Viimeisin neuvolakäyntisi

En jaksa kiirehtiä neuvolaan vielä, sinne meno jotenkin ahdistaa. Varhaisultra varattuna kyllä. Mietin, että käynkö kontrolloimassa verikokeen uudestaan vielä ensi viikolla.
saako kysyä miksi ahdistaa neuvolaan meneminen?
 
Eniten varmaan ahdistaa, etten koe tulleeni kuulluksi tai ymmärretyksiä sekundäärisen lapsettomuuden kanssa. Keskimmäistä odottaessa siirryttiin lapsettomuusklinikalle neuvola-asiakkaaksi, kun siellä ymmärrettiin, mutta nyt en kykene maksamaan neuvolasta.
 
No niin nyt on sitten varattu ensimmäinen neuvola. Ihmeen aikaisin kun sain ajan jo ensi viikolle. Mutta toisaalta en tosiaan tiesä miten pitkällä saattaisin olla. Ajanvarauksesta veikkasi että saattaa olla jopa viikolla 7 :nailbiting::nailbiting: ja preglife sanoo 5+4.. että enpä tiedä sitten
 
Mäkin varasin ekan neuvola-ajan. Se on rv 9+. Siitä seuraavalle viikolle varasin labra-ajan veriseulaan. Neuvolassa on nykyään myös ultralaite, joten pääsen mahdollisesti sielläkin näkemään pientä :smiley-bounce012
 
Tuleekin olemaan todella haastavaa saada soitettua eka neuvolakäynti. soittoaika on 12-13 ja en vaan pysty irtautumaan töistä soittelee :mad: ihan tyhmää kun ei ole nettiajanvarausta.
 
No johan on typerästi soittoaika neuvolaan. Meillä sentään oli 8: 30-14: 30 arkisin mut olis ihan mahdotonta kyllä tuohon aikaan soittaa jos olis. Voiskohan sinne koittaa soittaa soittoajan ulkopuolella?
 
Innokas ensikertalainen varasi jo marraskuun lopulle ensikäynnin. Ajattelin että jos raskaus ei jostain syystä jatkuisikaan, haluan nauttia tästä ajasta täysillä ja fiilistellä niitä asioita mitä raskauteen liittyy koska kuitenkin just NYT niin olen.

Sama täällä :Heartred
 
Tuleekin olemaan todella haastavaa saada soitettua eka neuvolakäynti. soittoaika on 12-13 ja en vaan pysty irtautumaan töistä soittelee :mad: ihan tyhmää kun ei ole nettiajanvarausta.
Meillä sama lyhyt soittoaika ja ainakaa aiemmin ei oo ollu edes soittopyynnön mahdollisuutta, jos oli esim varattu nii sit saa odottaa millo linja taas auki. Sitä en kyl tiiä voisko tekstarin siinä tilanteessa lähettää. Mulla tosin nyt helppo soittaa ku oon hoitovapaalla, vähä eri tilanne oli viimeks.
 
Meillä sama lyhyt soittoaika ja ainakaa aiemmin ei oo ollu edes soittopyynnön mahdollisuutta, jos oli esim varattu nii sit saa odottaa millo linja taas auki. Sitä en kyl tiiä voisko tekstarin siinä tilanteessa lähettää. Mulla tosin nyt helppo soittaa ku oon hoitovapaalla, vähä eri tilanne oli viimeks.

Ilmeisesti soittopyynnön voi laittaa, mutta tuskin sieltä kukaan 16.00 jälkeen soittelee
On kyllä todella ärsyttävää..
 
