----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Rauha80 voi olla myös raskaana....:cheers

Kaikki raskaudet eivät anna koskaan positiivista raskaustestiä.
Veritestillä selviää.

Veritestissä kävin kun olin viikon myöhässä. Nega.
Yleensä kierto on 23-27pvää. Heti synnytyksen jälkeen puolitoista vuotta sitten oli 2kertaa yli 40 päivän kierto, mutta ei koskaan muulloin. Tämä on eka näin pitkä.

Yleensä kierto on 23-27pvää. Heti synnytyksen jälkeen puolitoista vuotta sitten oli 2kertaa yli 40 päivän kierto, mutta ei koskaan muulloin. Tämä on eka näin pitkä.

Rauha80 :) Ompas jännä juttu...:scratch

Jospa vielä uusit veritestin:cheers?

Ootko testannut nyt lähipäivinä? Jospa ovis tullut myöhään, kun eikös sitä limaakin tullut. Toivotaan pikaista ratkaisua asiaan. Mieluiten plussaa tietenkin.

Kiitos kannustuksesta mutta eiköhän ne raskaustoiveet ole tämän tarinan osalta aika hataralla pohjalla. Joitain raskausoireita, tai siis sen tapaisia on kyllä, mutta ne voi olla ihan mitä vaan muutakin. Jos ei luonto tätä ratkaise niin käyn gynellä. Saa samoin tein kurkata kohtuun: -kiinnostaa miltä siellä näyttää ja miten esim aiemmin riesana olleet kystat voi.

Tähti ei kyllä ole turvoksissa. Mutta aivastelen kyllä jonkin verran vaikka en ole kipeä. Ja nenän limakalvot ihan kuivat.

Tähti ei kyllä ole turvoksissa. Mutta aivastelen kyllä jonkin verran vaikka en ole kipeä. Ja nenän limakalvot ihan kuivat.

Peppipupu :) Aivastuttaa myös aina, kun letroja ottanut.

Nyt odotellaan sinun ovistestiä....jo mahdollisesti huomenna:cheers

Sinun testi voi alkaa hyvinkin vahvistua jo huomenna...

Last edited by a moderator:
Peppipupu, sulla kun oli samat päivät määrätty Letroille, kuin mullakin, niin onko sullekin määrätty 2kpl/pv? Olen ottanut aamulla ja illalla.
Luin tuota ketjua aiheesta, niin siellä oli myös yhtä päivässä määrätty alkuun.o_O Ja muutenkin mua hämmentää, kun niin erilaisia kiertopäivä määräyksiä tullut eri ihmisille.

Jos ei luonto tätä ratkaise niin käyn gynellä. Saa samoin tein kurkata kohtuun: -kiinnostaa miltä siellä näyttää ja miten esim aiemmin riesana olleet kystat voi.

Rauha80 :) Kystia ei kai kerralla voi olla useampaa:eek:?

Kysta kuihtuu pois, kunnes uusi kierto alkaa.

On mulla ollut molemmissa muniksissa joskus samaan aikaankin. Yleensä kyllä yksi kerrallaan. Eikä ne aina kuihdu pois siiheksi kun kierto alkaa. Joskus niitä kuivatellaan esim Terolutin kanssa.
Ennen lasta mulla oli kystavaivaa vuosia. Nyt en tiedä, mikä tilanne on. Ei ainakaan samanlaisia kipuja ole. Donaferty tuntui auttavan asiaa, mutta sitä en ole muutamaan kuukauteen syönyt.

