----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En taas muista miten tänne sai kuvan mutta siis viivanpaikka vaan näkyy ei mitään punaista. Ja se pregcheck on testi. Haalenee vaan kokoajan

En taas muista miten tänne sai kuvan mutta siis viivanpaikka vaan näkyy ei mitään punaista. Ja se pregcheck on testi. Haalenee vaan kokoajan

Peppipupu :) otat kuvan ja lataat tiedoston tuosta allaolevasta kohdasta 'lataa tiedosto".

Kannattaa ehkä kyllä hakea irroituspiikki... :)

Minusta 18mm munis kyllä jo näkyisi aika vahvana viivana....toki kaikki olemme yksilöllisiä :)

Ihan tyhjä ovistesti vaikka eilen 18mm ja 14mm rakkulat... Jeee. Taidan hakea sen piikin jo valmiiksi

Mulle tosiaan lääkäri sanoi, että ei kannata letrojen kanssa edes käyttää ovistestejä, eivät välttämättä kuulemma toimi silloin. Että en olis niin huolissani, vaikka testi ei näyttäis mitään. Pregnylillä varmistus vaan. Siitä ei joka tapauksessa ole haittaa, vaikka sen pistäis turhaan, eli et ovulaatio oiskin jo tapahtunut.

Täällä on nyt viiimeinen alkio kyydissä. Kuulemma hyvälaatuinen ja selvisi 90% sesti sulatuksesta.

Joudun myös hieman perumaan puheitani julkisen puolen pelkästä liukuhihna-toiminnasta. Selvästi olivat nyt huomioineet sen, että tämä on meidän ainoan hoidon viimeinen alkio useamman nega-siirron jälkeen, ja miettineet onko jotain vielä tehtävissä.

Nyt oli tehty siis alkiokuoren avaus (aiemmissa siirroissa jo käytetty alkioliimaa, kuten tässäkin), jonka pitäisi auttaa kiinnittymisessä, erityisesti, jos alkion kuori on hieman paksu, kuten tässä oli. En tiedä onko aikaisemmissa siirretyissä alkioista ollut, luulen, ettei asiaan ole niin kiinnitetty huomiota, vaan alkiokuoren avaus otettu nyt viimeisenä keinona käyttöön.

Peppipupu, ihan super että irrotuspiikki on vaihtoehtona! :) Kaikillahan LH-piikki ei näy testissä, eikä positiivinen ovistesti toisaalta aina takaa että ovulaatio oikeasti tapahtuu.

Hippunen, ihanaa että alkio selvisi siirtoon ja lisäkikat on käytössä. Kyytiläiselle on luotu hyvät edellytykset tarttua kiinni. :Heartred

Tyhjä on.

Liitteet

• _20190606_154920.JPG
    _20190606_154920.JPG
    7.7 KB · Katsottu: 188
Tyhjä on.
Minulla tuli tässä letrokierrossa lh-piikki aika yllättäen ja nopeasti. Edellisenä päivänä perjantaina näkyi vain haalea viiva ja yllättäen seuraavana päivänä lauantaina illalla tuli kaksi kirkuvan punaista viivaa. Ne näkyivät vielä seuraavana aamuna ja sitten haalenivat. Sofin liuskatestejä olen käyttänyt. Kaapista löytyi myös Clearbluen digitaalisia testipuikkoja ja niistä vetäisin su aamulla sen klassisen hymynaaman.

Täytyy seuraavassa kierrossa minunkin kysäistä irrotuspiikkiä, jos menee pitkäksi.

Suski75 :) Mun esikko sai alkunsa luomuna inssillä 42-vuotiaana.

Letroilla ollaan nyt yritetty tätä sisarusta, mutta luulempa, ettei ne tälläkään kertaa tuo mulle plussaa...siksipä luomuna tehtiin nyt tämä inssi:cheers

Luomua inssillä? Eikö luomu ole luomu ja hoidoilla saatu ei luomua. Mä söin voimassa raskaudessa letroja ei muuta niin ei kai sekään luomua ollos :p

Täällä on nyt viiimeinen alkio kyydissä. Kuulemma hyvälaatuinen ja selvisi 90% sesti sulatuksesta.

