Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Mikä oli viimeisin hankintasi vauvallesi? Tule kertomaan tähän ketjuun aina kun hankit jotain pikkuisellesi. :)

Oletko ylipäätään tehnyt jo paljon hankintoja? Tässä artikkelissa on lista erilaisista hankinnoista – oletko sinä jo hommannut monia listan asioista? Onko listalla sellaisia asioita, jotka aiot jättää hankkimatta?
 
Hankin jo edellisellä yrityskerralla pienen bodyn. Ajattelin, että se toisi asiaa konkreettisemmaksi. Se hoito ei sitten onnistunutkaan, mutta onpa nyt body valmiina.
 
Muokattu viimeksi:
meinasin ostaa jo ensimmäisen ihanan puvun pojalle, mut yritänpä hillitä
ainakin siihen saakka et varmistuu et joku varmasti kyydissä. poikaolo ln hyvin vahva ja uskon siihen joten semmoisen varmasti ostan kun varmistuu raskaus
 
viimeraskaudessa en tätä hommannut, mut nyt tuli kirppiksellä suht edullisesti eteen ja ostin. Kotidopplerin. onko muilla tai meinaatteko hommata? ostajalta kysyin ni kuulemma 11-12 viikolla kuuli ensimmäiset äänet. oon kuullu, et vauvaöljyä kannattaa käyttää geelin sijaan ni kuuluu herkemmin. onkohan ihan faktaa, testaan kuitenkin
 
viimeraskaudessa en tätä hommannut, mut nyt tuli kirppiksellä suht edullisesti eteen ja ostin. Kotidopplerin. onko muilla tai meinaatteko hommata? ostajalta kysyin ni kuulemma 11-12 viikolla kuuli ensimmäiset äänet. oon kuullu, et vauvaöljyä kannattaa käyttää geelin sijaan ni kuuluu herkemmin. onkohan ihan faktaa, testaan kuitenkin

En aio hankkia, koen että tulee turhaa stressiä jos jostain syystä ei kuulukaan äänet joskus. Eikä sydänäänten kuuluminen muutenkaan takaa että kaikki on kunnossa.
 
Mietin hetken aikaa että hommaisko.. päätin kuitenkin että en aio hankkia. En halua sitä ylimääräistä stressiä
 
En aio hankkia, koen että tulee turhaa stressiä jos jostain syystä ei kuulukaan äänet joskus. Eikä sydänäänten kuuluminen muutenkaan takaa että kaikki on kunnossa.

Sama juttu. Tiedän itseni ja sen, että pahimmillaan lietsoisin vain itseni huolesta sekaisin ihan syytäkin :sorry:
 
Mitään en ole vielä ostanut. Kovasti tekisi mieli ostaa jokin kiva vaate tmv. Jotenkin ehkä asia konkretisoituisi... Varsinkin, kun olen päättänyt uskoa ja luottaa, että kaikki menee hyvin. Jos ei menisi, ei murehtiminen nyt sitä pelastaisi.
 
Mä ehdin jo myydä dopplerin, en tiedä jaksanko ostaa uutta. Melkein kaikki kamat vielä tallella, mutta uusi vierisänky tarvitaan kun sekin on myyty jo. Kaukalo ja tuplarattaat vielä onneksi tallella.
 
Mä ehdin jo myydä dopplerin, en tiedä jaksanko ostaa uutta. Melkein kaikki kamat vielä tallella, mutta uusi vierisänky tarvitaan kun sekin on myyty jo. Kaukalo ja tuplarattaat vielä onneksi tallella.
meillä myös kaikki jätetty edellisen osalta. toki rattaat mietittävä tarkkaan +kaukalo hommattava myös uus. oon ollu niin laiska myymään mitään mut taas juuri tämän toisenvuoksi olenkin säästänyt kaiken. vaatteita pitää ruveta myymään kun selviää että poika tulee eikös näin voi sanoa...?
 
meillä myös kaikki jätetty edellisen osalta. toki rattaat mietittävä tarkkaan +kaukalo hommattava myös uus. oon ollu niin laiska myymään mitään mut taas juuri tämän toisenvuoksi olenkin säästänyt kaiken. vaatteita pitää ruveta myymään kun selviää että poika tulee eikös näin voi sanoa...?

Joo sama, että iso osa vaatteista menee vaihtoon jos poika tulee. Esikoiselle ostettiin itse aika unisex värejä, mutta sukulaiset pelkkää pinkkiä, ja sitten kun tuli toinenkin tyttö niin alettiin itsekin ostelemaan lähinnä pinkkiä. :grin
 
Mä olen luopunut tosi isosta osasta tavaroita. Ensin emme halunneet enempää lapsia ja sitten kun halusimme, emme niitä (lääkärin mukaan) enää voineet saada. Siinä vaiheessa myin paljon. Nyt tämä tilanne yllättikin aivan täydellisesti. Pinnasänky, amme vauvatuen kanssa ja syöttötuoli löytyvät ja joitain vaatteita. Mutta ihan saa kyllä uudestaan kerätä vauvakamppeet kokoon. Toisaalta ei se minua haittaa, nyt tiedän paremmin mitä tarvitsen ja mistä tykkään :)
 
Juu meillä kans kaukalo ja telakka menee vaihtoon. Suurin osa vaatteista on annettu jo pois. Tosin olivat muutenkin esikoiselle liian isoja melkein ekan vuoden.. sopivia värejä ei löydä mistään ja pinkkiä en halua oli tyttö tai ei.. tykkään enemmän että on kunnolla väriä (oranssia, violettia, punaista, sinistä, vihreää, jne jne).

Liinat on onneks tallella ja vaunut myös joten niitä ei tarvitse uusia.. pinnasänky pitää kyllä hankkia..
 
Olen kanssa laittanut kiertoon tehokkaasti vauvatavarat. Mutta kiva kun pääsee ostamaan taas uusia ja nyt tietää taas vähän enempi vauvatuotteista.
Vanhat yhdistelmät on, mutta aion silti päivittää ne uusiin
 
Sama! Viime yönä valvoessani selailin kaikenlaisia nettikauppoja ja sivustoja... Mutta ennen rakenneultraa en kyllä osta mitään. Ainakaan vauvalle. Itsellenihän tilasin jo muutamat raskausvaatteet, kun edellisiä ei ole enää jäljellä :rolleyes:
 
Meillä ei ole mitään vauvajuttuja jäljellä, joten ihan kaikki pitää ostaa. En ole vielä ostanut vauvalle mitään, mutta kesällä keskenmenneen raskauden aikana ehdin muutamat äitiysvaatteet ostaa, ja ne on tallella.

Mietin, että jos varhaisultrassa näkyisi syke ja olisi "kaikki hyvin" niin ehkä jotain ihan pientä voisin ostaa, vaikka bodyn tai jotain, ns. juhlistamaan sitä että kaikki on hyvin tuolla hetkellä :)
 
Mä ajattelin kyllä ostaa Black Friday alesta jos löytyy jotain mitä on ihan pakko saada. Varmaan ostetaan Jollyroomista samanlainen vierisänky joka tuli juuri viime kesänä myytyä pois. :rolleyes: Ja tuplarattaisiin tarvitaan face-to-face istuin, kun tuo Mountain Buggyn vaunukoppa on niin pieni etten halua vielä siinä vaiheessa laittaa naama eteenpäin.
 
Takaisin
Top