Testeistä kuvia

F2169621-4927-4683-9461-12DF581503AA.jpeg Mulla näin hennot haamut eilen, dpo 11. Kp26. Mutta niin vaan digi samasta näytteestä näytti positiivista. Tuossa on ihan muuten vaan one step ovistesti ylimpänä. Sitten one step raskaustesti. Ja alin liuska pregcheck.
 
Muokattu viimeksi:
Huojentavaa nähdä, ettei muidenkaan liuskoissa vielä ole leffaviivoja. Tuo varmuutta omien hailuroiden tihrailuun.:grin
 
Oon koko päivän masistellu kun aamun laimeammasta pissasta tuli minusta haaleenpi haamu sofiin ku eilen.. en edes pc kehdannu tehdä. Mutta nyt tein ja nyt on kyllä vahvistunut hurjasti! Ja tein myös sitten toisen sofin! Niin, pissan laimeus vaikuttaa kyllä kovasti!20190625_163542.jpg 20190625_162241.jpg
 
FB44BF3C-EB76-4925-AE8C-DD68E4F26F42.jpeg No sullahan Deedee on jo ne leffaviivat.:joyful:
Mulla vähän myös masistelupäivä, kun ei ollut haamut saaneet väriä eilisestä. Tosin kävinkin yöllä vessassa ja ei tullut pitkää pidätystä. Alimmat dpo13 tänään.
 
Kp34 ja dpo12.. PC ei kyllä kans kovin vahvaa anna, mutta ei antanut tässä vaiheessa vielä esikostakaan..
No vitsit Puhvis, ollaan samiksii :grin Edellinen 9/17 ja seuraava (ehkä) 3/20 :happy:

Pos.testi tehty tänään, en kuvannut kun se lensi jo roskikseen :hilarious:
 
No vitsit Puhvis, ollaan samiksii :grin Edellinen 9/17 ja seuraava (ehkä) 3/20 :happy:

Pos.testi tehty tänään, en kuvannut kun se lensi jo roskikseen :hilarious:

Haha muistankin sut syyskuisista! Ihanaa että sinnekin plussa tullut :Heartred
 
Tällä myös kytätään viivojen vahvistumisia. Näyttäs vahvistuvan :love7 25.6 digi näytti 2-3 viikkoa, vielä kun sais siihen sen 3+ niin vois varailla alkuraskauden ultraa..
Mies kohta hermostuu, joka välissä oon noiden tikkujen kanssa heilumassa o_O
 

Liitteet

  • 20190627_070258.jpg
    20190627_070258.jpg
    28.4 KB · Katsottu: 52
Tein tänään viikkodigin ja oli noussut viikot!:love7
Mahtava fiilis. Vielä kun sen 3+ yrittää saada myöhemmin, niin voin lopettaa tämän hermoilun testien kanssa.
View attachment 79452
Sama täällä, vielä kun saisi sen 3+... pitäisi laskea milloin se olisi mahdollinen. Tasan viikon pääst ehkä.. mutta jos ei tulekaan viikon päästä sitä 3+ niin tulee paniikki, siksi ehkä jos ottais yli viikon..
 
Tällä myös kytätään viivojen vahvistumisia. Näyttäs vahvistuvan :love7 25.6 digi näytti 2-3 viikkoa, vielä kun sais siihen sen 3+ niin vois varailla alkuraskauden ultraa..
Mies kohta hermostuu, joka välissä oon noiden tikkujen kanssa heilumassa o_O
Ihanaa, onnea! 3+ olisi hieno saada!
 
Takaisin
Top