy varmaan tänään hakea kaupasta uudet testit ja kokeilla uudestaan. Toivottavasti tämä on sitä, mitä luulen ja meille syntyisi heinäkuussa toinen lapsi :Heartred
 
16FE45B2-259C-4A8C-AF8A-7D912640B679.jpeg Tässä mun plussa eiliseltä 4+0. Tein myös tänään aamulla uuden testin ja sekin oli selkeä plussa. Miksi on näin vaikea uskoa, että on raskaana. Mulla on heinäkuussa keskeytetty tuulimuna raskaus, joten toivottavasti tällä kertaa kaikki menee hyvin. Pieni pelko on kuitenkin persauksissa.
 
Tämmönen tulos n.20 min testaamisen jälkeen rfsu-puikkotestillä. Uskaltaakohan tähän luottaa :nailbiting::grin
20191111_151319.jpg
 
Liityn mukaan tänne. Tässä viime lauantailta kp26/28 ja toinen nyt tältä aamulta. Vahvistuvan näyttää siis. Olen kuin puulla päähän lyöty. Onnellinen ja kauhuisaani yhtä aikaa.
Onko täällä missään muuten ns esittelyketjua?
 

Liitteet

  • IMG_20191112_100500.jpg
    IMG_20191112_100500.jpg
    12.1 KB · Katsottu: 14
Takaisin
Top