Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tyyppi oli eilisessä ultrassa oikein terhakas, 1,2 cm pitkä, ja viitisen päivää nuorempi mitä oviksen perusteella ensin laskettiin. Tänään siis 7+4 ja LA -arvio 18.1.Suski ainakin mutta sulla oli ne muutkin piikit. Siis onko jollain ollut letrot ja ovitrelle?
Mitens meidän tammivauvat voi? Mitkä viikot menoillaan? Oloja?
, sinnittelen ilman saikkua etätöiden voimalla. Henkinen zen kompensoi fyysisiä haasteita, mulle iski raskaushormoneista näköjään tälläkin kertaa päälle lähes dalai lamaan verrattava seesteisyys.Tämähän vastasi täysin mun kysymykseen, kiitos. :) Nyt ei auta kuin odotella Letrojen vaikutusta. Huomenna kp9 ja pahimmillaan joskus silloin jo alkanut tiputtelu.Kosmoskukka mulla kanssa tiputtelee. Mutta niinkun Suski ja lääkäri sanoikin, jos ovis saadaan tulemaan vahvasti ja hyvin korjaantuu loppukiertokin. Eli Letrot voi auttaa siihenkin. Huono ovis =huono keltsi
Siis onko joku täällä käyttänyt tuota Ovitrelleä? Tai vastaavaa Pregnyliä?
on hienoa seurata vierestä teidän kehitystä
, mä meen vielä ollako vai eikö tyylillä.
Mut oireita en kuvitellu. Alavatsaa oikeasti nipisteli ja vihloi ja huono olo vaivaa taas
Olin ihan varma, et nyt on tärpännyt :arghh: Voi tätä pettymystä 
Lambi pliis äkkiä kurkkaamaan mitä tapahtuu! Nää hyvät uutiset on vaan niin ihania! Voi kun kaikki täällä pääsisi maaliin!
Helena, voi ei! Eikun kohti seuraavaa mahdollisuutta! Kauanko teillä nyt on ollut yritystä?
No ei kauaa, 10.1 aloitettiin :) Mun visio joululomalta kotiin jäämisestä ei nyt toteutunut, harmi :banghead:

Helena80, pahoittelut
Uutta putkeen
Teillä on ollut aika lyhyt aika vasta....tsemppiä uuteen kiertoon![]()