----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Yölento :) RFSU kuitenkin..... kunnon testi pitää olla..

Mutta harvinaisen vahva RFSU:ksi.
Mitä merkitystä tuollaisella testillä on, jonka tulos on yhtä tyhjän kanssa? Miksi olet edes ostanut ja tehnyt sitä?

Ihan mielenkiinnosta kysyn.

Tekisikö saman alkoholiton punkku? Tosin olen kuullut etteivät ne ole kovinkaan hyviä.

Tähti kuva heti kehiin!
Kyllä alkoholittomissa viineissä on myös ihan hyviä, mutta kiinnittymiseen niistä tuskin on apua. Ymmärtääkseni kiinnittymispunkun idea on se lämmin olo, mikä siitä tulee. Alkoholittomasta ei ainakaan minulle tule mitään tuntemuksia.

Anteeks sivustahuutelu, mut jos tietää testin olevan paska niin miksi ostaa sellaisia ja jos saa plussan niin miks riskeerata alkoholilla, varsinkin jos yritystä on takana vuosi? No, jokainen tyylillään, kunhan ääneen ajattelin. o_O

Tekisikö saman alkoholiton punkku? Tosin olen kuullut etteivät ne ole kovinkaan hyviä.

Tähti kuva heti kehiin!
Maun vuoksi en ainakaan suosittele. :hungover:

Valkkareista ja roseviineistä on yritysaikana löytynyt ihan hyviä vaihtoehtoja, mutta kiinnittymiseen niistä ole edes teoreettista apua.

Kyllä alkoholittomissa viineissä on myös ihan hyviä, mutta kiinnittymiseen niistä tuskin on apua. Ymmärtääkseni kiinnittymispunkun idea on se lämmin olo, mikä siitä tulee. Alkoholittomasta ei ainakaan minulle tule mitään tuntemuksia.

Kissan kehräys sylissä kiinnittymisen aikaan kuulemma voi myös auttaa samankaltaisesti kuin punkku :P

Mitä merkitystä tuollaisella testillä on, jonka tulos on yhtä tyhjän kanssa? Miksi olet edes ostanut ja tehnyt sitä?

Ihan mielenkiinnosta kysyn.

Mukana tukku kaikkia testejä :)

Harmi, että testasin liian aikaisin.

Klinikalla sanottiin, ettei lomamatka vaikuta mihinkään, ja punkkuakin voi ottaa :)

Ei täällä ihan ympäripäissään olla:laughing021

Dpo10

Ihan mielenkiinnosta kyselen miksi sitten tuollaista testiä myydään? Onko siis fakta, että plussa onkin nega? Mä en ole nyt seurannut keskustelua vissiin kovinkaan hyvin?

Ja veikkaan, että ei auta pätkääkään punkku, villasukat kissa tai päälläänseisominen jos yritystä jo vuosi takana. Kyllä vika on ihan jossain muualla :grin

Ja ihan täysin absolutistiksi tuskin kannattaa tässä iässä yrityksen takia pakosta ryhtyä, siis jos tekee mieli viintä ja mahdollisuus hedelmöityymiseen on 1%. :rolleyes:

Olen miettinyt samaa. Testi on kuuluisa vääristä positiivisista. Tosin minulla ei näyttänyt mitään, kun pc oli jo plussa. Saattaahan se joillain toimia oikeinkin. Itse en luota ollenkaan.

Ok, en siis osta sitä. Muistaakseni syksyllä kun kierto yhtäkkisesti venyi 29 päiväiseksi testasin sillä rfsu puikolla ja ei kyllä mitään näyttänyt. Ihan blanco. Normi kierto siis silloin 26.

Minulla RFSU näytti positiivisenakin hirveän haileaa, siksi en siitä tykkää. Pregcheck tummuu leffaviivoiksi todella nopeasti, kun RFSU näyttää pelkkää hailuraa, olipa raskaana tai ei. Ja siis tarkoitan niitä RFSU 25 -liuskoja, muita en ole kokeillut.

Ja ihan täysin absolutistiksi tuskin kannattaa tässä iässä yrityksen takia pakosta ryhtyä, siis jos tekee mieli viintä ja mahdollisuus hedelmöityymiseen on 1%. :rolleyes:

Sehän se.....

Lomalla sitä ollaan....elää saa vain kerran.

Nyt on kesäloma....työt koittaa kesäloman jälkeen.

Jospa ois vihdoin oikea plussa:angelic::cheers

Mä olen kovasti pohtinut onko parempi testata herkällä jo tuossa dpo10 vaiheessa ja saada edes haalea viiva vaikka olisikin vain kiinnittymisyritys vaiko odottaa siihen dpo14-15 ja saada varmempi tulos. Toisaalta on kiva saada edes se haalea ja toivoa, että seuraavalla tai myöhemmällä kerralla se jäisi positiiviseksi (on edes marginaalinen mahdollisuus kun kerta yrittää kiinnittyä) vai onko pettymys sitten kamalampi kestää kun menkat alkaa sitten pari päivää myöhässä. Mulle se Apteq haamu jonka kaverikin näki selkeästi oli sitten menkkojen alkaessa järkyttävä pettymys. Vaikka muut testit tuon haamun jälkeen olivatkin negoja. Mä kallistun myöhempään testaamiseen. Miten muut kokee asian?

Minä olen yrityskierroissa testannut jo dpo7, jotta saan selkeän blankon vertailukohteeksi, ja se jälkeen (lähes) joka päivä samanmerkkisillä ja vahvuuksisilla testeillä. Kun voi verrata siihen negatestiin, niin näkee eron, ja vain se ero merkitsee jotakin. Eli jos RFSU näyttää samanlaista hailuraa kaiken aikaa, tietää, ettei se tarkoita yhtikäs mitään.

Suski mutta kun moni sanoo ettei noita tikkuja voi verrata. Siis että niistä osa ei tummene kun hormoni määrä kasvaa. Vain se viikkonäyttö kertoo hormonin nousun. Joku lääkäri myös sanoi tuosta. Ja näemmä usea ei saa koskaan leffaviivoja. Vaikka olisi jo pidemmälläkin. Mikä sitten on totuus.

Kyllä ne jossain määrin tummenevat, ja minullakin kävi tässä raskaudessa niin, että usean blankon jälkeen tuli hailura, sitten taas blanko, sitten vahvempi hailura, ja vasta tuon vahvemman hailuran jälkeen uskoin sen olevan plussa ja varmistin tekemällä samasta pissasta digitestin. Eli ei, niitä ei voi suoraan verrata, mutta sen verran kuitenkin voi, että jos ei mitään muutosta tapahdu dpo7 ja dpo12 välillä, niin silloin tuskin on raskaana, jos tikussa on kaiken aikaa ollut samanlainen hailura. Jos se sama hailura tulee silloinkin kun raskaustestin on pakko olla nega, niin silloin se sama hailura on jatkossakin nega, ja vain vahvempi on plussa.

Takaisin