----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Suski ainakin mutta sulla oli ne muutkin piikit. Siis onko jollain ollut letrot ja ovitrelle?

Mitens meidän tammivauvat voi? Mitkä viikot menoillaan? Oloja?

Kyllä mäkin kesällä onnistun Suomessa itseni polttamaan, jos tarpeeksi kuuma on tai olen liian pitkään auringossa. Nykyään vaan tulee oltua hyvin puettuna piilossa sisätiloissa, jos ei reissussa olla. Mä nautin, jos alkaa kesken reissun yhtäkkiä sataa vettä suoraan päälle :grin Paitsi Tanskan reissulla Legolandissa alkoi niin kova kaatosade, et se oli vähän liikaa. Uhkarohkeana juostiin koko perhe (mulla vauva sylissä) autolle, kun meidän reissukaveriperhe sivistyneesti jäi odottamaan sateen loppua eivätkä juuri kastuneet :hilarious:

Suski ainakin mutta sulla oli ne muutkin piikit. Siis onko jollain ollut letrot ja ovitrelle?

Mitens meidän tammivauvat voi? Mitkä viikot menoillaan? Oloja?
Tyyppi oli eilisessä ultrassa oikein terhakas, 1,2 cm pitkä, ja viitisen päivää nuorempi mitä oviksen perusteella ensin laskettiin. Tänään siis 7+4 ja LA -arvio 18.1.

Omat olot on aika :hungover:, sinnittelen ilman saikkua etätöiden voimalla. Henkinen zen kompensoi fyysisiä haasteita, mulle iski raskaushormoneista näköjään tälläkin kertaa päälle lähes dalai lamaan verrattava seesteisyys.

Minä kuulun myös siihen porukkaan, joka palaa heti. Ulkomaanmatkoilla käytän aina sk50 ja silti saatan palaa. Monet kerrat on tullut kärvähdettyä ihan Suomenkin auringossa. Ja varsinkin alkukesästä, kun ei tajua varoa. Mun ihotyyppikin on juuri se jolla ei esim. solariumiin olisi asiaa. Pisamia lähinnä käsivarsissa ja geeneissä punapäisyyttä.

Solariumista sain nuorena hirvittävän aurinkoihottuman, kierrän ne kaukaa! Kahdella nuorimmalla lapsella oli vauvana punainen tukka, selittänee palamisen.

Kosmoskukka mulla kanssa tiputtelee. Mutta niinkun Suski ja lääkäri sanoikin, jos ovis saadaan tulemaan vahvasti ja hyvin korjaantuu loppukiertokin. Eli Letrot voi auttaa siihenkin. Huono ovis =huono keltsi

Siis onko joku täällä käyttänyt tuota Ovitrelleä? Tai vastaavaa Pregnyliä?
Tämähän vastasi täysin mun kysymykseen, kiitos. :) Nyt ei auta kuin odotella Letrojen vaikutusta. Huomenna kp9 ja pahimmillaan joskus silloin jo alkanut tiputtelu.

Ihanaa Motto! :Heartred on hienoa seurata vierestä teidän kehitystä :happy:, mä meen vielä ollako vai eikö tyylillä.
Ens viikolla ehkä yhteyttä neuvolaan jos vielä aihetta. Kierrän kaikki seulat kaukaa, mutta johonkin ultraan toivoisin toki pääseväni että tietää ollako ihan oikeasti.
Kotipäivinä vähän hönö ja saamaton olo, työskennellessä ei huomaa olosta mitään.
Jotain rv8+siis ehkä mennään kierron perusteella, ei toki olis eka kerta kun viikot oliskin vähemmän. Onhan tuo moton 'kaksonenkin' vähän pienempi.
Yhä vaikea käsittää todelliseksi.

Ää, mä taidan joutua pettymään :sad001 Testi nega ja sen jälkeen jäikin punaista paperiin :sour: Mut oireita en kuvitellu. Alavatsaa oikeasti nipisteli ja vihloi ja huono olo vaivaa taas :hungover: Olin ihan varma, et nyt on tärpännyt :arghh: Voi tätä pettymystä :smiley-angry017

Kp30/28-32 olisi ollut nyt ilman menkkoja..

No hyvä asia on se, et kierto oli nyt normaalin pituinen!

.....migreeni:eek: :sad001
Oiskohan kiinnittymiseen liittyvää:cheers

Töistä tulee tänään kyllä vaativa päivä:sad001

Dpo5

Niin ja vois ajatella, et olisko nää oireet vaan ennakoinu menkkoja, mut yleensä mulla on huono olo edellisenä päivänä ja vatsa saattaa olla turvonnut. Mut nyt huono olo tuli jo viime lauantaina, oli hirveet ilmavaivat muutamana päivänä ja kohdun seudulla nippaili ja vihloi tosissaan, mitä ei oo tapahtunu muulloin kuin raskauksissa.

Helenalle pahoittelut.

Ihanaa, että Moton Tyyppi näytti hyvinvoivalta!

Mulla oli ennen edellistä km raskautta letrot + Pregnyl + luget. Periaatteessa kaikki toimi luomunakin, mut lääkärin mielestä järkevintä oli ottaa koko tukisetti mukaan mahdollisuuksien maksimoimiseksi.

Pregnylillä tuli kunnon raskausolot; rinnat kipeiksi, turvotusta, painetta kohdussa. Muistaakseni 9 päivää näkyi Pregnyl mulla r.testissä. Virallisen ohjeistuksen mukaan pitäis testata vasta 14 päivää pregnylistä.

Pregnyl on siitä hyvä, että plus että varmistaa irtoamisen, niin tekee ajoituksen helpommaksi. Piikin jälkeen ovulaatio tapahtuu 12-24 h sisällä. Pystyy ajoittamaan tallettelun vielä täsmällisemmin kuin o-testillä tai pelkällä ultralla. Ja voi olla varma, et irtoaminen todella tapahtuu.

Voi harmi Helena. Ensi kuussa sitten tärppi.:wink
Vaikkei joululomalta pääsisikään lomalle, niin onhan kevätvauva mun mielestä ainakin helpompi pukeakin.:grin

Tänään mulla letropäivä 4. Uutena oireena nännien vihlominen. Pää ei onneksi enää särje. En tiedä olenko epänormaali, mutta mulla on ollut halut aika huipussaan tämän kuurin aikana. Miehen kaadossa vain ollut vähän haasteita, kun on ollut ylitöissä.

Takaisin