Myö käytii risteilyllä muutama viikko sitte, jos meette sinne , ni ei kannata mennä sit laivan buffaa syömäänmeinaa myöhän mentii ja ehän mie sieltä sit oikeestaan saanu syyä mittää
Lastenpöydästä bataattiranuja ja lihapullia
![]()
Mä kävin risteilyllä kans muutama viikko sitten ja söin kyllä buffetissa lähes kaikkea ihan hyvällä ruokahalulla :) Ainoastaan graavilohen jätin syömättä mut kyllä mä salaatissa söin juustoa ja lihaa jonkin verran.
Lastenpöydästä bataattiranuja ja lihapullia 
mut hauska että melllä täysin sama LA 
Ja meillä piti seuraavalla neuvola käynnillä hoitaa juurikin näitä paperiasioita ja raskaustodistuksia yms mut meidän seuraava neuvola päivä siirtyi myöhemmäksi
ja jään itse 2 viikon lomalle viikon päästä ni en tiiä koska kerron töissä, koska olisin halunnut mennä kertomaan sitten niiden kaikkien lappujen kanssa mitä töihin pitää viedä. :banghead: Itsestä tuntuu et maha alkaa nyt kasvaa niin hurjaa kyytiä et loman jälkeen sitä ei enää peitellä
anteeksi, teksti on sekava , mut kokemattomalle aiheutu stressi tästä et millon kerron töissä
tiedän viellä jo etukäteen et pomo ei hirvesti tule tykkäämään ,vaikka onkin todella lapsirakas.
Missäs vaiheessa kelalle tulee lähettää niitä lappusia?