----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
:greet025
Onx muilden miehillä tullut kiire sormusostoksille siinä vaiheessa, kun plussa pärähtää?

Mun ukolla tuli todellinen kiire siinä kohtaa, ja häät oli, kun maha olikin jo tosi iso:p:dance011
Meillä mies kosi "romanttisesti" suunnilleen niihin aikoihin, kun ensimmäinen plussa osoittautui todeksi :grin - ja pienimuotoiset hääjuhlat pian sen jälkeen lähipiirissä..

Muokattu viimeksi:
Plussapuhuria tosiaan tässä ketjussa - mielettömiä yllätysplussia yksi toisensa jälkeen!

Onnea kaikille plussanneille ja suotuisia tuulia testaajille!

Tähti menkat alkaa to-pe, en testaa ennen sitä. En kestäisi taas tyhjää tikkua. Ja jos olisi jotain oloja voisin harkita mutta en näillä oireettomuksilla.

Dpo 15 (29/28) eikä menkkoja näy vielä. Epäilen että joku tarttumisyritys pidensi kiertoa, sillä dpo 9-11 One Stepin herkkiin testeihin piirtyi jotain kummituksia. Nyt kuitenkin selkeää negaa jo muutama päivä, joten uutta mahdollisuutta vain enää odottelen.

Sulla on kyllä rautaiset hermot. Mä en oo täs mitään sen ihmeempää saanut kuin one stepin herkkiin outoja kummituksia, ja oon raportoinut kaiken tänne heti :laughing001 Nyt vaan ootan että ne haamut haalenee tästä eteenpäin...
HentoHaave, nuo on kyllä päivänselkeät plussaviivat!!!

Sulla on kyllä rautaiset hermot. Mä en oo täs mitään sen ihmeempää saanut kuin one stepin herkkiin outoja kummituksia, ja oon raportoinut kaiken tänne heti :laughing001 Nyt vaan ootan että ne haamut haalenee tästä eteenpäin...
Tässä kertauksen vuoksi mun dpo 11 samalla testillä, noi sun viivat ei ole haamuja nähnytkään. :p Toivottavasti viivat tummenee hitaasti mutta varmasti! (Omat teki noilla testeillä juurikin niin, leffaviivat taisi tulla vasta dpo 17 paikkeilla)

Liitteet

• IMG_20190503_080704.jpg
    IMG_20190503_080704.jpg
    11.5 KB · Katsottu: 201
  • IMG_20190509_144422.jpg
    IMG_20190509_144422.jpg
    19.1 KB · Katsottu: 213
Kylläpä pitää nyt jännityksessä :nailbiting:!
Ei se auta kun katsoa hetki kerrallaan.. OneStep taas aamulla? Ja kuva siitä pc stä meille :shy:?

Kyllä siinä näkyy Hentohaave :-)
Itse tekisin pc testin parina aamuna ja katsoisin vahvistuuko.
Pidän peukut pystyssä. Ne onestepit oli ihmeen vahvoja. Itselläni on päinvastainen kokemus että onestep antaa hailun ja samaan aikaan pc vahvan viivan.

Takaisin