Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Perkele kun meinaa vanha jo innostua. Tänään ollu nipistelyä alavatsalla lähes koko päivän. Nyt dpo6 niin eihän se voi olla muuta kun kiinnittymistä.:rolleyes: :banghead:

Ihan vaan mielenkiinnosta katoin millon la ois ja kumpaa veikkaa syntymäkalenteri. Hitto nyt jäitä hattuu.:grin:bag:

Ja mulla on aina niin et kun oon päättäny et testaan ens ke (jos menkat on poissa vielä sillon) ni sit oon kuitenkin dippaamassa jo tiistaina. Miks se yks päivä on ihan mahdotonta odottaa.:hilarious:

Mekin lopetetaan "yritys" tammikuulle, mikäli plussaa ei kuulu. Koska sitten mun täytyy asennoitua töihin ja kouluun (äippärahat ja miehen työtilanne)
Mutta silti aion ottaa ihan rennosti vaan tämän kanssa ja ajatella että asiat joiden on tarkoitus tapahtua, tapahtuu. :)

Emir, Sehän olisi ihan huippu juttu jos nyt oma kierto vaan alkaisi toimia. Ja ihan plussatahan voisi senkin ansiosta.
Kyllähän nuo nipistelytkin antaa toivoa. ;) Mulla on aina vaikeuksia pitää pää kylmänä ja tuhlailen testejä ihan tavasta niin paljon että välillä hävettää.

Nää tosiaan on näitä asioita, jossa ei vaan ole voittajia. Just tuo, kun en haluaisi painostaa ja puhua asiasta koko ajan. Mutta toisaalta onko sekään oikein, jos mun täytyy vaieta aiheesta, joka selvästi ahdistaa?

Ei mun asiasta puhuminen tosiaan ole sellaista vonkaamista jooko, jooko tyyliin. Vaan omasta mielestäni ihan asiallista keskustelua, että tämä aihe nyt ottaa kipeää ja vie aikaa, että pääsen asiasta yli.
Ovulaation aikaan panettaa ja *ituttaa, kun tietää ettei sitä voi hyödyntää. Menkkojen aikaan itkettää. Mutta ne menee aika kierron mukaan ohi.

Kyllä mä olen alkanut taas pikkuhiljaa miettiä mitä kaikkea kaksi lasta ja heidän kasvaminen mahdollistaa. Lisäksi ollaan muuttamassa toiselle puolen Suomea kunhan asunto löytyy, ja meidän toivealueella on vain yksi pieni kolmio vapaana. Paremmin me neljästään siihen mahdutaan.

Kyllä tää tästä. Vaikka toivonkin yhä että miehen mieli mystisesti muuttuu :rolleyes:

Ihana kun flikka löydät myös positiivisia puolia! :)
Itsekin yritän niitä miettiä ja löytyyhän niitä. Elämä hankaloituu kolmannen kanssa kovastikin, ainenkin meidän kohdalla jos tulisi ajankohtaiseksi.
Mutta silti ne tunnepuolen syyt tuntuu vahvemmilta. :Heartpink

Tänään dpo9 ja pissasin jo purkkiin mut heitin sit menee. Mies sano et koita ny pari päivää jaksaa.
Vielä ei oo mitään vuotoa tullu, viimeks näillä päivillä oli jo kp1. First response tuolla odottelee keskiviikko aamua.:hilarious:

Liian aikaisin iloitsin taas. Äsken pyyhkiessä hieman punaista paperiin.:banghead:
Ärsyttää vaan tää luteaalin pituus, kun jää nyt sit taas 8-9 päivään.

Voi ei, toivottavasti olisi vaan viaton veriviiru eikä oikea täti. Mullakin viimeiset luteaalit 10, 8 ja 10, niin ymmärrän tuon harmituksen... Kun menkat alkaa aiemmassa vaiheessa kiertoa kuin edelliset raskaudet on näkyneet tikussa, niin väkisin käy mielessä että onko väliä hedelmöittyykö siellä kukaan vai ei kun ei hänelle anneta mitään mahdollisuuksia kiinnittyä. :sad001 Mä kokeilin tuohon lyhyeen luteaaliin B6 vitamiinia ja siveydenpuu-uutetta luomuhedelmällisyyssivuston ohjeiden mukaan, mutta ei ollut mitään vaikutusta joten nyt on Terolutit haettu. Aloitan varmaan huomenna.

Nyt on vielä kaivettu sellainenkin ässä hihasta, että turvakaukalo laitettu Toriin ja tuparibileet sovittu parin viikon päähän. Luulisi, että jos kaikki muut keinot pettää, niin Murphyn lakiin voi sentään luottaa? :woot:

Niinpä. Ei se aiempi 10-11 päivän luteaali haitannu, mut tää alkaa olee jo liian lyhyt.

Mullakin on vanhoja teroja tuolla. Pitikös niitä ottaa sit oviksen jälkeen menkkoihin saakka vai millai. Mulla ne on ollu aiemmin menkkojen käynnistykseen 10pv:n kuuri.

