----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
62025665-D2E4-488F-8DF8-3E9A02182EF0.jpeg Tällasta tänään. Lh ei laske ja negat rtestit.

Toivottavasti nuo pitkät ovisplussat eivät olisi vaihdevuosioireita. Vaihdevuosien jälkeen LH-tasot ovat korkeammat kuin ennen vaihdevuosia, ja sitten tulee ovistestiin plussaa vaikka ovista ei olekaan... :dead:

On teilläkin kyllä melkoinen tarina marrasmai! Vaatii vanhemmiltakin kyllä todella paljon, kun tulee ongelmia pienelle terveyden kanssa :sad001 Tällaisissa tilanteissa se tuska ja menettämisen pelko jatkuu ajasta toiseen, vaikka tilanne olisikin rauhoittumassa ja ongelmat selviämässä, raskasta varmasti :sad001

Minullahan oli tuota nukkumisvaikeutta alussa kun päästiin pojan syntymän jälkeen sairaalasta kotiin, tuntui, etten vaan uskalla nukkua kuin toisella silmällä vähän, kun koko ajan koitin vain tarkkailla, että hengittääkö poika. Tämä silti, vaikka poika oli terve syntyessään, eikä vieläkään ole mitään terveydellisiä ongelmia atooppista ihoa lukuun ottamatta. Tämä toisella silmällä nukkuminen jatkui niin kauan kunnes poika siirtyi muutama kuukausi sitten omaan huoneeseensa nukkumaan. Se oli kyllä kauhea paikka minulle, kun en sitten enää kuullut hänen hengitystään koko ajan. Mutta sen muuton jälkeen on kaikki nukkuneet paremmin. Nyt siihen, ettei kuule pojan hengitystä, on kyllä jo tottunut, mutta edelleen aina kun herään yöllä, käyn tarkistamassa, että hän hengittää. Siitä tavasta ei taida päästä ikinä eroon ennen kuin poika muuttaa kotoa omilleen, mutta ehkä ei tarvitsekaan päästä :)
Minulla oli tällä Iltatähdellä kätkythälytin käytössä melkein kaksi vuotta. Ensimmäisen vuoden oli myös päiväunilla vaunuissa, sen jälkeen vain öisin. Mitään synnynnäistä sairautta ei ollut, vain äidin pelko siitä. Taustalla vain kaksi tavallista alkuraskauden keskenmenoa ja yksi lähipiirissä sattunut vauvan kuolema (tukehtui nukkuessa oksennukseensa). Minulla nämä kaikki ovat olleet oksentelevia ja tämä nuorin on myös astmaatikko.

On tää naisen elämä välillä kummallista. Olen tuota lhta mittaillut usein ennenkin ja tämä on ensimmäinen kierto, kun on aina mitatessa koholla. Tässä kierrossa en tuntenut ovista ollenkaan. Silti satunnainen lämpöjen mittaus on sitä mieltä, että se olisi tapahtunut. Tosin oma menetelmäni ei ole luotettava. Pikkaraisen jälkeen taisi olla tyhjennysvuodon jälkeen ihan korkeintaan pari kiertoa normaalia ja sitten ne tiputtelut oviksen jälkeen alkoivat. Samalla alkoi kutiava ihottuma oikean rinnan alapuolelle. Ilmaantui menkkojen jälkeen ja oviksen jälkeen häipyi. Joka kuukausi täsmällisesti. Sitten plussasin huhtikuussa ja vielä siinä kierrossa oli ihottuma. Sitten se hävisi ja kappas vaan nyt muutama päivä sitten se palasi. En kyllä vaihtareita vielä haluaisi, mutta toisaalta päätös sekin on. No katsellaan ja ihmetellään.

Täällä nega, mutta testi 2tunnin pissasta...eikä dpoista varmuutta, oisko ~ 10 - 13 (??))

Plussaa kaikille!!:cheers :cheers :cheers

Takaisin