Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En taas muista miten tänne sai kuvan mutta siis viivanpaikka vaan näkyy ei mitään punaista. Ja se pregcheck on testi. Haalenee vaan kokoajan
Ihan tyhjä ovistesti vaikka eilen 18mm ja 14mm rakkulat... Jeee. Taidan hakea sen piikin jo valmiiksi

Että voikin ultra ja ovistesti olla noin ristiriidassa.Tyhjä on.

Minulla tuli tässä letrokierrossa lh-piikki aika yllättäen ja nopeasti. Edellisenä päivänä perjantaina näkyi vain haalea viiva ja yllättäen seuraavana päivänä lauantaina illalla tuli kaksi kirkuvan punaista viivaa. Ne näkyivät vielä seuraavana aamuna ja sitten haalenivat. Sofin liuskatestejä olen käyttänyt. Kaapista löytyi myös Clearbluen digitaalisia testipuikkoja ja niistä vetäisin su aamulla sen klassisen hymynaaman.Tyhjä on.
Eikös se irroituspiikki ole ainoa varma keino, että munasolu lähtee liikkeelle? Ultra ja testi antavat viitteitä siihen suuntaan?Että voikin ultra ja ovistesti olla noin ristiriidassa.![]()
Suski75 :) Mun esikko sai alkunsa luomuna inssillä 42-vuotiaana.
Letroilla ollaan nyt yritetty tätä sisarusta, mutta luulempa, ettei ne tälläkään kertaa tuo mulle plussaa...siksipä luomuna tehtiin nyt tämä inssi![]()
Onnea Hippunen!Täällä on nyt viiimeinen alkio kyydissä. Kuulemma hyvälaatuinen ja selvisi 90% sesti sulatuksesta.
Joudun myös hieman perumaan puheitani julkisen puolen pelkästä liukuhihna-toiminnasta. Selvästi olivat nyt huomioineet sen, että tämä on meidän ainoan hoidon viimeinen alkio useamman nega-siirron jälkeen, ja miettineet onko jotain vielä tehtävissä.
Nyt oli tehty siis alkiokuoren avaus (aiemmissa siirroissa jo käytetty alkioliimaa, kuten tässäkin), jonka pitäisi auttaa kiinnittymisessä, erityisesti, jos alkion kuori on hieman paksu, kuten tässä oli. En tiedä onko aikaisemmissa siirretyissä alkioista ollut, luulen, ettei asiaan ole niin kiinnitetty huomiota, vaan alkiokuoren avaus otettu nyt viimeisenä keinona käyttöön.

Mulle tosiaan lääkäri sanoi, että ei kannata letrojen kanssa edes käyttää ovistestejä, eivät välttämättä kuulemma toimi silloin. Että en olis niin huolissani, vaikka testi ei näyttäis mitään. Pregnylillä varmistus vaan. Siitä ei joka tapauksessa ole haittaa, vaikka sen pistäis turhaan, eli et ovulaatio oiskin jo tapahtunut.
Joo, kaikki toimenpiteet missä jollain tavalla boostataan lisääntymismahdollisuuksia määritellään kyllä hedelmöityshoidoiksi - ovulaation induktio tableteilla ja/tai piikeillä, inssit lääkkeillä tai ilman, IVF/ICSI omilla tai lahjasoluilla.Luomua inssillä? Eikö luomu ole luomu ja hoidoilla saatu ei luomua. Mä söin voimassa raskaudessa letroja ei muuta niin ei kai sekään luomua ollos![]()

Yölento :) Harva aikuinen palaa alkukesesällä parissa tunnissa:angelic:
Että voikin ultra ja ovistesti olla noin ristiriidassa.![]()
Eikös se irroituspiikki ole ainoa varma keino, että munasolu lähtee liikkeelle? Ultra ja testi antavat viitteitä siihen suuntaan?
Luomua inssillä? Eikö luomu ole luomu ja hoidoilla saatu ei luomua. Mä söin voimassa raskaudessa letroja ei muuta niin ei kai sekään luomua ollos![]()