Hemoglobiini ja rautalisä

Tuli äsken soitto synnäriltä. Eilen siellä synnytystapa-arvion mulle tehnyt lääkäri oli katsonut mun veriarvoja anestesialääkärin kera vielä käynnin jälkeen tarkemmin, ja olivatkin nyt yllättäen sitä mieltä että tarvitsen sittenkin rautainfuusion, jotta hb ja ferritiini saadaan nousemaan ennen synnytystä. Melkoista tuuliviirimeininkiä, pakko sanoa...
Aika tiputukseen tuli ensi tiistaille. Eväät ja käsityöt vaan sitten mukaan, aikaa kuulemma menee nelisen tuntia. Toivottavasti auttaa nopeasti, eikä tule sivuvaikutuksia...:smiley-angelic001
Kiva juttu! Saanko kysyä, mitä sun arvot sitten oli viimeksi ollut, jos he olivat sitä mieltä?
 
Kiva juttu! Saanko kysyä, mitä sun arvot sitten oli viimeksi ollut, jos he olivat sitä mieltä?
Ferritiini oli sen 8, mutta viimeisintä hemoglobiinia en tiedä vielä, kun kätilö ei sitä soittaessaan msininnut, enkä mä pöllämystyneisyydeltäni tajunnut siinä mitään kysyäkään. Koetin katsoa omakannasta, mutta siellä ei näkynyt mitään. Kai se on sitten laskenut taas edellisestä parin viikon takaisesta 108:sta, kun kerran tähän päädyttiin.
 
Ferritiini oli sen 8, mutta viimeisintä hemoglobiinia en tiedä vielä, kun kätilö ei sitä soittaessaan msininnut, enkä mä pöllämystyneisyydeltäni tajunnut siinä mitään kysyäkään. Koetin katsoa omakannasta, mutta siellä ei näkynyt mitään. Kai se on sitten laskenut taas edellisestä parin viikon takaisesta 108:sta, kun kerran tähän päädyttiin.
Eli selkeästi on kyllä sitten ollut anemiaa ja raudanpuutetta edelleen. Hyvä, että saat vielä sen rautainfuusion. :)
 
Takaisin
Top