Pernilla :) Mehän mennään sitten ihan täysin samoissa....dpo3 :)

Mulla letrojen sivuvaikutukset hävinneet nopeasti. Tässä kierrossa en letroja ottanut. Silti jano on jatkuva muutenkin ja pidän aina vesipullon mukana töissä, kotona ja jokapaikassa.
Toivotaan, että olet nyt raskaana!!:cheers:cheers:cheers

Jänniä aikoja... jonkun päivän kuluttua saadaan alkaa testatakin:p
Toivossa on hyvä elää :chicken:

Sama dpo tosiaan :)

Kävin muuten tänään uimassa viileässä järvivedessä - hävisi sitten se vatsan turvotus vihdoinkin.. :p Töissä ehdin jo useamman päivän vetää vatsaa epätoivoisesti sisään, ettei epäilykset herää :rolleyes:

Kosmoskukka just noin mullakin eli 2x2.5 kp 5-9. Huomenna siis ultra. Ja tänään otin viimeisen pillerin. Ja samanlainen haamu siis oli tänään ovistestissä. Jotenkin aika luovutusolo. Siis kiva, että saatiin Letrot mutta mulla ei kyllä ole sellainen olo, että juuri mitään tapahtuisi. No huomenna tietää...

Kosmoskukka just noin mullakin eli 2x2.5 kp 5-9. Huomenna siis ultra. Ja tänään otin viimeisen pillerin. Ja samanlainen haamu siis oli tänään ovistestissä. Jotenkin aika luovutusolo. Siis kiva, että saatiin Letrot mutta mulla ei kyllä ole sellainen olo, että juuri mitään tapahtuisi. No huomenna tietää...
Minäkin tein tänään ovistestiin huvikseni. Aika vahva haamu tuli, vaikka ei luulisi vielä yhtään mitään tapahtuvan.

Muistankohan mä ihan väärin, kun mielestäni olen joskus googlaillessani törmännyt väittämään, että mikäli ovistesti näyttää läpi kierron niitä haaleita viivoja, niin sitten sen merkin testi ei sovi sinulle. Että viivat kuuluisi siihen oikeaan oviksen lähestymiseen.

Mulla on ihan samanlainen olo, ettei mitään tapahdu. Kun en ole edes huomannut oikein mitään sivuvaikutuksiakaan. Tosin päivä kaksi vasta takana. (Mut onneksi mulla on edes pusuhuulet)

Toivottavasti sulla on huomenna hieno johtofollikkeli siellä kehittynyt.:hello2

Pakko tulla vinkkaan tosta Q10 asiasta. Tilasin just kotimaisesta nettikaupasta PureClinican 300mg vahvuista q10 valmistetta, sisältää myös mustapippuriuutetta, c- ja e-vitamiinia. Hinta oli vain 22.40€ /90 tabletin purkki. En tiä, oliko niin että täällä ei saanut kaupan nimeä mainostaa mutta varmasti löytyy kun googlaa tuotteen. :)

Peukut pystyssä folliultraa varten, toivottavasti siellä on lupaava munarakkula testiviivoista huolimatta!

Pakko tulla vinkkaan tosta Q10 asiasta. Tilasin just kotimaisesta nettikaupasta PureClinican 300mg vahvuista q10 valmistetta, sisältää myös mustapippuriuutetta, c- ja e-vitamiinia. Hinta oli vain 22.40€ /90 tabletin purkki. En tiä, oliko niin että täällä ei saanut kaupan nimeä mainostaa mutta varmasti löytyy kun googlaa tuotteen. :)

MiuMau79 :) Tietäisitkö, että mistäköhän saisi DHEA valmistetta? Ei nettikauppa, vaan ihan oikea liike?

Klinikalta en ilmeisesti sitä saa, vaikka pyysin. Onkohan sitten niin, etteivät uskalla määrätä....

Mutta ottaisin tätä sitten luontaistuotteena...:singing:

MiuMau79 :) Tietäisitkö, että mistäköhän saisi DHEA valmistetta? Ei nettikauppa, vaan ihan oikea liike?

Klinikalta en ilmeisesti sitä saa, vaikka pyysin. Onkohan sitten niin, etteivät uskalla määrätä....

Mutta ottaisin tätä sitten luontaistuotteena...:singing:

DHEA on mun käsittääkseni reseptilääke Suomessa. Ei sitä saa täällä muualta kuin lääkärin määräämänä. Korjatkaa jos oon väärässä.

Kiitos valaisevista vastauksista!

Parempi sitten unohtaa tuo DHEA:angelic:

Dpo 4

Takaisin