----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
MiuMau79 :) Aloitatteko luomu yrityksen jo ennen syksyä?

Tuli vaan mieleen:cheers

Kyllä me on yritetty koko tää aika pojan syntymän jälkeen mutta ei oo tärpännyt. Jotenkin oon luopunut uskosta luomuplussaan tai sit jos tärppäiskin niin siihen että raskaus kestäis loppuun asti.

Meidän perheessä ruskettuu muut paitsi esikko ja minä :meh: Kateeks käy, mut minkäs teet :shifty: Kiva,etelän lomalla aina rasvailla ihan mahdottomasti :confused:

Etelässä toki ruskettuu/kärvähtää parissa päivässä...

Kotikonnuilla (Pohjoismaissa) rusketuksen saavuttaa keski-loppukesään mennessä :)

Näillä leveyspiireillä ei ihan hetkessä iho pala:laughing002

Tukholmassa +25 tänään. 5 tuntia kaupungilla kävelyä. Suojasin olkapäät huivilla, mutta mun iho kärvähtää jo siitä kun luen säätiedotuksesta että aurinko aikoo paistaa... suojavoide unohtui kotiin :sad001

Ihanko totta?:eek:
Rasva ei estä silti punoitusta.
Taidattepa olla risreilyllä jossain Välimerellä:joyful:

Joko teet pian raakaustestin?

Mä en kyllä käsitä, miten oon pystyny odottamaan aiemmissa raskauksissa menkkojen
myöhästymistä ennen testin tekemistä. Ei oo tullu edes mieleen testata ennen niiden
alkamista :eek: Siis miten ihmeessä oon voinu odotella, en käsitä :wideyed: Nyt aloin epäilemään
kp25, jolloin myös tein ekan testin. Kirjaimellisesti piinaviikot :woot: Kärräsin aamulla pc:n
testejä kotiin :hilarious::hilarious: Mun pitää hakea apoteekista hampaita varten yhtä geeliä, niin
taidanpa hommata sieltä vielä parit testit odottamaan laughing7
Mä oon myös ihan samaa hämmästellyt. Kun mielestäni jopa tilasin jostain netistä raskaustestin vasta silloin kun menkat päivän myöhässä.:hungover:

Tänään mulla on ollut vähän tahmea päivä päänsäryn vuoksi. Ei mennyt ohi edes panadolilla. Jospa ne Letrot vähän sentään vaikuttaa johonkin.

Oon miettinyt, että kun mulla on nyt ollut näitä älyttömän lyhyitä parin viikon kiertoja, niin pitäisikö mulla olla joku Terolut tms. lääke näiden Letrojen lisäksi? Ei mitään kokemusta itsellä näistä. Mutta saisikohan jollain normaalikierrot palautumaan?

Vai meneekö se niin päin, että keho laittaa menkat alkamaan silloin, kun oikeasti kuuluisi ovuloida, koska ovulaatiossa häikkää. Johon siis Letrot tietenkin riittää lääkkeeksi ja loppukiertoa tukevasta lääkityksestä ei mitään hyötyä?

Tänään mulla on ollut vähän tahmea päivä päänsäryn vuoksi. Ei mennyt ohi edes panadolilla. Jospa ne Letrot vähän sentään vaikuttaa johonkin.

Oon miettinyt, että kun mulla on nyt ollut näitä älyttömän lyhyitä parin viikon kiertoja, niin pitäisikö mulla olla joku Terolut tms. lääke näiden Letrojen lisäksi? Ei mitään kokemusta itsellä näistä. Mutta saisikohan jollain normaalikierrot palautumaan?

