Mitä söit viimeksi?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Otsikon mukaisesti, mitä söit viimeksi? Ehkä tästä saa myös ideoita siitä mitä voisi syödä, jos ei oikein mikään maistu. :)
 
Kaurapuuroa kookosmannalla, marjakiisselillä ja raejuustolla.

Pakkasessa oli mun lemppari pussi kaupasta ostettuja marjoja ja otin sen eilen sulamaan. Aamulla huomasin joukossa vadelmia ja iski epätietoisuus oliko ne kotimaisia. :stop Siinä missä aiemmin olisin vedellyt ne niine hyvineen puuron päällä, piti sit hätäpäissään alkaa vielä keitellä marjat kiisseliksi. Tähän on tultu. :notworthy
 
Appelsiinimehua söin/join lounaaksi, päivälliseksi yritän tehdä lohisalaattia, mutta kun liha ja kala ällöttää [emoji1785] Ehkä erotan itselleni pelkkiä rehuja ja mies saa syödä lohet [emoji848]
 
Suolakeksiä :hilarious: Aattelin laittaa nyt päivälliseksi tonnikalavuokaa...
 
Makaronilaatikkoa. Aamulla vedin hirveän mätön (teki ihan hirveesti mieli meetvurstia, mutta makkara ja suolakurkku sai korvata ne) ja mieskin vaan nauroi mulle :joyful::laughing014
 
Aamupalaksi karkeista riisijauhoista tehtyä puuroa ja päälle mansikoita ja mustikoita :)
 
Lihapullia, perunoita, sienikastiketta ja salaattia. Salaatin ostin valmispussina kun olin laiska, mutta se maistui tosi oudolle :confused: Kun sen havaitsin, jätin loput syömättä. Toivottavasti ei ollut mitään erityistä.
 
Lihapullia, perunoita, sienikastiketta ja salaattia. Salaatin ostin valmispussina kun olin laiska, mutta se maistui tosi oudolle :confused: Kun sen havaitsin, jätin loput syömättä. Toivottavasti ei ollut mitään erityistä.

Mullakin on valmis salaattipussi maistunut joskus tosi oudolle, en oo sen jälkeen viittinyt ees ostaa. Kun harmitti että meni nekin pennit hukkaan [emoji857]
 
Mä söin grahamlihapiirakkaa ja nakkeja iltapalaksi...siis oikeesti, tämmöstä iltapalaa ei oo tullut syötyä sitten edellisen raskauden. Nam nam oli kyllä hyvää [emoji39]
 
Täytettyä paprikaa lounaaksi ja iltaruuaksi. Mut haaveilen rieskoista ja perunapiirakoista :joyful:
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top