Joudun myös hieman perumaan puheitani julkisen puolen pelkästä liukuhihna-toiminnasta. Selvästi olivat nyt huomioineet sen, että tämä on meidän ainoan hoidon viimeinen alkio useamman nega-siirron jälkeen, ja miettineet onko jotain vielä tehtävissä.

Nyt oli tehty siis alkiokuoren avaus (aiemmissa siirroissa jo käytetty alkioliimaa, kuten tässäkin), jonka pitäisi auttaa kiinnittymisessä, erityisesti, jos alkion kuori on hieman paksu, kuten tässä oli. En tiedä onko aikaisemmissa siirretyissä alkioista ollut, luulen, ettei asiaan ole niin kiinnitetty huomiota, vaan alkiokuoren avaus otettu nyt viimeisenä keinona käyttöön.
Onnea Hippunen! :smiley-bounce013

Mulle tosiaan lääkäri sanoi, että ei kannata letrojen kanssa edes käyttää ovistestejä, eivät välttämättä kuulemma toimi silloin. Että en olis niin huolissani, vaikka testi ei näyttäis mitään. Pregnylillä varmistus vaan. Siitä ei joka tapauksessa ole haittaa, vaikka sen pistäis turhaan, eli et ovulaatio oiskin jo tapahtunut.

Hippunen77 :) Kaikki on yksilöllistä. Minulta on joka inssin yhteydessä (letroilla ja ilman) kysytty, että onhan testi nyt positiivinen. Se kirjataan paperiin.

Silti en kaupan ovulaaatiotestiin uskoisi, kuin kiveenhakattuun totuuteen! Tottakai paketissa lukee käyttöohjeet, mutta ne on yleisesti sovellettavia, ei mitenkään yksilöllisiä.

Ovulaatio voi tapahtua jo ennen, kuin testi on edes positiivinen. Ja muitakin vaihtoehtoja varmasti on...

Uskoisin ultraan. Tässä Peppipupulla oli jo 18mm munasolu, joten se irtoaa aika pian.
Peppipupulle irroituspiikki on varmaan hyvä, että ovulaatio varmistuu, kun ovulaatiotesti ei sitä näytä.

Luomua inssillä? Eikö luomu ole luomu ja hoidoilla saatu ei luomua. Mä söin voimassa raskaudessa letroja ei muuta niin ei kai sekään luomua ollos :p
Joo, kaikki toimenpiteet missä jollain tavalla boostataan lisääntymismahdollisuuksia määritellään kyllä hedelmöityshoidoiksi - ovulaation induktio tableteilla ja/tai piikeillä, inssit lääkkeillä tai ilman, IVF/ICSI omilla tai lahjasoluilla.

Lääkkeetön inssi on varmaan se, minkä tuloksia tässä nyt jännitellään Tähden osalta. Olisko"inssi ilman lisäaineita" hyvä termi tälle? Peukut on seuraavat viikot pystyssä niin monelle taholle! :smiley-bounce013

Että voikin ultra ja ovistesti olla noin ristiriidassa.:wideyed:

Kosmoskukka :) Näköjään....Peppipupulla aika erikoinen tilanne, mutta ultraan silti uskotaan!! :)

Olihan minullakin tässä kierrossa ultran mukaan kypsä 19.5mm - irtoamassa oleva munasolu. Ovulaatiotesti näytti täyden positiivisuuden vasta tunteja jälkikäteen.

Variaatioita on.....

Eikös se irroituspiikki ole ainoa varma keino, että munasolu lähtee liikkeelle? Ultra ja testi antavat viitteitä siihen suuntaan?

Yölento :) Yksilöllistä. Mulle on todettu piikistä, että laittavat, jos sen haluan, mutta kokevat sen turhaksi.

Peppipupulle piikki on varmasti hyvä, koska ovulaatiotesti ei näytä ovulaatiota.

Last edited by a moderator:

Muska77 :) Siinä mielessä luomu, että oli inssi ilman lääkityksiä.... toimenpiteet tehtiin vaan siittiöille =pesu.

Apuuu...no, millä nimellä tätä kutsutaan?:eek: :laughing021

Takaisin