Vai meneekö se niin päin, että keho laittaa menkat alkamaan silloin, kun oikeasti kuuluisi ovuloida, koska ovulaatiossa häikkää. Johon siis Letrot tietenkin riittää lääkkeeksi ja loppukiertoa tukevasta lääkityksestä ei mitään hyötyä?
Jaa. Mullahan oli se polyyppi. Samalla, kun lääkäri sitä poisti, ilmoitti vuotojeni voivan olla myös hormonaalista. Antoi tero reseptin. Ei siis testattu. Mullahan kierto pyöri suht normisti, mutta oviksen jälkeen alkoi tiputtelu aina menkkoihin asti. Menkat oli runsaat ja pitkät. Nyt tämän kierroksen koitin ilman terolutteja. Pari päivää tihkua, ei muuta vuotoa. Ei niistä mulla ainakaan haittaa ollut.

Etelässä toki ruskettuu/kärvähtää parissa päivässä...

Kotikonnuilla (Pohjoismaissa) rusketuksen saavuttaa keski-loppukesään mennessä :)

Näillä leveyspiireillä ei ihan hetkessä iho pala:laughing002
Kuopus tarvitsee aurinkorasvaa jo kevättalvella poskiin, vaikka ei tuntia kauempaa oltaisi ulkona, kun paistaa. Kesäaikaan pitää olla pitkäpunttiset housut ja pitkät hihat ja lierihattu, silti myös aurinkorasvaa kämmeniin ja kasvoihin, muuten punottaa.
Keskimmäinen palaa, vaikka olisi aurinkorasvaa eikä rusketu koskaan.

Taaskaan ei voi yleistää! Kyllä Suomessakin palaa ja nopeasti.
Minä ja esikoinen rusketutaan heti, kun säätiedotus lupaa paistetta.

Kosmoskukka :)
Kannattaa kysyä kierron lyhyydestä sieltä lääkäriltä, joka määräsi letrot....

Oliko tämä gyne vai ihan Klinikka?

Muoks: myös polyypit kannattaa tutkituttaa

Kuopus tarvitsee aurinkorasvaa jo kevättalvella poskiin, vaikka ei tuntia kauempaa oltaisi ulkona, kun paistaa. Kesäaikaan pitää olla pitkäpunttiset housut ja pitkät hihat ja lierihattu, silti myös aurinkorasvaa kämmeniin ja kasvoihin, muuten punottaa.

Kyllä täällä palaa. Minä ainakin, jos ei ole vaatetta tarpeeksi. Ei auta rasvat. Muutaman vuoden oli paha aurikoihottumakin. Nyt toinen vuosi, kun ei näy. Jee.

Kosmoskukka :)
Kannattaa kysyä kierron lyhyydestä sieltä lääkäriltä, joka määräsi letrot....

Oliko tämä gyne vai ihan Klinikka?
No joo, tämä kysymys vaan tuli nyt vasta mieleen. Ihan julkisella kävin polilla. Aika lailla oman onnensa nojaan jätetty olo kieltämättä, kun vertaa vaikka noihin Peppipupun kertomuksiin.:rolleyes:

Vastavirran akka, olin ihan unohtanut koko aurinkoihottuman! Minäkin saan sitä, jos oleskelen auringossa. Näin vanhana vaan en ole enää sellaista harrastanut.

Yölento :) Harva aikuinen palaa alkukesesällä parissa tunnissa:angelic:

Vastavirran akka, olin ihan unohtanut koko aurinkoihottuman! Minäkin saan sitä, jos oleskelen auringossa. Näin vanhana vaan en ole enää sellaista harrastanut.
Se on sitten ärsyttävä vaiva. Pitkät vaatteet, keli kun keli. Toinen on hattu. Ilman tulee pää kipeäksi. Oi tätä vanhuutta.

Kosmoskukka mulla kanssa tiputtelee. Mutta niinkun Suski ja lääkäri sanoikin, jos ovis saadaan tulemaan vahvasti ja hyvin korjaantuu loppukiertokin. Eli Letrot voi auttaa siihenkin. Huono ovis =huono keltsi

Siis onko joku täällä käyttänyt tuota Ovitrelleä? Tai vastaavaa Pregnyliä?

Takaisin