Mitä söit viimeksi?

Kiva lukea kun monet muutkin on mässäillyt hese/mäkkäri ruoalla [emoji4] Mä oon nyt muutaman viikon aikana syönyt pizzaa, hesen ruokaa ja sit grilliltä makkaraperunat. Siis muutamassa viikossa kolme kertaa tollasta rasvaista ja suolaista mättöä [emoji23] kuinkahan käy painon ja radin suhteen jos tämmöset himot jatkuu?
 
Kiva lukea kun monet muutkin on mässäillyt hese/mäkkäri ruoalla [emoji4] Mä oon nyt muutaman viikon aikana syönyt pizzaa, hesen ruokaa ja sit grilliltä makkaraperunat. Siis muutamassa viikossa kolme kertaa tollasta rasvaista ja suolaista mättöä [emoji23] kuinkahan käy painon ja radin suhteen jos tämmöset himot jatkuu?

Mäkin oon nyt huolestuttavasti himoinnut suolaista ruokaa ja kaikkea mättöä, vaikka normaalisti niitä ei juuri syö. Ostin jopa Pringlesejä ensi kertaa vuosiin! Hyviä olivat mutta eivät kyllä tee hyvää..:rolleyes:
 
Kiva lukea kun monet muutkin on mässäillyt hese/mäkkäri ruoalla [emoji4] Mä oon nyt muutaman viikon aikana syönyt pizzaa, hesen ruokaa ja sit grilliltä makkaraperunat. Siis muutamassa viikossa kolme kertaa tollasta rasvaista ja suolaista mättöä [emoji23] kuinkahan käy painon ja radin suhteen jos tämmöset himot jatkuu?
Mäkin oon nyt huolestuttavasti himoinnut suolaista ruokaa ja kaikkea mättöä, vaikka normaalisti niitä ei juuri syö. Ostin jopa Pringlesejä ensi kertaa vuosiin! Hyviä olivat mutta eivät kyllä tee hyvää..:rolleyes:
Täällä kans syöty näiden muutamien viikkojen aikana enemmän mättöä kuin koko alkuvuonna yhteensä. Tosin myönnän, että Hesen joku grilli/ paprika tms. majoneesi burgerin välissä maistui pahalta. Jo se hajukin... :hungover: Mutta nyt on kyllä alkanut maistua herkutkin, ettei balanssi kyllä ihan heti ole horjumassa.... :laughing001

Tosin nyt mä tsemppaan! Tai ainakin lisään liikuntaa jos mahdollista... :confused005

Muoks:// Mun tekee koko ajan mieli dippiä, ei niinkään niitä sipsejä. Olen siis surutta popsinut kurkkua, porkkanaa, kukkakaalia ja paprikaa sen dippini kanssa. Jääkaapissa pitää olla koko ajan varuilla, niin sujuu sit tietokonehommatkin paremmin. :p
 
Suklaavanukkaan :grin terveellisellä linjalla mennään! Esikoisesta tuli 16kg ja varmaan tästäkin, koska jo alkuraskaudessa on pakko koko ajan syödä jotain ja parhaiten alas menee kaikki ei niin terveellinen...:smiley-ashamed008
 
Makkarakeittoa, tosin ilman makkaraa oma-annos kun liha edelleen ällöttää. Mutta keittojen liemi on iiiihanaa, helppoa niellä ja sopivan suolaista [emoji39]
 
Söin tänään luonaaksi uunilohta ja uunijuureksia. Eilen iski ihan hirveä himo Hesen kerroshampurilaiseen, joka ei ota helpottaakseen. Täyty ehkä poiketa Hesessä tänään viikonlopun kunniaksi :angelic:
 
Käytiin synttärillä! Karjalanpiirakkaa, dippikasviksia, sipsiä, kauralastuja, kakkua.. ah!
Kunpa ei taas iskis raskausajab diabetestä..
Ai... Sinullakin sama vaiva ollut? :) Miten pärjäsit? Toivottavasti myös ruokavalio-muutoksilla ja testauksella? :) Minulla ollut kaikin kolmen kanssa sama juttu, aina tulee se diabetesriski - ja siitä sitten se mukava juttu ettei pääse synnytyksen jälkeen nopeammin kotiin - vaikka kenelläkään vauvoistani ei ole ollut verensokerin kanssa ongelmia synnytyksen jälkeen. Oeh. Ei kiva.

Mutta teemassa pysyen, söin juuri sämpylän. :)
 
Ai... Sinullakin sama vaiva ollut? :) Miten pärjäsit? Toivottavasti myös ruokavalio-muutoksilla ja testauksella? :) Minulla ollut kaikin kolmen kanssa sama juttu, aina tulee se diabetesriski - ja siitä sitten se mukava juttu ettei pääse synnytyksen jälkeen nopeammin kotiin - vaikka kenelläkään vauvoistani ei ole ollut verensokerin kanssa ongelmia synnytyksen jälkeen. Oeh. Ei kiva.

Mutta teemassa pysyen, söin juuri sämpylän. :)
Joo edellisessä sain tuomion ku paastoarvo oli raja-arvo. Söin mitä vain en saanut kotona mitään arvoja nousemaan.
Harmittaa, että jouduttii jäämään vahdittavaks. Mutta toisena päivänä pienellä laski sokerit, koska maito ei noussut sairaalassa. Heti kun pääsin kotiin niin nousi, liekö stressi sielä vaikuttanut ja kotona oliskin laskulta vältytty, en tiedä..
 
Takaisin
Top