Viimeisin neuvolakäyntisi

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Miten viimeisin neuvolakäyntisi meni? Oliko kaikki kunnossa?

Jos edessä on ensimmäinen neuvolakäyntisi, voit lukea ensimmäisen käynnin sisällöstä artikkelistamme. Joko ensimmäinen neuvola-aika on varattu?
 
Oletteko jo soittaneet neuvolaan tai koska soitatte?

Itse ajattelin odottaa ensi perjantaihin, jolloin alkaa rv 5+ ja teen varmistukseksi digitestin.
 
Muokattu viimeksi:
Mä teen kans torstaina tai perjantaina viel uuden viikkonäytöllisen digin ja jos tulee se 3+ tulos siihe nii sitten varmaa voisi jo viimeistään soittaa. :wacky:
 
Mäkin meinasin odottaa ensiviikkoon kun laskureiden mukana olisin sillon 5+ viikolla. Nyt jännitellään vielä tääviikko miten käy kun oon testannut super herkällä testillä. Lauantaina ois viimeinen päivä kun kuukautiset vois alkaa. Jotenkin on niin epätodellinen fiilis.
 
Eipä tässä mikään kiire sinne ole, ainoastaan kiinnostaa mennä sinne siksi, että saa lähetteen ajoissa np-ultraan. Täällä kun ei niitä aikoja np-ultraan jne varata ite. Myöhemmin myös hyötyä on niistä pissakokeista sokeri ja proteiinit. Jos ei olis pakko niin en kävis siellä ollenkaan :sorry:
 
Innokas ensikertalainen varasi jo marraskuun lopulle ensikäynnin. Ajattelin että jos raskaus ei jostain syystä jatkuisikaan, haluan nauttia tästä ajasta täysillä ja fiilistellä niitä asioita mitä raskauteen liittyy koska kuitenkin just NYT niin olen.
 
Eka neuvolakäynti varattu 20.11 :happy: silleen hyvä että ehdin käydä varhaisultrassa ensin.
 
tuli soitettua jo kiinnitysvuodosta(?).
oli niin epämääräistä. samalla antoi 21.11. ensikäynnille ajan. perun jos menee kesken tms.
 
Ensikäynti joulukuun alussa.. nt ultran sain 20.12, ihana päästä ennen joulua! :)
 
Mäkin soitin jo tällä viikolla koska ajattelin että voisivat laittaa mut verikokeisiin mikä mahdollinen puutos on kun olen niin varhaisilla viikoilla 4+0 ja mulla on jo pahoinvointia ja huimaamista. Sain Neuvola ajan 27pv. Varhaisultran varasin 21pv.

Verikokeisiin eivät laita sanoivat vaan että jos olo menee huonoksi niin tiputukseen :grin
 
Ensikäynti joulukuun alussa.. nt ultran sain 20.12, ihana päästä ennen joulua! :)
hei eihän tuota nt pitäny ite mitenkään varailla? eikös anna sen neuvolassa sit/kutsu postissa? ei muista yhtään parin vuoden taakse
 
Mun piti eilen soittaa neuvolaan ja varata aikaa mutta jänistin jotenkin sen soittamisen kanssa. Jotenkin en vaan usko kahdesta testistä huolimatta että olen raskaana :D perjantaina tosim sen toisen testin tein vasta 4 aikaan iltapäivällä ja neuvolan soittoajat on super huonot.. maanantaina pakko sit soittaa ja sopia ajat..
 
hei eihän tuota nt pitäny ite mitenkään varailla? eikös anna sen neuvolassa sit/kutsu postissa? ei muista yhtään parin vuoden taakse

Varmaan eri kunnissa toimitaan eri tavalla. HUS alueella ymmärtääkseni tulee kirjeellä
 
Edellisestä tuli ultra-ajat kirjeellä (vuonna 2017) mutta nyt kuuleman mukaan varataan itse aika. HUS alueella asutaan ja siirtyny Hgin Bulevardille ultrat nii liittyisiköhän siihen et toiki käytäntö muuttunut.. Aiemmasta kävin Jorvissa.
 
hei eihän tuota nt pitäny ite mitenkään varailla? eikös anna sen neuvolassa sit/kutsu postissa? ei muista yhtään parin vuoden taakse

meillä tampereella varasi kun soittelin ekaa neuvola-aikaa. Ennen on varattu vasta ekalla käynnillä.
 
Edellisestä tuli ultra-ajat kirjeellä (vuonna 2017) mutta nyt kuuleman mukaan varataan itse aika. HUS alueella asutaan ja siirtyny Hgin Bulevardille ultrat nii liittyisiköhän siihen et toiki käytäntö muuttunut.. Aiemmasta kävin Jorvissa.
nyt muistan neuvolan puhelusta ni meillä tulee jyväskylässä kirjeenä.
 
Hmm.. pitää itsekkin maanantaina yrittää pirauttaa neuvolaan..
en yhtään tiedä miten täällä päin saa nuo uä ajat. aikaisemmilla paikkakunnilla tuli kirjeenä kotiin..
 
Meillä ainakin mennään käymään neuvolassa ja siellä saadaan aika uä. Mulla on varattu varhaisultra paripäivää ennen neuvolaa. Harmittaa kun Eskoisen 1v neuvola ois viikon ennen mun neuvolaa. Ois ollu kiva samalla hoitaa pois alta ni nyt joudun kaksi kertaa käymään.
 
En jaksa kiirehtiä neuvolaan vielä, sinne meno jotenkin ahdistaa. Varhaisultra varattuna kyllä. Mietin, että käynkö kontrolloimassa verikokeen uudestaan vielä ensi viikolla.
 
Takaisin
Top