Te jotka odotatte ja käytte tällä hetkellä töissä, niin oletteko jotenkin ajatelleet säästää hieman äitiysloman ja mahdollisen vanhempainvapaan ja hoitovapaan ajaksi?
Meillä laitetaan parisuhteessa kaikki menot aina puoliksi tuloista huolimatta, joten ajattelin säästää rahaa jotta pärjään taloudellisesti myös toisen lapsen synnyttyä.
Millaisia säästö-/nuukailuvinkkejä teiltä löytyy arvon kanssaodottajat
Meillä laitetaan parisuhteessa kaikki menot aina puoliksi tuloista huolimatta, joten ajattelin säästää rahaa jotta pärjään taloudellisesti myös toisen lapsen synnyttyä.
Millaisia säästö-/nuukailuvinkkejä teiltä löytyy arvon kanssaodottajat

mies opiskelee toista ammattia kun edellinen tutkinto ei työllistänyt ympäri vuoden,joten olen myös joutunut palaamaan töihin aiemmin kuin olisin halunnut (molemmat alottanu pk:ssa 1,5v) ettei ole talous mennyt ihan kuralle. Nyt säästän et pystysin oleen sit kotona liki 2v asti! Tosin haaveilen lisäopinnoista ,joten jos hyvin käy, niin olisin reilu 1,5v kotona ja sit viel vuoden opintovapaalla. Minä oon vastannu lasten hankinnoista ja pk maksusta, muuten sit yhteiseltä taloustililtä maksetaan ruoka- ja asumiskulut ja sinne molemmat laittaa suht saman verran kun molempien tulot on vaihdellu täs vuosien mittaan ni kokoajan olis saanu olla laskemassa suhdetta jos oltas siihen lähetty. Oman asunnon osto kyl varmaan taas vähän lykkääntyy tän uuden raskauden myötä, mut ehtiipä rauhassa ettiä mieluisaa 
.
.