Raskaudesta kertominen

Mä oon kertonut foorumilla aikaisemmille la ryhmille. En muille. Tekisi mieli odottaa ekaan neuvolaan tai jopa nt ultraan ennenkuin kerrotaan. Mutta veikkaan etten pysty pitämään salaisuutta niin kauaa :D

Eniten mua jännittää miten työkaverit reagoi. Oon nyt elokuussa palaamassa hoitovapaalta takaisin töihin. Ja sit en taas kauaa ehdi töissä olemaan..
 
Mä olen kertonut hyvälle ystävälle heti miehen jälkeen, mutta en muille. Jos alka jäätävät pahoinvoinnit ja oksentelut kuten edellisillä kerroilla, niin sit pakko kertoa esikolle (lapsille, mutta toinen ei vielä puhu) ja hän sit varmasti kertoo pitkin kyliä myös naapurin kummin kaimalle :grin Eipä sillä niin väliä toisaalta, koska jos joku menisi pieleen raskauden kanssa niin olis ihan ok että lähipiiri tietää miksi olen niin paskana :sad001 Mut vähän jännittää miten miehen suku reagoi uutiseen kun heillä aika vahvna tuo 2 lapsen perhemalli:rolleyes: Meille kerran vitsillä ja puoliksi tosissaan sanottiin että ei enempää lapsia koska tila loppuu pöydän äärestä o_O Teki mieli tokaista että jos se siitä on kiinni niin voin ostaa isomman pöydän ja yhden tuolin lisää :p:bored:
 
Tänään oli ”pakko” kertoa miehen siskolle. Mikä mua oikein vaivaa, kun kaikille pitää kertoa.:hilarious: Oli jo neljäs ihminen jolle kerroin. (Miestä en laske, kun oli mukana jo testailuissa).
 
Tänään oli ”pakko” kertoa miehen siskolle. Mikä mua oikein vaivaa, kun kaikille pitää kertoa.:hilarious: Oli jo neljäs ihminen jolle kerroin. (Miestä en laske, kun oli mukana jo testailuissa).

Oot vaan niin innoissasi :grin:Heartred Mä kans olen miljoona kertaa jo meinannut möläyttää ja ihan jo 4 päivää olen edes koko raskaudesta ollut tietoinen :hilarious:
 
Meillä ei tiedä muuta ku minä ja
mies lapset on sellasia suupalttia että varmaan tietääs kohta kaikki..jopa naapurit:))
 
Kerroin tänään äidille, ei oikein reagoinut mitään, ja pian puhuttiinkin muuta... vähän harmittaa että edes kerroin, mutta toisaalta oli hyvä kertoa, kun äitini ottaa asioita itseensä, ja sitten olisi voinut olla "miksi ette mulle kertoneet".. nyt on ainakin se vältetty :rolleyes:
 
Kerroin tänään äidille, ei oikein reagoinut mitään, ja pian puhuttiinkin muuta... vähän harmittaa että edes kerroin, mutta toisaalta oli hyvä kertoa, kun äitini ottaa asioita itseensä, ja sitten olisi voinut olla "miksi ette mulle kertoneet".. nyt on ainakin se vältetty :rolleyes:
Ei kysynyt edes laskettua aikaa :wideyed:
 
Ei kysynyt edes laskettua aikaa :wideyed:
Höh, meni jo rutiinilla tuo lastenlasten tulo? Eiköhän vielä ehdi innostua.:)

Mun äidille tämä on kymmenes lapsenlapsi. Mutta kun on ollut niin pitkä väli, niin nyt on taas innoissaan. On kerennyt tässä välissä saada lapsenlapsenlapsiakin. (Olen iltatähti).
Kaupassakaan en saanut kantaa painavia, ettei 8millinen ota itseensä. (Näytin ultrakuvan maanantaina). Yleensä ollut ihan toisin päin. Kannan kaikki kun hän on yli 7-kymppinen.:p
 
Höh, meni jo rutiinilla tuo lastenlasten tulo? Eiköhän vielä ehdi innostua.:)

Mun äidille tämä on kymmenes lapsenlapsi. Mutta kun on ollut niin pitkä väli, niin nyt on taas innoissaan. On kerennyt tässä välissä saada lapsenlapsenlapsiakin. (Olen iltatähti).
Kaupassakaan en saanut kantaa painavia, ettei 8millinen ota itseensä. (Näytin ultrakuvan maanantaina). Yleensä ollut ihan toisin päin. Kannan kaikki kun hän on yli 7-kymppinen.:p
Ehkä niin, tämä olisi hänen seitsemäs lapsen lapsi :) ja mun äiti on muutenkin tosi huono näyttämään tunteitaan ja puhumaan asioista :rolleyes: itse olin samanlainen, kunnes tapasin mieheni, joka opetti puhumaan tunteista :Heartred :hilarious:
 
Ehkä niin, tämä olisi hänen seitsemäs lapsen lapsi :) ja mun äiti on muutenkin tosi huono näyttämään tunteitaan ja puhumaan asioista :rolleyes: itse olin samanlainen, kunnes tapasin mieheni, joka opetti puhumaan tunteista :Heartred :hilarious:
No ihan sama meillä!:grin Joka kohta päti myös meihin.
 
