Oletteko käyttäneet muuttofirmaa muutossa?

Sohwia

Sanavalmis juttuseppä
Marraskuunmammat 2015
Elomammat 2017
Meillä on muutto tuloillaan viimeistään parin kk päästä ja mietinnässä ois muuttofirman hankinta. Toki ei olla vielä edes minkäänlaisia hintoja katsottu, että paljonko muuttofirman tilaaminen tulisi edes maksamaan eli siksipä kuulisin mielelläni kokemuksia, jos olette käyttäneet muutossa muuttofirma. Niin ja tänne voi myös suositella jotain firmaa, jos haluaa. :)
 
Olen käyttänyt pari kertaa palomiesten pyörittämää Suomi-muuttoa ja ollut erittäin tyytyväinen. He operoivat Hyvinkäältä käsin, mutta esim. muutto Espoosta Tampereelle onnistui.

Puolentoista viikon päästä tulee taas muuttofirma hakemaan tavarat, toivottavasti tälläkin kertaa kaikki menee hyvin. Käytetään erästä kuopiolaista firmaa tällä kertaa, päädyttiin siihen arvostelujen perusteella.

Kyllä siinä putoaa iso paino hartioilta, kun palkkaa muuttofirman tekemään sen raskaimman työn. Kannattaa lukea arvosteluja netistä ja pyytää tarjous useammalta firmalta. Ja tarkistaa, että heillä on vakuutus vahinkojen varalta.
 
Olemme käyttäneet muuttofirmaa. En kyllä muista, minkä nimistä. Kilpailutus kannattaa, mutta halvinta hintaa emme valinneet, vaan helpoimman paketin. Ensimmäisen muuttofirmsmuuton jälkeen emme enää talkoomuuttoihin vaihda.
 
Olemme käyttäneet muuttofirmaa. En kyllä muista, minkä nimistä. Kilpailutus kannattaa, mutta halvinta hintaa emme valinneet, vaan helpoimman paketin. Ensimmäisen muuttofirmsmuuton jälkeen emme enää talkoomuuttoihin vaihda.

Mekään ei valittu halvinta vaan sellainen, joka vaikutti luotettavimmalta. Muuttopäivän aamuna ei todellakaan halua stressata, miksei muuttomiehiä näy eikä kuulu. :eek:
 
Ei käytetty. Muutettiin itse ja minä työttömänä kuskailin ja siivoilin yksin, kun mies kävi töissä. Toki kaksiossa ei ollut paljon tavaraakaan, peräkärrillä kuskattiin. Ja meillä oli muutossa kaksi viikkoa aikaa.
 
Me käytettiin, ei tosin Suomessa. Mielestäni aivan ihana vaihtoehto, miehet tuli toivat pakkausmateriaalit, pakkasivat, kantoivat ja purkivat kaiken paikalleen. Kodinkoneet ym asennettiin paikalleen ja vaatekaapit ym kasattiin. Mitään ei tarvinnut tehdä itse, paitsi muuttomiesten jäljiltä järjestellä kaapit uudelleen oman mielen mukaan.
En toisella tapaa enään edes haluaisi muuttaa, niin helpolla pääsi :joyful:
 
Emme ole käyttäneet koskaan. Jokainen muutto on hoidettu perheen, kaverien, tuttavien ja kameleiksi siepattujen, viattomien, ohikulkijoiden suosiollisella avustuksella.
 
Emme ole käyttäneet koskaan. Jokainen muutto on hoidettu perheen, kaverien, tuttavien ja kameleiksi siepattujen, viattomien, ohikulkijoiden suosiollisella avustuksella.

Nuorena se vielä onnistuu, mutta kukaan ei halua kantaa keski-ikäisen, perheellisen ihmisen tavaroita ties kuinka monenteen kerrokseen pizzapalkalla. Vähiten hänen vanhempansa. :grin
 
Tähän asti ollaan muutettu omin, sukulaisten ja ystävien voimin, mutta viimeisin muutto oli kaksiosta pois ja lapsikin oli melkein vauva. Sekin oli vähän ikävä siitä että asuttiin hissittömän kerrostalon kolmannessa kerroksessa. Onneksi oli myös vahvoja apulaisia. Yksi kantoi itsekseen pyykkikoneen.

Tavaroiden pakkaamisesta ei sitten taas puhuta varsinkaan kun mies oli vastikään leikattu. :meh: Mutta sen homman teen silti jatkossakin mieluiten itse. Kantamiseen voisi harkita seuraavaan muuttoon muutofirmaa.
 
Tähän asti ollaan muutettu omin, sukulaisten ja ystävien voimin, mutta viimeisin muutto oli kaksiosta pois ja lapsikin oli melkein vauva. Sekin oli vähän ikävä siitä että asuttiin hissittömän kerrostalon kolmannessa kerroksessa. Onneksi oli myös vahvoja apulaisia. Yksi kantoi itsekseen pyykkikoneen.

Tavaroiden pakkaamisesta ei sitten taas puhuta varsinkaan kun mies oli vastikään leikattu. :meh: Mutta sen homman teen silti jatkossakin mieluiten itse. Kantamiseen voisi harkita seuraavaan muuttoon muutofirmaa.

Mä en ikimaailmassa kehtaisi antaa kenenkään muun pakata meidän arvottomia rojuja, joten mieluummin mäkin pakkaan itse, vaikka siinä on ihan kauhea työ. :eek:
 
Emme ole käyttäneet, mutta seuraavassa takuulla käytämme! 10kk vauvan kanssa muuttaminen oli kyllä aika homma.
 
Takaisin
Top