----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aivan vallaton aatos kyllä itsellekin tässä tuli, että pitäisiköhän ovistestien mukana tulleista raskaustesteistä toinen käyttää huomenaamulla, jos vuoto ei ole alkanut :wideyed: En nyt siis mitenkään usko olevani raskaana, mutta silti tekis mieli testata, siis minun, joka sanoin, etten rupea mihinkään testauksiin enää ikinä :rolleyes:

En minä tiedä, miten ovistesti käyttäytyy jos on raskaana, näyttääkö se mitään sitten, ei varmaankaan? :wideyed:

Kyllä ovistestikin kirkuu raskaana! Ainakin sitten jossain vaiheessa, en osaa sanoa ihan alusta..

Vai että KaarinHakin:woot:! Onhan täällä melkoista jännitystä ilmassa..:smiley-bounce013

Aivan vallaton aatos kyllä itsellekin tässä tuli, että pitäisiköhän ovistestien mukana tulleista raskaustesteistä toinen käyttää huomenaamulla, jos vuoto ei ole alkanut :wideyed: En nyt siis mitenkään usko olevani raskaana, mutta silti tekis mieli testata, siis minun, joka sanoin, etten rupea mihinkään testauksiin enää ikinä :rolleyes:

KaarinHa :) Testaa, testaa!:cheers

:greet025
Onx muilden miehillä tullut kiire sormusostoksille siinä vaiheessa, kun plussa pärähtää?

Mun ukolla tuli todellinen kiire siinä kohtaa, ja häät oli, kun maha olikin jo tosi iso:p:dance011

Minä olen ollut tukevasti naimisissa jo kauan ennen plussaa.

Minä tukevasti kihloissa lähes 30-vuotta... mutta naimakaupat tuli vasta, kun maha oli jo tosi iso!:laughing002

Sovitin häämekkoa 8kk raskaana, se oli aika saavutus:laughing021

Me eletään susiparina, eikä epätodennäköinen plussa muuttaisi asioita tässä tilanteessa mitenkään. En halua liikaa tapahtumia samalle vuodelle ja tässä on jo tehty kaukomatka sekä tuleva muutto. Tämä vuosi siis varattu jo muulle. Jos kihloihin mentäisiin ensi vuonna on häät aikaisintaan 2021, koska suku kummallakin niin iso, että tarvitsen aikaa juhlien järjestämiseen. Tuntuu jo nyt kohtuuttoman suurelta ponnistukselta.. :cool:

Me ei meinattu mennä naimisiin ollenkaan, mutta sitten mentiin kun esikoinen oli kolmiviikkoinen. Sitten ei tarvinnut enää lapsen sukunimeä miettiä, kun kaikilla sama. Maistraatissa muutaman minuutin juttu. Ei mitään juhlia. Kyllä kävi kätevästi. Meistä kumpikaan ei oikeen piittaa omista juhlista.

Me käväistään varmaan salaa maistraatissa piakkoin, jotta saadaan skipattua isyyden tunnustamiset yms. kommervenkit. Ei tosiaan välttämättä kerrota kellekään, vaan pidetään "hää"juhlat ystäville ja perheelle joskus myöhemmin kun pääsen itsekin juhlimaan. :grin

Me ei meinattu mennä naimisiin ollenkaan, mutta sitten mentiin kun esikoinen oli kolmiviikkoinen. Sitten ei tarvinnut enää lapsen sukunimeä miettiä, kun kaikilla sama. Maistraatissa muutaman minuutin juttu. Ei mitään juhlia. Kyllä kävi kätevästi. Meistä kumpikaan ei oikeen piittaa omista juhlista.
Mekin käytiin maistraatissa kahden todistajan kanssa. Kerrottiin seuraavalla viikolla vanhemmille, mutta muille ei ilmoitettu mitenkään. Kyllä se sana levisi silti nopeasti. Ei myöskään olla juhlivaa sorttia, niin ei haluttu mitään kekkereitä. Oikeastaan ajateltiin tuolloin, että mitäpä se muille kuuluu.

Me skipattiin todistajatkin. Löytyi talon puolesta. Ei kerrottu kun siskolle, mutta sisko oli sitten kertonut muille, kun aprikoivat, että mennäänkö ristiäisissä naimisiin.

Takaisin