Mahtuuko vielä tutut farkut? Vai joko on äitiysvaatteet käytössä?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Oletko jo siirtynyt äitiysvaatteisiin tai vaikuttaako raskaus muuten vaatevalintoihisi? Millaisiin vaatteisiin pukeudut tänään? Voit kertoa myös kuvalla päivän asustasi. :)

Artikkelissamme pohditaan oikeaa ajankohtaa ensimmäisille äitiysvaatehankinnoille. Missä vaiheessa raskautta sinä koit tarpeelliseksi suunnata äitiysvaateostoksille?
 
luulenpa et tää toinen pullauttaa masun aika nopeasti esille. onneks äitiysvaatteet odottaa myös kaapissa (mitään en ole myynyt/heittänyt pois). mä kyl niin odotan sitä masua :Heartbigred
 
Mä kans odotan jo sitä vatsaa :Heartred Mä katselin jo mun äitiysvaatevarastojani edellispäivänä. Joitain uusia hankintoja teen sitten kesävaatetusta ajatellen. Muutoin noilla vanhoilla äitiysvaatteilla ja normivaatteillakin pärjää.
 
Mulla olis myös vanhoja äitiysvaatteita tallella, mutta eipä niille olekaan käyttöä, kun vaatekoko on nykyään isompi... Olin tosi pienikokoinen ennen ekaa ja raskausaikana käytin paljon myös normivaatteita. Nyt luulen, että tulen tarvitsemaan vähän isomman äitiysvaatekokoelman, kun jo tässä vaiheessa alkaa tuntua turvotusta.
 
Mä kaivoin jo imetysliivit. Super mukavat päällä. Mulla ei hirveesti virallisia raskaus /äitiys vaatteita oo ollut kun pystynyt käyttämään normaalejakin vaatteita. Ihan vielä ei normi housut kiristä. Se tulee varmaan muuttumaan. Esikoisen kanssa tuli 28kg :dead:
 
Mä kaivoin jo imetysliivit. Super mukavat päällä. Mulla ei hirveesti virallisia raskaus /äitiys vaatteita oo ollut kun pystynyt käyttämään normaalejakin vaatteita. Ihan vielä ei normi housut kiristä. Se tulee varmaan muuttumaan. Esikoisen kanssa tuli 28kg :dead:
imetysliiveistä olis ollu ihana päästä eroon ennen toista lasta, imetän edelleen siis meidän puoltoistavuotiasta. no eipähän ainakaan tarviinnu lähtee sovittelemaan kauppaan
toi kyl mietityttää, et paljonkohan nyt tulee kiloja, en ressaa asiasta kuitenkaan.
mulla kävi viimeks niin et tuli 11kg ja lähti parissa kuukaudessa 20kg
kuitenkin saanu 10kg takaisin noista. joka on hyvä asia
 
Muokattu viimeksi:
Toivottavasti mahtuisi pitkään. Aion jatkaa aktiiviliikkumista heti, kun saan luvan harrastaa liikuntaa.
 
Mä kävin jo ostaa äitiyshousut. Mä tykkään käyttää tiukkoja pillifarkkuja ja normihousujen sepalus nappeineen painaa ikävästi turvonnutta alavatsaa. Tämä on seitsemäs raskaus joten kohtu pullahtanee suuremmaksi nopeammin, ei varmaan toki vielä, eikä se voi mikään jättisuuri olla. Mutta turvonnut tuossa joku on alavatsalla niin, että äitiyshousut nyt vaan tuntuu helpottavilta, kun niis on se ihana resori.
 
Mua on kyllä jo turvotellut siihen malliin tänään että harmittelin housuvalintaani Korkeasaaressa. Onneks mulla on vielä noita housuja joita käytin 3v sitten kun olin raskaana. Cubuksen resori-trikoot meni silloinkin alusta loppuun asti joten enköhän on pärjää niillä ja yksillä äitiyshousuilla mitkä on kaapissa vielä. :)
 
Mulla kans pakko pitää sellasia housuja jotka eivät yhtään purista mahaa.. Kovasti turvottanut nyt. Yhdet mammahousut on kaapissa edellisestä raskaudesta, mutta collareilla ja kokoa liian suurilla strech-farkuilla pärjänny tällä viikolla.
 
Minä laitoin tänään töihin jalkaan äitiysfarkut, jotka ostin perjantaina. Minulla turvottaa alavatsaa niin, että tavallisten farkkujen vyötärö ja vyö alkaa iltapäivästä painaa. Nyt on ihan hassu olo näiden resorihousujen kanssa. Tuntuu jotenkin typerältä, että olikohan tämä nyt vähän aikaista :wacky: Eihän tuo vatsa vielä ole mihinkään kasvanut, mutta turvotus on sitä luokkaa, että vois kuvitella olevansa pidemmälläkin :yuck:
 
Mä oon päässy vielä omilla farkuilla :angelic: katotaan koska tuo turvotus tulee tähän suuntaan ku vielä tilasin numeroa pienemmät farkut ku olin laihtunu yhen koon verran :grin
Äitiyshousuista mulla ei oo mitään hajua :eek: eiköhän sitä pidä jossain välissä opiskella ku en isompia farkkuja voi laittaa jalkaan ku ne hajos :rolleyes:
 
Mä saan mun kaverilta takaisin äitiysvaatteet tammikuun lopulla, toivottavasti siihen asti pärjää omilla. Multa lähti vaatepussi kiertoon viime raskauden jälkeen ja nyt se on varmaan neljä kaveria käynyt tässä välissä läpi, jokainen on lisännyt jotain mukaan joten saan varmasti ihan hillittömän määrän vaatetta :)
 
6+2 ja kyllä nyt tarttis jo jotain joustavampaa navan kohdalla olla.. mitens muilla?
 
Juu viime viikolla otin käyttöön mammapökät.. ahdistaa nuo vanhat just navan kohdalta liikaa..
 
Takaisin
Top