Syyskuun supinat

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Uusi ketju uuden kuukauden sekalaisten keskustelujen kunniaksi:)
 
Vauvalle ensimmäinen hankita aloitettu: virkattu torkkupeitto. Kuopuksen peitto on kyllä tallessa mutta haluan vauvalle oman ja sormet syyhyää aina iltaisin jotakin tekemistä :grin
 
Montakohan käsityötä ehdin näprätä valmiiksi ennen maaliskuun loppua... :joyful:
 
Mäkin oon aloittanut villahaalaria. Oon aiemmissa raskauksissa ollut tosi huono tekeen käsitöitä vaikka normaalisti teen päivittäin, joku väsymys tai saamattomuus tai pelko vaivannut. Nyt siksi tiedän aloittaa ajoissa.
 
Eihän ole kuin se 6kk laskettuun!
Mä tätä mietin eilen ääneen miehelle. Ja niin siinä sitten kävi että näin yöllä unta että oli maaliskuu ja synnyyys alkoi :joyful:

Me alettiin ostaa esikoista odottaessa tavaraa vasta rakenne ultran jälkeen. Tai jotain bodeja ja sitteri tuli ostettua aiemmin, kun oli alennuksessa :p
 
Hieno! Tollasta vois kyl ajatella meillekin kun luovuttiin jo meidän edellisestä se oli tylsä perusmalli vaa
Mä oon kaikkia käyttötarkoituksia keksinyt jo tolle.:grin Esim. Voidaan käydä miehen kanssa sitten kahdestaan saunassa ja laittaa baby tohon pesuhuoneen puolelle lasioven taakse. Ja mä pääsen vessaan yksin ollessa. Ja saan laitettua tiskit ja pyykit.:joyful:
On mulla yksi ns. helppokin vauva ollut, jonka kanssa ei tollasia ongelmia ollut. Mutta sitten on kokemus myös sellasesta vähemmän helposta.:shy:
 
Mä oon kaikkia käyttötarkoituksia keksinyt jo tolle.:grin Esim. Voidaan käydä miehen kanssa sitten kahdestaan saunassa ja laittaa baby tohon pesuhuoneen puolelle lasioven taakse. Ja mä pääsen vessaan yksin ollessa. Ja saan laitettua tiskit ja pyykit.:joyful:
On mulla yksi ns. helppokin vauva ollut, jonka kanssa ei tollasia ongelmia ollut. Mutta sitten on kokemus myös sellasesta vähemmän helposta.:shy:
Kuulostaa kyllä todella kätevältä!
 
Meil on tollanen samantapainen. Ja ihan mahtava. Varsinkin ku kakkosella oli vaihe et nukkui vaan sylissä/liikkeessä. Ni tohon heilumaan ja hyvin maistui unet:)
 
Ehheh, tilasin sitten saman kun teidän kokemuksia lueskelin :grin Tosi hyvä tarjous ja jos saisi joskus käsiä vapaaksi johonkin muuhun mikäli jompi kumpi vaavi viihtyisi edes hetkisen tuossa :p
Laittakaa muutkin vinkkejä, jos bongaatte käteviä juttuja tarjouksesta :)
Ehdottomasti kaikille kaksosten äideille tällainen vauvan viihdekeskus.:hilarious:
 
Huikeeta, sain tietää et mun siskolleki on tulossa maaliskuinen :woot: vähänkö jännää.. ja ihan kamalaa jos jommankumman toukalle tapahtuu jotain, ni sit on se serkku aina siinä muistuttamassa et meilläki vois olla tollanen :bag: (siis mistä näitä skeptisiä ajatuksia kumpuaa.. jos selviää tästä alusta ni sit pelkään et vauva viimemetreillä kuristuu napanuoraan eikä tuu syliin asti:sad010)
 
Meillä oli kuopuksella soiva ja värisevä sitteri, aivan mahtava! Tällainen:
https://www.lastentarvike.fi/verkkokauppa/Kotiin/Sitterit/Tiny-Love-Gymini-Bouncer-Sitteri.html

Kannoin paljon liinassa vauvana mutta silloin kun oli itsellä pakko saada tilaa hengittää niin laitoin sitteriin ja värinän päälle. Rauhoitti vauvaa ja tykkäsi. Keinutoimintoa kaipasin silloin kun vauva oli nukahtamassa sitteriin ja piti pitää sitteri pienessä liikkeessä jalalla heiluttaen. Viihtyi hyvin vielä puolivuotiaanakin (neiti oli kahden vuoden ikään saakka juuri ja juuri 10kg hento keijukainen) :rolleyes:
Harmi kun myimme sitterin pian sen jälkeen pois kun ei enää ollut käyttöä. Kuopuksen piti olla meidän viimeinen :smiley-ashamed005
 
Jännittää tämän päivän hammaslääkäri. Olen yrittänyt lykätä sitä yökkäilytaipumuksen takia, mutta ei se ole ohi mennyt, vaikka keskikolmannesta jo porskutellaan. Viimeksi eilen illalla yökkäilykohtaus iski hampaita pestessä.:wtf:

Lisäksi mulle on alkanut tulla heikko olo selällään maatessa. Olen käsittänyt, että sellaista voi olla loppuraskaudessa, kun kohtu on iso ja painava, mutta että nyt jo.:eek: Edellisistä raskauksista en muista, että tästä olisin kärsinyt. Mutta nythän mulla on muutenkin enemmän painoa kuin edellisissä.
Terveyskirjasto sanoo, että: ”Äidin ollessa selällään kookas kohtu painaa alaonttolaskimoa, jolloin laskimoveren virtaus sydämeen huononee ja äidille voi tulla heikko ja huono olo (ns. supiinioireyhtymä).”
Ei ihmekään, että tulee aina halu äkkiä kääntyä.:rolleyes:
 
Takaisin
Top