Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Missä dpoissa sä nyt menet?Laitoin kuvan plussa vai ei ketjuun aamusesta one step testistä, jos joku haluaa tihrustaa ja kertoa mielipiteensä?Rfsu anto vielä selkeemmän, mutta siitä en ottanut edes kuvaa, ne kun tyrmätään aina, kun ollut niitä vääriä plussia liikkeellä.
Eilen illalla palelin ihan horkassa peiton alla ja iltapala ällötti niin ettei pystynyt loppuun syömään.![]()
.
!! Peukkuja sinne!Missä dpoissa sä nyt menet?
Mun silmään ei kyllä vielä viiva vilkkunut onestepissä.
Mutta jospa jo huomenna!! Peukkuja sinne!
onneks on paljon tekemistä luvassa, nii ei ehkä kerkiä kokoajan asiaa ajatteleen.Laitoin kuvan plussa vai ei ketjuun aamusesta one step testistä, jos joku haluaa tihrustaa ja kertoa mielipiteensä?Rfsu anto vielä selkeemmän, mutta siitä en ottanut edes kuvaa, ne kun tyrmätään aina, kun ollut niitä vääriä plussia liikkeellä.
Eilen illalla palelin ihan horkassa peiton alla ja iltapala ällötti niin ettei pystynyt loppuun syömään.![]()
Näin tässä jotain haamulaisen tapaistatoivotaan että vahvistuu!

Näyttäis nyt viivanpaikalta, väriä ei vielä näy? Kuvaan toki vaikeampi saada kun silmään. Milloin olis menkat alkamassa(toivottavasti ei)?Kiitos Äippä! :)
Laitoin lisää tihrustettavaa tältä aamulta tuonne plussa vai ei ketjuun.
Kuviin on niin vaikea saada näkyviin, mutta kertokaa toki uusistakin kuvista mielipiteitä?![]()

Kiva kun joku muukin näkee jotain.
Tässä ketjussa ilmeisesti kokoontuu palstan suurperheelliset. Täällä odotellaan kuudetta muksua perheeseen. Lapset 5-14v, 2 tyttöä ja 3 poikaa. Joulukuussa pitäis vauvan saapua, miten maltankaan odottaa.
Meillä ei ole oikein ollut vauvaonnea viime vuosina. Kaksi raskautta on päättynyt keskenmenoon. Nyt alkaa olla pahin riski ohitettu ja viikkoja kasassa 12+5.
Heräsin, menin kodinhoitohuoneeseen ja totuus oli kaukana unesta 
On mullakin unelmat
Aamua vietinkin sitten pyykkäämässä 
Täällä kans pyykätty urakalla koko päivä.Helena, mulla kans ollu tänään pyykki talkoot... vielä kuivaus rumpu huutaa vikaa lastia! Inhoon viikkaamista!!!
Helena, mulla kans ollu tänään pyykki talkoot... vielä kuivaus rumpu huutaa vikaa lastia! Inhoon viikkaamista!!!