Ensimmäinen neuvolakäynti 11.12 :Heartred Viikkoja olis 9+3 silloin. Ensikertalainen kun oon niin mietityttää vaan, että ultraan ei taida päästä vielä ennen joulua :sad001 Olis ollut niin kiva perheelle silloin paljastaa, mutta en taida uskaltaa ennenkuin eka ultra käyty
 
Ensimmäinen neuvolakäynti 11.12 :Heartred Viikkoja olis 9+3 silloin. Ensikertalainen kun oon niin mietityttää vaan, että ultraan ei taida päästä vielä ennen joulua :sad001 Olis ollut niin kiva perheelle silloin paljastaa, mutta en taida uskaltaa ennenkuin eka ultra käyty

Eka ultra on yleensä kai viikoilla 10-12. Sillon katsotaan se niskan poimu. Jos muistan oikein..
 
Tohon soittoaika juttuun. Meilläpä menee sillee että saadaan soittaa pitkin päivää mutta he soittavat sitten takaisin kun pakko jättää takaisin soitto pyyntö. Ei siinä mitään mutta kun soittavat takaisin vasta seuraavana päivönä ni suoraan sanottuna alkaa aika paljon...
 
tänään päätin olla törkeästi töissä myöhässä ja soitin työaikana neuvolaan. Ja siellä oli maailman h i t a i n ajanvaraaja..se puhelu vaan kesti ja kesti .. hyvä etten lyöny jo luuria korvaan mutta nyt on 9 viikolla aika varattuna..
 
Soitin tänään neuvolaan esikoisen 3v.-käynnin puitteissa ja samalla sitten kuitenkin lipsautin tämän raskausuutisen vaikkei pitänyt. Mutta eipä siitä haittaakaan siis ole ja kun just taistelin itseni tuohon soittoaikaan klo 12-13 läpi, niin en ihan heti uudestaan jaksa yrittää. Ajan sain 27.11. jolloin menossa rv 8+1. Varhaisultra ehtii olla viikkoa ennen sitä :)
 
Mä sain neuvolan vasta 19.12 aika pitkälle meni mun mielestä. No onneks meillä on varhaisultra parin viikon päästä niin ei oo niin pitkä odotus ilman mitään tietoa. Oisin vaan halunnu nt-ultraan ennen joulua..
 
Mä varaan tänään neuvolan jos pääsen puhelinpalvelussa läpi. Ärsyttää vaan, kun ensikäynti pitää varata sen ajanvarauspalvelun kautta eikä esim. netistä tai suoraan "omalta" neuvolahoitajalta. Tiedän että hänellä on ilta-aikoja, mutta virallisesti niitä ei kai anneta ensikäynneille. Uskon kyllä, että hoitaja itse suostuisi ottamaan joustavasti myös ilta-ajalle, kun kyseessä kuitenkin tutun potilaan kolmas raskaus. Mutta ne ajanvarauksen tädit on usein tosi joustamattomia eikä oikein suostu neuvottelemaan mistään. :shifty:
 
Oho oho puoli päivää puhelinpalvelun jonossa viettäneenä tajusin mennä nettisivuille tarkistamaan, ja meillä päin näemmä saa nykyisin varattua ensikäyntiajankin netistä. :wideyed: Eli aika järjestyi omalle, jo kaksi raskauttani hoitaneelle neuvolahoitajalle 10.12.. :happy: Jee!!
 
Varasin ekan neuvola-ajan ja se on 26.11, silloin olis vasta 7+3.
Tuntuu et tää alku menee niin hitaasti ja vois olla jo pidemmällä, en malta odottaa..
 
Minulla on neuvolan ensikäynti varattuna 29.11 ja silloin olisi viikot 8+3. Minä soitin jo viimeviikolla neuvolaan, kun en jotenkin mieltäni voinut malttaa.

Ajattelin varata varhaisultran parin viikon päähän yksityiselle n 22.11 seutuun. Kallista lystiä, mutta mä niin haluun nähdä, että kyydissä on oikeesti jotain.
 
täällä 4.12 eka aika varattuna. sovelluksen mukaan ois 8+3 sillon menossa. kun neuvolassa on ultralaite, katotaanko sillä yleensä ekalla kerralla? menettekö yksin vai tuleeko kumppani mukaan?
 
Takaisin
Top