Mitä söit viimeksi?

Mua aikoinaan harmitti kun narahdin rasituksessa niin että joku arvo oli 0.1korkeempi kuin olis saanu, mut dietistä huolimatta ne sokerit nousi niin että tarvin lääkkeetki lopulta et ei se vahtaaminen sit ollutkaan tarpeetonta eikä radin kehittymistä voinut hallita syömisien kautta. Seuraavis raskauksissa se onkin ollu jo hankalampi sairaus.

Lounas oli kvinoa-riisiä ja avoladoa :D
 
Mua aikoinaan harmitti kun narahdin rasituksessa niin että joku arvo oli 0.1korkeempi kuin olis saanu, mut dietistä huolimatta ne sokerit nousi niin että tarvin lääkkeetki lopulta et ei se vahtaaminen sit ollutkaan tarpeetonta eikä radin kehittymistä voinut hallita syömisien kautta. Seuraavis raskauksissa se onkin ollu jo hankalampi sairaus.

Lounas oli kvinoa-riisiä ja avoladoa :D
Tsemppiä jos taas menee vaikeeksi!!
 
Kauraomenapaistosta ja vaniljakastiketta. Esikoinen teki pienellä avustuksella :)
 
Vadelmarahkaa iltapalaksi
Aamupalana rahkaa ja mustikoita
...monipuolista tän huonon olon kanssa!
 
Mustikkajogurttia :) Ja sen kanssa goji-mustaherukkagranolaa.
 
Iltapalaksi herkuteltiin juustoilla, hedelmillä ja suolakekseillä. Monet lempijuustot pannassa, mutta onneksi kuitenkin osa sallittuja.

Aamupalaksi äsken jogurttia marjoilla sekä juustoruisleipä ja appelsiinimehua :happy:
 
Itse tehdyn hampparin, tosin piti lopettaa kesken kun tuli semmonen stoppi ettei voinut yhtään haukkua enää ottaa :hungover: siihen jälkkäriksi yksi uusi daim joulusuklaamuna :hungry:
 
Itse tehdyn hampparin, tosin piti lopettaa kesken kun tuli semmonen stoppi ettei voinut yhtään haukkua enää ottaa :hungover: siihen jälkkäriksi yksi uusi daim joulusuklaamuna :hungry:



Mikä on daim joulusuklaamuna? En oo vielä törmänny, mut alkoi tekee mieli :grin

Mä söin just lakujätskiä :)
 
Mikä on daim joulusuklaamuna? En oo vielä törmänny, mut alkoi tekee mieli :grin

Mä söin just lakujätskiä :)

Oli tullu daim ja oreo mini suklaamunia, semmosessa oliko 6 kulmaisessa rasiassa, ja ovat punaisessa kääreessä. Ihan ku mini pääsiäismunia missä daim täyte. Ihan sairaan hyviä, onneks paha laktoosi intoleranssi hillitsee, muuten ois mennyt koko paketti jo :p olikohan maraboun, keltainen paketti
 
Oli tullu daim ja oreo mini suklaamunia, semmosessa oliko 6 kulmaisessa rasiassa, ja ovat punaisessa kääreessä. Ihan ku mini pääsiäismunia missä daim täyte. Ihan sairaan hyviä, onneks paha laktoosi intoleranssi hillitsee, muuten ois mennyt koko paketti jo :p olikohan maraboun, keltainen paketti

Kiitos vinkistä, kauppalistalle meni :grin Just kun pääsin eroon piparijätski-fiksaatiosta. Kolmen Kaverin tekemänä on muuten laktoositonta.
 
Takaisin
Top