Mäkin myin turvakaukalon pois kesällä ja annoin kaikki 50-74cm vaatteet siskolle/UFFiin.

Niinpä. Ei se aiempi 10-11 päivän luteaali haitannu, mut tää alkaa olee jo liian lyhyt.

Mullakin on vanhoja teroja tuolla. Pitikös niitä ottaa sit oviksen jälkeen menkkoihin saakka vai millai. Mulla ne on ollu aiemmin menkkojen käynnistykseen 10pv:n kuuri.

Mäkin myin turvakaukalon pois kesällä ja annoin kaikki 50-74cm vaatteet siskolle/UFFiin.

Joo mun käsittääkseni suositellaan yleensä oviksesta menkkoihin. Tai siis oviksesta n. 2 viikkoa, kun sittenhän ne menkat saa jo tullakin. Itse en uskaltanut vielä aloittaa kun eilen tuli vielä limoja, ajattelin jos ovis olisikin vasta edessä. Huomenna haen lisää ovisliuskoja ja katsotaan miltä näyttää. Jos on haalentunut niin aloitan ne Terolutit.

Jep kyllä se on kp1 tänään. Kierto oli nyt 37 päivää ja luteaali 9, saa nähdä millanen on tää seuraava.:)

Voi harmi Emir :sad001 Mutta kohti uutta kiertoa, ei lannistuta! :)

Täällä ois kai dpo 4, eikä kyllä mitään mainitsemisen arvoista. :grin
On taas ollut sellainen härdelli päivä poikien kanssa, että mietin miten oon edes suht täysissä järjissäni vielä:banghead: vai oonko :hilarious:

Täällä noin dpo 5, enkä millään malttaisi odottaa testausta. Hain tänään lisää ovis- ja raskaustestejä ja varmaan loppuviikosta testaan ekan kerran.

Täällä yksi kolmannen kuumeilija! Taidan liittyä vähitellen mukaan kun pakko johonkin päästä jännitystä purkamaan :) Meillä on 4v ja 1,5v lapset ja yks olisi vielä tervetullut. Itse olen 28v. Syyskuussa annettiin kolmoselle lupa tulla ja rennosti yritän ainakin ottaa, se vaan on vähän hankalaa kun koko ajan kyttään mahdollisia ovis/raskausoireita. Reilu 2 viikkoa sitten plussasinkin mutta se harmillisesti jäi kemialliseksi. Silloin ehti jo pahoinvointiakin tulla. Lauantaina oli lieviä ovisoireita ja ne päästiin hyödyntämään :) sovellus kyllä ennusti oviksen eiliselle mutta voi olla että tuo kemiallinen nyt sekoittaa.

Eli dpo3 mahdollisesti nyt ja kp 16 :)

Pikkumartta meillä on saman ikäiset lapset.:)

Miitu juu ei tästä ny lannistuta. Eteenpäin vaan.:happy:

Vitsi me elellään mangustimamma jänniä aikoja kun ollaan suht samoilla päivilläkin. :nailbiting:
Oon saanut kaikista raskauksista haaleat viivat jo dpo 8, joten kyllä itsekin varmaan retkahdan testaamaan ajoissa, vaikka kummoiset odotukset ei ookkaan.

Heippa pikkumartta ja tervetuloa! :)
Meilläkin on 4v ja 2v, joten suht saman ikäiset lapsukaiset meillä. Ja jänniä aikoja sielläkin elellään.

Plussatuulia puhkuen kaikille! :rolleyes:

Tervetuloa pikkumartta! :happy: Meillä on vähän teitä muita pienempi ikäero, 1 v ja vajaa 3 v pikkuneidit.

Miitu mä olen muistaakseni saanut vasta dpo 9 haamut, ainakin kuopuksesta dpo 8 vielä täysin kirkas nega. Mutta perjantaina on työpaikan juhlat joten testaan varmaan silloin kuitenkin. Jos räikeä nega niin otan muutaman juoman, jos yllättäen haamua niin sitten tietty holitonta vaan. Ellei tule täti - sehän on nyt syksyllä sekoillut pahasti aikatauluissaan ja ainakin kerran rymistellyt kylään jo dpo 8. :shifty:

Pikkumartta,Tervetuloa! Itselläni on kuollut tytär ois nyt 2v ja nyt pikku poika ikää 7kk.

Mä koitan odotella ainakin kp28 asti kun mulla kierrot ollu vaihtelevia kp26-34 ja aika myöhään on viiva tullu näkyviin. Tilasin kyllä valmiiks kasan testejä että saas nähdä malttaako :D

Tervetuloa martalle!

Samaa luokkaa kuin monella lasten ikäerot, suuremmassa päässä tosin. Likat on 4,5v ja 14kk.

Tuntuu vain että monella on vielä enemmän aikaa kolmoselle kun ootte nuoria, ainakin pikkumartta ja Heitsu (teistä muista en muistakaan). Mä olen jo 35 eli käytännössä ikäloppu (disclaimer, ei ole tarkoitus dissata minua vanhempia henkilöitä) :angelic:

Takaisin