T
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aktiivisesti ei seurattu, mutta napanuora tuli ulos ensin. Sitä tunnustelemalla lääkäri tiesi milloin tyttö menehtyi. Hetkeä ennen syntymää. Itse olen sitä mieltä, että parempi päästä heti pois, jos ei toivoa ole. Silkkaa kidutusta se olisi lapselle ollut. Taistella viikko tai kaksi ja kuolla pois. Tyystin eri juttu isommilla viikoilla. Minä luulin, että lapsi näyttää pahalta ja on kärsinyt synnytyksessä, mutta kyllä oli ihan tavallinen kaunis vauva, tosin paljon pienempi.Toi on ihan liikaa ihmisen käsittää. Seurattiinko vauvan hengissä olemista kohdussa? Vaikka turhaahan se lienee jos ei hoitoon voida ryhtyä kuitenkaan
. Ei osaa edes kuvitella miten ihminen moista menetystä käsittelee - ei edes ajatella olisko se ollut yhtään helpompaa synnyttää vasta viikon päästä ja menettää se pikkukeskonen isolla todennäköisyydellä silti. tietysti se toivon hippunen olisi ollut silloin mukana.
Toi kuollut intiaani olis kyllä hyvä, harmi kun ei koskaan oo oppinut leikkimään noiden kanssa - ne tappaa vaan toisiaan tuolla. Tosin siinä saattais olla niin suosittu intiaani että rauhaa ei paljon tippuis.
No niin nyt luomuplussatärppiä toivotaan.Jospa huomemna....![]()
No niin nyt luomuplussatärppiä toivotaan.

Eikä kelpaa. Mulla on nyt vissiin koko kierron ollut ovisplussaa ja se ei taida luvata hyvää ollenkaan. Kaikki muut plussat kyllä passaa.Kaikki plussat kelpaa
Luomu tai ei.
Mutta plussaa täällä ollaan jahtaamassa.
No joko ootte kokeilleet?Kekkasin, että taidanpa kokeilla doppleria tänään miehelle. Jos sieltäkin löytyy mahasta noita korkeita lukemia, niin sit tietää, et se ei tarkoita yhtään mitään.
No joko ootte kokeilleet?
.Nyt olis se huomenna..Jospa huomemna....![]()
??
Siinä hetkessä voin tuntea ehkä murto-osan siitä menetyksen surusta. En tiedä, miten itse selviäisin sellaisesta.
Menkat muuttuu ihan olennaisesti raskauden jälkeen!Täällä ei testejä ihan hetkeen tulossa varmaankaan, kp30 ja nyt ekan kerran tuntuu siltä, että SAATTAISI olla menkat alkamassa
Olen tuossa ihmetellyt tuota vuotoani, kun aiemmin ennen raskautta on tullut aina selkeitä kiinteämpiä osia mukana, ilmeisesti limakalvoa siis? Mutta nyt nämä viimeisimmät kolmet ovat olleet aivan "vettä", en siis huomannut, että mitään varsinaisia limakalvon rippeitä olisi tullut lainkaan, tai ehkä jotain aivan pieniä hitusia. Lieköhän sitä limakalvoa kovin isosti enää edes kertyy sinne. Aiemmat kierrot tänä vuonna ovat kyllä olleet aika lyhyitä, tämä meneillään oleva näköjään venähtää sitten oikein kunnolla.
Plussa plussa, ajoittain jopa kirkuva. Ei ole ainakaan koskaan todettu pcos tmv. Pienoinen pelko persiissä on, koska myös vaihdevuodet saattavat pitää lhn koholla koko ajan. Tosin tää on muutenkin niin outo kierros, että elättelen toivoa, että olis vaan tilapäistä.Vastavirran akka siis ihan plussaa plussaa? Mitkä kpt? Eikö pcossa käy noin? Eihän sulla ole sitä?
Mites SE toinen testi? Joko oot sillä kokeillutPlussa plussa, ajoittain jopa kirkuva. Ei ole ainakaan koskaan todettu pcos tmv. Pienoinen pelko persiissä on, koska myös vaihdevuodet saattavat pitää lhn koholla koko ajan. Tosin tää on muutenkin niin outo kierros, että elättelen toivoa, että olis vaan tilapäistä.