Mammaryhmille wa:ssa ja Täällä, mies toki tietää ja muutama kaveri joiden kanssa ei usein nähdä eivätkä asu näillä main. Kovasti teki mieleni äidille tänään kertoa ja se ehkä katsoikin mua jo vähän sillä silmällä. Pidin suuni kiinni.
 
Meil on lauantaina anopin kesäjuhlat. Onneks siel on omat juomat mukaan. Käyn ostamassa holittoman viinipullon ja Toivon ettei kukaan huomaa. Oon kyl ihan sata varma et anoppi ja miehen sisko tajuaa.... ne on niin noitia tälläisissä asioissa.
 
Me ollaan pidetty mahdollisimman omana tietona. Oon parille kaverille "jäänyt" kiinni olojen vuoksi, ja työpaikalla oli pakko parhaimmalle työkaverille kertoa kun ihmetteli miks vedän yhtäkkiä suolakeksejä tauotta, busted :oops: muuten en töissä aio kertoa kuin esimiehelle nt-ultran jälkeen. Muut tosin huomaa varmasti nopeasti super vauhdikkaasti kasvavan mahan :smiley-ashamed008

Mun vanhemmille ja veljelle kerrotaan vasta nt-ultran jälkeen, koska nyt on myös parin viikon päästä veljen häät ja ne on mun mielestä hänen ja hänen puolisonsa juhla. Heidän tulee saada kaikki huomio silloin :Heartred

En tosin myöskään tiedä kuinka mun miehen perhe ottaa uutisen vastaan, koska vihaavat minua. Esikoisesta ne olivat todella innoissaan, mutta sitten päätyivätkin kuitenkin inhoamaan minua eivätkä ikimaailmassa toivoisi että synnytän heille vielä toisen lapsenlapsen :dontknow

Mun vanhemmista en kyllä tiedä miten suhtautuvat, todennäköisesti pelkäävät miten tullaan taloudellisesti pärjäämään ja etenkin kun asutaan kaksiossa, joka ei tunnu löytävän ostajaa. Veli ja hänen puoliso ovat varmasti tosi onnellisia tulevasta pienokaisesta :Heartred

Toi oops, I did it again ois kyllä mahtava ilmoittamistapa ainakin miehen perheelle :evil6
 
Mennään huomenna mun mummalle, ja hän tekee meille ruokaa. Toivottavasti on jotain sellaista minkä saan helposti alas.. kauhea jos alkaakin ruoka tökkiä, enkä pysty syömään tai näytän ihan siltä että oksennan kohta :depressed:
Sitten on pakko myöntää olevansa raskaana, ettei luule että ruoassa olisi jotain vikaa ja loukkaannu... :rolleyes:
 
Tuntuupa tyhmältä hommailla ja sopia kyytejä Illan juhliin. Ku vois vaan ite mennä autolla....
 
Tuntuupa tyhmältä hommailla ja sopia kyytejä Illan juhliin. Ku vois vaan ite mennä autolla....

Sanot että oot antibiootti kuurilla ja että sä voit siis toimia "valitettavasti" kuskina :wink
 
Mennään huomenna mun mummalle, ja hän tekee meille ruokaa. Toivottavasti on jotain sellaista minkä saan helposti alas.. kauhea jos alkaakin ruoka tökkiä, enkä pysty syömään tai näytän ihan siltä että oksennan kohta :depressed:
Sitten on pakko myöntää olevansa raskaana, ettei luule että ruoassa olisi jotain vikaa ja loukkaannu... :rolleyes:

Oi nam! Mulla uppoaa aina kaikki tosi perinteiset suomalaiset ruuat parhaiten raskaana. Just nyt voisin vaikka tappaa perunamuussista ja poronkäristyksestä puolukkahillolla :hungry:
 
Oi nam! Mulla uppoaa aina kaikki tosi perinteiset suomalaiset ruuat parhaiten raskaana. Just nyt voisin vaikka tappaa perunamuussista ja poronkäristyksestä puolukkahillolla :hungry:
Syötiin perunamuusia, nakkia ja puollukkahilloa, oli hyvää, jälkkäriksi vanilja jäätelöä ja mansikoita :hungry:
En jäänyt raskaudesta kiinni :joyful:
 
Mammat ensimmäisen lapsen myötä tutuksi tulleille oon kertonut sekä muutamalle kaverille, serkkutyttö tietää nyt ku meinas riemastua eilen kun en saunajuomaa ottanut. :D muille ei oo asiasta kerrottu.
 
Mä jäin kiinni miehen siskolle, heti juhlien alussa. Koska en juonut mun skumppaa. Noh nyt sit tietää siskon lisäksi, miehen veli, anoppi, ja siskon mies.
Miehen sisko oli aivan innoissaan. Positiivinen kuva siis jäi heidän reaktiosta. Itteä vaan nyt hirvittää, jos kaikki ei ookkaan hyvin..
 
Takaisin
Top